Diffri ja pooltelgede vahetamine
Diffri ja pooltelgede vahetamine
Kas keegi võiks seletada ,kuidas see kõige lihtsamini käib. Samas olex hea ,kui keegi seletaks ,et milline differ on parem ,kas see ,millel käivad poolteljed lihtsalt tõmmates ,lükkates sisse. Või need ,millel on poolteljed diffri sees kinni.
No minul poltidega poolteljed, kasutan vene padruneid, ükski ära ei murdunud. Küll aga murdusid 2 polti õõtsasisse
ja neid oli ikka väääga s..t välja saada sealt.
Pooltelg tuli lahti niiet keerasin 4 polti lahti ja tõmbasin pooltelje lihtsalt välja, isegi imestasin et nii lihtne see asi ongi.
Sellesmõttes ei midagi keerulist, lihtsam kui logaritmvõrrandite lahendamine (tunduvalt).

Pooltelg tuli lahti niiet keerasin 4 polti lahti ja tõmbasin pooltelje lihtsalt välja, isegi imestasin et nii lihtne see asi ongi.
Sellesmõttes ei midagi keerulist, lihtsam kui logaritmvõrrandite lahendamine (tunduvalt).
no esimene oli tööriista komplekti oma, kus oli seest ots täisDexter kirjutas:kas torx oli keskelt auguga??...kui jah..siis need lähvadki krõps ja krõps puruks...tean omastkäestki seda..xr4 kirjutas:poltidega poolteljed on ikka paras kepp, kolmas torx võti mille ostsin stokkerist ajas asja ära:D..seega....olgem kavalamad ja ostkem ikka sellised millisel auku keskel pole..
teine oli üksik aga ots oli tühi ja puruks ta läks
kolmas oli mingi IKH odav komplekt millel ots oli täis aga asjale tuli lihtsalt vint sisse
viimane mis siis pidama jäi oli eluaegse garantiiga mis hetkel terve veel on

Re: Diffri ja pooltelgede vahetamine
Targad äkki oskavad aidata sellise küsimusega, et kui on Sierral Tehasest open differ ja sisselükatavad poolteljed ja taga trummelpidurid, siis kuidas saaks panna polditavate otstega lsd difri sellisele masinale kõige lihtsamini ja odavamini??
Lihtsalt praegu küljes olevad pidurid on suht heas korras ja mõttetu neid vahetada. Ja lisaks on ju siis ka vaja osta kettad, suportid jms asjad.
Lihtsalt praegu küljes olevad pidurid on suht heas korras ja mõttetu neid vahetada. Ja lisaks on ju siis ka vaja osta kettad, suportid jms asjad.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Diffri ja pooltelgede vahetamine
polditavad poolteljed ei tähenda ketaspidureid
Re: Diffri ja pooltelgede vahetamine
tann kirjutas:Targad äkki oskavad aidata sellise küsimusega, et kui on Sierral Tehasest open differ ja sisselükatavad poolteljed ja taga trummelpidurid, siis kuidas saaks panna polditavate otstega lsd difri sellisele masinale kõige lihtsamini ja odavamini??
Lihtsalt praegu küljes olevad pidurid on suht heas korras ja mõttetu neid vahetada. Ja lisaks on ju siis ka vaja osta kettad, suportid jms asjad.
Ma pole küll kindel ja ise uurinud ega vahetanud pole, siis äkki saab pooltelje otste vahetusega taha trummel pidur jätta, ehk siis lihtsalt võlli välimise otsa paned/jättad trummelpiduri oma.

Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Diffri ja pooltelgede vahetamine
mulle pakub sama asi huvi mis tannile, kas saab või ei saa
Re: Diffri ja pooltelgede vahetamine
Raske leida kindlat vastust sellele 

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Diffri ja pooltelgede vahetamine
no peab saama sest minu kunagisel punasel oli tehasest lsd ja polditavad poolteljed, kuid samas trummel pidurid taga
Re: Diffri ja pooltelgede vahetamine
aga keegi tubli inimene võiks proovida ju kellel on ketaspidurid taga...võtab ketta maha ja rummu küljest ära ja proovib tavalist rummu sinna pooltelje otsa 

XR4 2.9i