2.0 karpa

Kapotialused jutud
Vasta
kriimsilm
aktivist
Postitusi: 219
Liitunud: 01 Juun 2007, 19:44
Asukoht: tallinn-keila
Kontakt:

2.0 karpa

Postitus Postitas kriimsilm »

kuskohast saada sport nukke kolbe ja muud sellist nodi kõik mis saaks ära vahetada et jõudu rohkem oleks?
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

ffe's müüdi vahepeal 2,0 pintole nukki ja väljalaset
kriimsilm
aktivist
Postitusi: 219
Liitunud: 01 Juun 2007, 19:44
Asukoht: tallinn-keila
Kontakt:

Postitus Postitas kriimsilm »

tarmo kirjutas:ffe's müüdi vahepeal 2,0 pintole nukki ja väljalaset
mis on ffe??
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Postitus Postitas Priit »

fag kirjutas:mis on ffe??
ffe on selline asi nagu FastFords Estonia
ja lingid siis:
http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopic.php?t=7424
http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopic.php?t=7450
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas lapik »

http://www.burtonpower.com
kui sealt midagi ei leia, siis on mujalt ka midagi raske saada.
terror15
kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 09 Juun 2007, 23:52
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas terror15 »

Annan sulle kõige odavama varjandi pane lihtsalt karpa asemel -dohc- ja sellel mootoril juba palju rohkem jõudu ja arenguruumi
ESS
turist
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2007, 12:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ESS »

terror15 kirjutas:Annan sulle kõige odavama varjandi pane lihtsalt karpa asemel -dohc- ja sellel mootoril juba palju rohkem jõudu ja arenguruumi
arenguruumi pole dochil seal miskit eriti
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Postitus Postitas Jaan »

ja kogu tõde Burtonist:

It’s commonly believed that this engine is merely a Pinto with a twin cam alloy head bolted on, much like the Cosworth YB. Well, it isn’t, the only thing this engine has in common with the Pinto is that it replaced it in the Sierra in August 1989. Rather confusingly, it’s called an I4, which is also the code name of the current Duratec HE although again, it has nothing to do with that engine either.

Available in two basic versions – 8-valve Sierra/Scorpio and 16-valve Escort RS2000 Mk5/Scorpio, the I4 has chain driven cams, a cast iron block and an alloy head with hydraulic tappets. It’s a pretty robust unit where every component is built nice and chunky – the cams look like they’re on steroids, whilst the flywheel is a whopping, heavy component.

Basically the engine is meant as a cruiser, especially in 8-valve format although it can be tuned to give reasonable power. The RS2000 engine came with 150bhp and it has seen as much as 230bhp wrung from its bores.

Not a particularly popular choice then, there is little available in the way of performance parts apart from complete induction swaps on RS2000 engines to the likes of throttle bodies and twin DCOEs. Good gains can be made but the engine is harder to tune especially when more straightforward engines are available.
Sierra Is
Vasta