See originaal kollektor kipub päris tihti pragunema. Olen päris mitu neid vahetanud ja ega neid terveid kollektoreid nii väga saada ka pole. Toru kollektor oleks ikka palju parem, ma arvan.
streetrace.org-i foorumis müüdi just üht bmw R6 torukolektorit vist mingi 4000- müüdi ära, aga vana tahtis mingi 8500 saada selle eest, ja pool tõmmati alla.
probemees kirjutas:streetrace.org-i foorumis müüdi just üht bmw R6 torukolektorit vist mingi 4000- müüdi ära, aga vana tahtis mingi 8500 saada selle eest, ja pool tõmmati alla.
see 8500 on täiesti reaalne hind.. kui ma küsisin mingi aeg tagasi torukollet siis oli hinnks 5000.- eeku
Krt hind on selline, et peaks ise kuidagi proovima teha. Kas või mustast metallist. Küsima torumeestelt pinki, et torusid väänata ja kuidagi kapotialla kollektor ära mahutada.
kle se oleks ehk isegi võimalik. aga torumeestel se painutus pink on selline et se mõeldud ikka tugevamate torude painutamiseks ju, need torude mis autole sobivad on ju veit peenemad seinas mis võivad painutamise teel puruks minna või toru painde kohast kokku suruda, siis peaks sinna sisse panema veiz väiksema läbimõõduga tugevama metall
toru........ ma arvan
...aga kui toru ennem gaasikeevitusega punaseks lasta ja siis proovida? Peab mõnel torumehel tsenseeritud kinni võtma ja täpselt järgi küsima. Kui paksu seinaga peaks olema see toru millest kollektor teha
muide tean küll kes teeb torukollesid ja usun et ikka korraliku asja...hind sõltub ju toru hinnast ja silindrite arvust kah. kui väga vaja, saab ehk millalgi piltegi.
võtame et neli silindrit ja sierrale, et mis on siis tööraha, ja palju on kõik kokku, ei mõtlegi konkreetset hinna pakkumist, kuid hea oleks kui saab umbes 10% täpsusega
Viimati muutis Tarmo, 22 Veebr 2007, 21:24, muudetud 1 kord kokku.