ohc vs dohc
OHC on väga hea mootor, mõni kes mind rohkem tunneb teab mu sõidustiili ja mootor kestab küll hästi. Samas kui midagi juhtub on mootorit lihtne ise parandada.
Kui kuskil külavahel või trassil sõidad pole ventikat ette vaja, sest siis küll mootor üle ei kuumene. Kui sa suvel tipptunni ajal ummikus istud, siis soovitan soojalt ventika olemasolu ja seda et ta töötaks.
Roolivõimu läheb mul vaja ainult siis kui minna kuhugi kiiremaid ringe tegema. Teine võimalus kiire latiga rool, sest ei jõua rooli nii kiiresti tagasi kruttida kui vaja. Seda on päris mitu korda ette tulnud, et roolikeeramine võiks kiirem olla.
Kui kuskil külavahel või trassil sõidad pole ventikat ette vaja, sest siis küll mootor üle ei kuumene. Kui sa suvel tipptunni ajal ummikus istud, siis soovitan soojalt ventika olemasolu ja seda et ta töötaks.
Roolivõimu läheb mul vaja ainult siis kui minna kuhugi kiiremaid ringe tegema. Teine võimalus kiire latiga rool, sest ei jõua rooli nii kiiresti tagasi kruttida kui vaja. Seda on päris mitu korda ette tulnud, et roolikeeramine võiks kiirem olla.
ohc vs dohc
Eks nende valimis puhul paneb raha asjad paika. dohc saaks kindlasti palju käredama asja aga kui lendab on ka kulud suuremad. ohc puhul on odavama ehitada. aga see on enamus saksa selle ajastu autode probleem/valikuvõimalus ju
opelil ju 8v vs 16v
vw kah 8v vs 16v
Mõlema puhul ju 8v väga odav teha... aga 16v'l omad võlud
Minujaoks paneb asja paika oma vaev (kuna ise juran ja teen) ja 8v on kindlasti lihtsam teha! seega old school for me
Eks nende valimis puhul paneb raha asjad paika. dohc saaks kindlasti palju käredama asja aga kui lendab on ka kulud suuremad. ohc puhul on odavama ehitada. aga see on enamus saksa selle ajastu autode probleem/valikuvõimalus ju
opelil ju 8v vs 16v
vw kah 8v vs 16v
Mõlema puhul ju 8v väga odav teha... aga 16v'l omad võlud

Minujaoks paneb asja paika oma vaev (kuna ise juran ja teen) ja 8v on kindlasti lihtsam teha! seega old school for me

ma olen tõesti pettunud fordis sellisel juhul, jumala mõtetu on dohc osta, nüüd saan aru, miks räägitakse et karburaator on suurema suutlikkusega ,ka tehasest tulnuna. kuigi ametlik kiirendus peaks olema dohcil 9,4 ja karpal 9,7 , aga paistab et reaalses kiirenduses on teine lugu siis.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
ega dohc kohe pritset tähenda, on ju ka ohc motod pritsega nagu see IS mis tõesti rebib päris hästi!al101 kirjutas:ma olen tõesti pettunud fordis sellisel juhul, jumala mõtetu on dohc osta, nüüd saan aru, miks räägitakse et karburaator on suurema suutlikkusega ,ka tehasest tulnuna. kuigi ametlik kiirendus peaks olema dohcil 9,4 ja karpal 9,7 , aga paistab et reaalses kiirenduses on teine lugu siis.
kui ma ei eksi siis olen vist kunagi ka pilti näid dohc ja karpaga
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
dohc ja karpa on täitsa olemas, kunagi vist visible isegi müüs ühte. Ja muide poisid kui dohci ja ohci võrdselt tuunida siis ei tule see vahe nii suur midagi. tuunitud ohc jättab loomullikult tuunimata dohci seljataha ja tuunitud dohc tuunimata ohci sammuti.
muide dohc ei olegi fordil ehitatud silmas pidades tuunitavust, vaid ökonoomsust
muide dohc ei olegi fordil ehitatud silmas pidades tuunitavust, vaid ökonoomsust
jah kuid ärge unustage dohci elektoronika ja muu säärase muresid ning katalüsaator, mida vanal karpal pole:)
eks ka see värk ,et mõlemad on 2 l siis ei saa väga vahet tulla tuunitavuses, kui just mootori ehitus ei erine kardinaalselt ja ise seal midagi kardinaalselt ümber ei tee.
keegi kustutas oma teate vahelt ära? Millele ma vastasin.
eks ka see värk ,et mõlemad on 2 l siis ei saa väga vahet tulla tuunitavuses, kui just mootori ehitus ei erine kardinaalselt ja ise seal midagi kardinaalselt ümber ei tee.
keegi kustutas oma teate vahelt ära? Millele ma vastasin.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.