nii et siis tegu on(oli) 89a. 2.0ohc mis välja vahetatud 2.0is vastu
ning äkki oskab keegi öelda mismoodi oleks võimalik käike lühemaks saada, ükskõik mismoodi, kas mingi teine differ panna või mismoodi....kõik lahendused on teretulnud!
K: käigud lühemaks
K: käigud lühemaks
Motorsport is a lifestyle
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
kui kõiki käike tahad lühemaks saada siis vast jah reduktor on variandiks
aga ka käigukastid on erinevad
aga ka käigukastid on erinevad
ja diffrite kohta siis kah natukeMarty kirjutas: 1st 3.65
2nd 1.97
3rd 1.37
4th 1
5th 0.82
Type 9 (2.8 inc 4x4 )
1st 3.36
2nd 1.81 (this is the ratio that lets the 2.8 go over 60 in 2nd )
3rd 1.26
4th 1
5th 0.83
Type 9 (P100 HD)
1st 3.91
2nd 2.29
3rd 1.38
4th 1
5th 0.82
There is a T9 diesel box too, but I'm unsure of those specs (I'd imagen its something like the P100 box) I do know it has stronger bearings and a 0.75 5th
Marty kirjutas:
Box 10 is the axle code.
M=3.14 (7" or 7.5")
A=3.36 (7.5")
V=3.38 (7")
U=3.62 (7")
3=3.64 (7.5")
9=3.91 (7.5")
D=3.92 (7")
----
Another way of knowing what diff you have is to look on the diff ID tag (little alloy tag bolted to the rear cover, top left hand side) Shown in the picture circled in red.