Ford Sierra 2,0 Dohc ´92 kersti
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
See silla alla minek on kitsaskoht kõvade äärtega ja kui lähed teisele ringile siis stardi/finishi sirge, kus üks Mazda Rx8 tahtis seina sõita, nibin-nabin sai pidama (muidugi stock Sierraga on see lihtsalt lai koht). Kahjuks Kersti sõitu ei näinud kuid nägin ära kui Kersti auto esimest korda rajal ära käis, tol korral oli roolis Rain
See hüpekas oligi ainuke selline koht, kus võimalik autot lõhkuda, kui rajalt välja sõitmise varianti mitte arvestada.
Samas oli see ka kõige lõbusam koht rajal:) Sierra pidas pika päeva ilusti vastu, sumpsid värgid jäid külge ja sportvedrustusest võib siinkohal vaid siirast rõõmu tunda. Proovin lähiajal ka ülejäänud pildid üles saada.
Samas oli see ka kõige lõbusam koht rajal:) Sierra pidas pika päeva ilusti vastu, sumpsid värgid jäid külge ja sportvedrustusest võib siinkohal vaid siirast rõõmu tunda. Proovin lähiajal ka ülejäänud pildid üles saada.
seda lahendust peaks tulema vaatamakersti kirjutas:Arvestades kasvavate nõudmistega auto heli ja audio osas, sai sportsumps alt ära võetud ja tavaline asemele pandudHea vaikne sõita.
Vahepeal veel sellised arengud ka, et aku on taha viidud, kuna plussklemm oli pidevalt ohtlikult lähedal strutbarile ning kaalujaotus on ehk nüüd ka grammikese parem

Aku on keskel, täpselt seljatoe taga supakakasti all oma "riiulis". Mõlemalt poolt toetavad seda kõvasti kinnitatud võimendikastid. Lahendus on iseenesest hea, kompaktne ning viimatise rinkalkäigu jooksul selgus, et ka stabiilne. Kõik tükid püsisid ilusti omal kohal ega kolisenud.
Häid pilte veel ei ole, aga siin on näha võimendikast, millest vasakule siis aku jääb.

Ning üks pilt veel ka kõrvalistuja uksest. See on nüüd raske ja vaikne, augud kinni, pigimatt peale ning raudlatt veel kogu kupatust jäigemaks muutmas

Häid pilte veel ei ole, aga siin on näha võimendikast, millest vasakule siis aku jääb.
Ning üks pilt veel ka kõrvalistuja uksest. See on nüüd raske ja vaikne, augud kinni, pigimatt peale ning raudlatt veel kogu kupatust jäigemaks muutmas

mis ta selle rattaga teeb kui tal varga-poldi võtitki kaasas poletamar kirjutas:Vaatasin pagassist pilti ja küsiks et kas ikka varuratta saad vajadusel sealt kätte ? Pärast paned kõik ilusasti paika ja kui vaja ratast vahetada eisaagi kätte, lammuta laiali pool pagassi.

aga paneb ikke imestama kui nõudlik võib inimene helide suhtes olla

hea, et kerstil cosworthi pole, muidu poleks meestel mingit šanssi.
praegugi sõidab nagu noor jumal(anna). viimane rapla üritus jällegi tõestas seda. ise olen teda suutnud napilt võita vaid võimsama autoga, sest siis sirgetel lõikudel on võimalik oskamatud sõiduvõtted kiirendusega kompenseerida
gooo kerstiii
praegugi sõidab nagu noor jumal(anna). viimane rapla üritus jällegi tõestas seda. ise olen teda suutnud napilt võita vaid võimsama autoga, sest siis sirgetel lõikudel on võimalik oskamatud sõiduvõtted kiirendusega kompenseerida

gooo kerstiii
Sierra Is
oihh... ma olen nüüd kõrvust tõstetudBomsch kirjutas:hea, et kerstil cosworthi pole, muidu poleks meestel mingit šanssi.
praegugi sõidab nagu noor jumal(anna). viimane rapla üritus jällegi tõestas seda. ise olen teda suutnud napilt võita vaid võimsama autoga, sest siis sirgetel lõikudel on võimalik oskamatud sõiduvõtted kiirendusega kompenseerida![]()
gooo kerstiii

kohalike klubilaste rõõmuks võib vist öelda, et sierra on sobiv auto mitte ainult põllurallikaks (urrrrrr

Võistluste tulemused, mida Bomsch mainis: http://www.hot.ee/atam/Kardirada21.10.07.pdf Raplas, paigaltstardist ja lendfinishiga kaks ringi.
väga palju nüüd ka just ei ole oma arust. Sel suvel esimest korda asfaldirajal ning põhiline harjutamine on olnud võistluste käigus. Võistlusi on olnud mingi 4 vist suve jooksul..xr4 kirjutas:eks ta on rohkem ringe nühkind ka, kui me Bomcsh sinuga kokku
Paar korda Vasalemmas ka käidud oma lõbuks, aga tihti seal ei taha käia, kuna mulle ei sümpatiseeri kurvi tagant ootamatult jalgrattaga vastusõitvad pensionärid ja traktoristid.