K: diffri kohta
-
- aktivist
- Postitusi: 263
- Liitunud: 31 Mai 2007, 15:40
- Asukoht: Tallinn
K: diffri kohta
Hakkasin siis sierra pealt tagadiffrit maha võtma ja avastasin et ratast liigutades edasi tagasi on diffris lokse (ratast liigutades mõned cm hakkab alles siis kardaan liikuma) ja poolteljed terved, seega küsiks et palju seda lokset võib olla või peab see nii olema? Ja miks see differ käib raskelt ringi kas vale õli või midagi kokku jooksnud?
kui differ käib raskelt ringi siis sul ei ole seal õli sees, kui diffri ära vahetad pane sinna kohe õli sisse. Sinna käib tavaline manuaal käigukastiõli ja õli tuleb panna niikaua kuni hakkab välja pressima!
Ma tean omast käest ma vahetasin ka diffrit.
Ps! Kui diffri ära vahetad siis ära sõida mitte ühtegi meetrit kui sul õli sees ei ole muidu vahetad samal päeval jälle diffrit!
Ma tean omast käest ma vahetasin ka diffrit.
Ps! Kui diffri ära vahetad siis ära sõida mitte ühtegi meetrit kui sul õli sees ei ole muidu vahetad samal päeval jälle diffrit!
Teostan autode remonti, asun raplas 
Päevahind 1500kr
Ootan tööd
Terw. Serrari

Päevahind 1500kr
Ootan tööd

Terw. Serrari
-
- aktivist
- Postitusi: 263
- Liitunud: 31 Mai 2007, 15:40
- Asukoht: Tallinn
ma ei saa aru, mida sa mõtlesid.serrari kirjutas: õli tuleb panna niikaua kuni hakkab välja pressima!
õli norm piir on sissevalamispunni alumine äär. kui sealt hakkab üle ajama, siis on norm piir saavutatud.
kui õli hakkab reduktorist välja pressima, siis on asi jama(tuulutus arvatavasti -tsenseeritud- täis) ja pressimise käigus lõhub ära simmerid ning poolteljeotsad määrduvad õliseks.