ohc vs dohc

Kapotialused jutud
ESS
turist
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2007, 12:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ESS »

enam ei aja vast keegi P-d püsti, see oli mitme aasta tagune trend, nüüd ikka lastakse maha lohisema nii esi kui tagumine osa
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper »

Kriitilinsed on primaatorude pikkus ja läbimõõt, sekundaartoru läbimõõt ja pikkus esimese laineid summutava elemendini, milleks võib olla ka lihtsalt toru lõpp, mitte voolutakistus. Seda kõike "vastusurveks" nimetades ja sidudes puhtalt toru voolutakistusega tehakse lihtsalt räige üldistus.
To achieve a zero-loss muffled high-performance race system we need to work with the two key exhaust system factors in total isolation from each other. These two factors are: the pressure wave tuning from length/diameter selection, and minimizing backpressure by selecting mufflers of suitable flow capacity for the application.
http://www.popularhotrodding.com/engine ... index.html

Mina ei tea mootoritest midagi, selle pärast loen ja viitangi targemate, nagu näiteks David Vizard, kirjutatule.
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AlarT »

ralliautodega on kindlasti teine lugu ja suvatoru sinna ju ikka ei pane, ühesõnaga räägin mina siiski meie tänavasõidu autodest ja need vajavad üldiselt mingitki pütti või aja vahele igatahes kuidagi tulkeb neile teatud takistus torusse tekitada, seda ma tean. saab sõita tõesit ka palja leegitoruga, iseasi , mis selle tulemus on. Mina lõpetan siinkohal, eks igaüks tehku nagu soovib, mina tuunin oma autosid nii nagu ise õigeks pean:)
ma lisan veel ühe asja, ma uurisin asja veidi ja selgus ,et autodel on see jah väga erinev. see et toru saab panna või ei saa ei ole kuldreegel, vaid mõni auto vajab rohkem takistust mõni vähem seega ongi et tuleb arvutada vastavate valemite ja andmetega seda. Ühesõnaga igale mootorile tuleb õige takistus ja summuti leiutada:) Kuldreeglit siin väga võtta ei saa peale õige takistuse saavutamise.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper »

Ah sa lihtsalt ajad ümmargust demagoogilist mula, et tarka muljet jätta. Minu viimane link rääkis just tänavaautodest. Igasugu infot on võimalik asjasse mittepuutuvaks liigitada puhtalt selle baasil et "iga auto on ju erinev" ja nõuda täpseid retsepte just konkreetse mudeli jaoks, aga fakt on et performance väljalaskesüsteeme just sellistel kaalutlustel ehitatakse.
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AlarT »

on täiesti vale ,et lihtsalt toru on parim lahendus ja veel enam ei kehti see enamuse autode kohta.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper »

No täpselt sama halb lahendus on suvalise layouti ja läbimõõduga summutitega toru. Väljalasketoru ei vaja voolutakistust, lihtsalt kui sa asendad summutavad elemendid sirge toruga, läheb sekundaartoru häälestuspikkus pekki.
sepik
aktivist
Postitusi: 398
Liitunud: 12 Sept 2007, 22:06
Asukoht: vigala

Postitus Postitas sepik »

2.0 ohc sierral vahet pole kas on terve summ all või lõpeb peale pükkse
sierra on sportauto
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AlarT »

Jesper kirjutas:No täpselt sama halb lahendus on suvalise layouti ja läbimõõduga summutitega toru. Väljalasketoru ei vaja voolutakistust, lihtsalt kui sa asendad summutavad elemendid sirge toruga, läheb sekundaartoru häälestuspikkus pekki.
edu sulle, ok ma nüüd küll loobun, teie motospetsid ja rallimehed hakake sportsummuteid müüma parimad maailmas, paljas vihmaveetoru:) häid jõule ja head vastlapäeva :lol:
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
grimes
kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 08 Dets 2007, 01:37
Asukoht: Tallinn->LAAGRI

Postitus Postitas grimes »

Minuteada on ikka see küll õige...
ET osad mootorid tahavad vastusurvet.
Näiteks vennal oli ford escort.
Summi al polnud, ja käima ei läinudgi, või siis läx väga pika käiamise peale....
Summ alla, ja poole pöörde pill.

Six läheb jälle igat moodi käima.

See kõik oleneb tegelt autost. Paljudel autodel peab siiski mingi vastusurve tema püttide näol olema.


Samas võiks olla vähem takistusi torude käändete arvu koha pealt. MIda otsem ja takistuse vabata, seda parem. Ja pütid ongi vastusurveks.
Vähemalt mina olen nii aru saanud.
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AlarT »

on võimalik ka käänakutega vastusurve tekitada, seda saa bteha väga erinevalt ja ka autod erinevad nagu ütlesid nii et jah:) ühtset reeglit siin eriti pole., aga muidu häid jõule siis kõigile, sierraklubi kiri ka ära kaunistatud jõululikult ma vaatan.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Decoder
kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 07 Juul 2007, 10:37
Asukoht: Lõuna-Eesti

Postitus Postitas Decoder »

to: al101

no sa võid tulla ja mu fordi proovida kui seal on all 2 pütti+ katakas ja siis otsevooluga ...saad soti selgeks
alati ei saa kõike teooria järgi ka võtta proovige teinekord ise ka järele !
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper »

Grimes, mina pole väitnud, et:
1. ilma summutita mootor alati paremini töötab kui summutiga
2. et parim väljalaske konff on pikk toru pükstest auto taha

Aga ok, kui selle kahe lehe pikkuse artikli mõttega läbi lugemise asemel eelistatakse lõputult heietada teooriaid a'la tädi naabripoiss proovis, siis edu ja rahu.
nott
turist
Postitusi: 5
Liitunud: 16 Dets 2007, 22:45

Postitus Postitas nott »

Minu esimene ja viimane postitus siin foorumis.

Kuna ma olen pidanud -dohc- mootorit lammutama siis jah 8 klappi, suht mõttetu kahe nuka jaoks, jaapani auto teeb ühe nukaga 16 klappi lahti.
Samas fordil siis nukad istuvad otse klappide peas, hüdrotõukur vahel, ei ole vaja mingeid nookureid jne. Nukad ise on päris laiad, ei teaks väga et kellegi -dohc- mootoril oleks vaja olnud nukkasi vahetada kuna need on kulunud , samas nookuritega mootoritel kipub seda ikka parasjagu ette tulema. Tuunimise mõttekus ja kulu... minu arvates on tänapäeval juba ostes valida millise mootoriga autot sa tahad. Ei ole enam aeg kus parim oli 1.6 mootorida Lada ja et rohkemat saada tuli tuunida.
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AlarT »

Decoder kirjutas:to: al101

no sa võid tulla ja mu fordi proovida kui seal on all 2 pütti+ katakas ja siis otsevooluga ...saad soti selgeks
alati ei saa kõike teooria järgi ka võtta proovige teinekord ise ka järele !
ta võib sul parem kiirendusega olla, aga kui sa teeksid õige takistusega summuti oleks see võibolla veel parem, lisaks mis su kütusekulust ja tippkiirusest on saanud?
Lisaks sul liht heli järgi võib tunduda ,et läheb hästi edasi, nagu vanasti pandi siksile vihmaveerenn taha ja siis tekkis tunne, et nii hästi lendab, tegelt polnd midagi vahet peale plärina.

ahjaa ja kui rääkida dohcist , siis -dohc- ei kannata eriti keema laskmist võrreldes ohciga pluss kallimad kulud jne.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Decoder
kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 07 Juul 2007, 10:37
Asukoht: Lõuna-Eesti

Postitus Postitas Decoder »

ega dohc nii hull ka pole keemiohu suhtes , ntx mul on ventikad lülitite alla pandud
aga rääkides tippkiirusest ja kütusekulust siis mind jätavad mõlemad külmaks
sierra pole mul igapäevasõiduks mõeldud. Mul on tähtis et oleks piisavalt jõudu et korralikult kurvist välja tulla ja kiirused mul ei ületa 140km/h piiri .
Vasta