Ford Sierra 2.0 iS (LSD) `88.a Breezer

Kasutajate pikendused
Vasta
Breezer
turist
Postitusi: 9
Liitunud: 12 Nov 2007, 15:36

Ford Sierra 2.0 iS (LSD) `88.a Breezer

Postitus Postitas Breezer »

Panen ka oma talveliikuri siia üles. Sai ostetud nädal tagasi ning siiani veel nägu naerul, et kui korraliku auto tegelikult saab 6000.- eest.


Eelnevalt kogemusi fordidega olemas, kuna pere esimene auto oli Fiesta 90 aasta 1,1 mootoriga. Auto teenis meie peres edukalt 6 aastat, ning oli ka auto millega ise sõitma õppisin.3 aastat tagasi sai ostetud Fiesta RS1800, millega sain ausalt 2 head suve sõidetud ning bemmimehi kiusatud. Autol oli ~100kw ning kere ise 800kg ringis. (7 sek 100ni) Auto on siiani südames ning hetkel uue ja ettevõtliku omaniku käes.
Fiesta siis selline:
Pilt


Nüüd autos endast:

kesklukustus, ABS pidurid, katuseluuk (klaasist), IS istmed, udutuled ees, veokonks, originaal stereo aastast `88 nimega Stereo 2004 :D ja mis minu jaoks kõige tähtsam LSD tagadiffer!

Auto on olnud eestis ühe vanapapi käes viimased 10 aastat ning auto on tõesti seest kolina ja naginavaba, sõidab ülivaikselt. Tagasillaks on monteeritud Caravani sild, et saaks ka korraliku raskusega käru ka vedada. Selle tõttu on tagumine ots küllaltki jäik.

Auto siis ise:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Igastahes autoga väga rahul ning vaata, et ei tahagi kevadel maha müüa :D Esimese lumega oli küll harjumatu veidi, et nii kui kohalt minna siis pillub juba sabaotsa aga seevastu jälle veidi platsil hullates on ikka LSD-ga teine asi autot juhtida.
thunder
aktivist
Postitusi: 257
Liitunud: 04 Mai 2006, 17:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas thunder »

ilus auto, ainuke asi mida mina kindlasti teeksin oleks rooli v2ljavahetamine, minuarust on selline rool kole mis hetkel peal on, suureks plussiks auto puhul on 2.0 pinto IS mootor 8) ning LSD differ on ka hea asi.
Ford sierra universaal 2.0 91.a
Ford sierra sedaan 2.0 OHC 89.a
Renault Laguna 1.8
Yamaha R1
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Postitus Postitas GTO »

pole paha. mis plaanid autoga edasi on?
Breezer
turist
Postitusi: 9
Liitunud: 12 Nov 2007, 15:36

Postitus Postitas Breezer »

Mida see 2.0 Pinto mootor endast ette kujutab. Muidu passis 74kw.

Autoga erilisi plaane pole peale korrashoidmise. Üldiselt auto sai ostetud, et oma naist sõitma õpetada, talvel niisama jäärada sõita ning tööle ja tagasi käimiseks. Eks kevadel läheb müüki nii või naa.
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter »

hehee..see sama auto mis auto24's müügis oli....:)...

thunderile väidaks vastupidist...minule meeldib küll see rool....ja inetu ta ka pole..pigem mugav ja seisab kenasti käes....pikal trassil hea nendest kahest harast kinni hoides autot suunata...:)..
2emty
kasutaja
Postitusi: 182
Liitunud: 11 Veebr 2007, 16:18
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas 2emty »

mulle meeldib kaa see rool, sest see pole liiga väike (hammastega ei pea keerama) ja istub mõnusalt käes :wink:
mootori kohta niipalju, et siit ma olen lugenud 2,0i peaks olema 74kw või oli see 77 :? ja 2,0iS siis 85kw aga mu isa (kes kunagi teaostas sierradele kapitaal remonti [ehk pulkadeks lahti ja kokku tagasi]) väidab et 2,0 ohc sierra mootorite plokikaantel pole mittemingisugust vahet :shock:

äkki peaks foorumist mõned 2,0 ohc sirrad dünosse saatma :roll:
sry4OT :wink:

muidu ilus sierra sul -- ära siis kevadel EMEXisse vea seda :!:
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti »

Väga kena ja viisakas auto tundub olevat. 6000 eest on ikka täitsa poolmuidu saadud!
Hoia teda siis hästi ja loodetavasti saab seda autot ka talvistel Sierraclubi jäärajaüritustel kohata 8)
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas Kriss »

2emty kirjutas:mulle meeldib kaa see rool, sest see pole liiga väike (hammastega ei pea keerama) ja istub mõnusalt käes :wink:
mootori kohta niipalju, et siit ma olen lugenud 2,0i peaks olema 74kw või oli see 77 :? ja 2,0iS siis 85kw aga mu isa (kes kunagi teaostas sierradele kapitaal remonti [ehk pulkadeks lahti ja kokku tagasi]) väidab et 2,0 ohc sierra mootorite plokikaantel pole mittemingisugust vahet :shock:

äkki peaks foorumist mõned 2,0 ohc sirrad dünosse saatma :roll:
sry4OT :wink:

muidu ilus sierra sul -- ära siis kevadel EMEXisse vea seda :!:
kaantel ei olegi erinevust, lihtsalt karpa on 74 ja 77 aga pritse ikka 85kw
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

ei ole kõik pritsed 85 aind is on 85 teised pritsega ohcid peaks vähem olema. näiteks jagaja juba on erinev is'l ja küünla juhtmed on kah hoopis teisest puust
Breezer
turist
Postitusi: 9
Liitunud: 12 Nov 2007, 15:36

Postitus Postitas Breezer »

Kuna Sierradest eriti ei jaga, siis ei saa ma ka kindel olla, et mootorit vahetatud pole. Passis igastahes 74kw kirjas ning astub üsna talutavalt edasi, püss just pole aga päris tigu ka mitte.
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Postitus Postitas Priit »

korralik masin paistab olema küll !! Selliseid istmeid näen küll esimest korda. Ei teadnudki, et iS-ele tesitsuguseid istmeid sisse pandi :oops:
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

kui mobile.de vaadata siis saksas on is enamus 74kw märgitud. Seal saksas on maksude pärast need väiksemad kw märgitud. näiteks 85 kw dohc sierra oli aind saksas müügil ja just maksude pärast ja muud vahet tal 88 kw sierra ei olnud kui et üks õhuvoolu piiraja oli juures (tavaline kandiline metall plaat ja auk keskel)
MaxL
turist
Postitusi: 36
Liitunud: 23 Okt 2006, 20:03
Asukoht: hiiumaa
Kontakt:

Postitus Postitas MaxL »

Karpa ja pritse plokikaaned on erinevate sisselaske kanalitega. Pritse kaant saab karpamootorile panna, vastupidi ei ole proovinud.
Vasta