Vahetasime sõbraga minu Sierral käigukasti ära, kuna vana oli suht õhtal omadega ja lisaks sellele läks ka üks hoob pooleks. Võtsime sumpa, kardaani ja vana käigukasti maha, panime uue peale ja kõik kokku tagasi. Nüüd aga selline probleem, et autol päris tugev vibra sees, ühtlase kiiruse juures vahepeal vibrab ja siis jälle ei vibra, hooti käib. Tahakski teada, kas on võimalik, et me panime kardaani kuidagi valesti külge tagasi, st. paari nuudi võrra viltu. On üldse võimalik seda valesti tagasi panna?
Kui arvate, et asi võib milleski muus olla siis arvamused on igati teretulnud
tiba nagu ikka omab tähtsust, kuidas nuuti läheb.
vist on mingi neli kohta kuidas läheb, kui valesti panna, siis võib vibrama hakata...
aga mida ka mina tean..olen noor alles:D
Ivo, oled sa kindel?
kasti poolt vist pole vahet, aga kui kardaani keskelt lahti võtad, siis peaks olema. kindel muidugi ei ole:( pole väga nagu lammutanud, kui siis on saanud ikkagi ära märgitud ka asend:P
probemees kirjutas:ot aga gardaani saab lahti võtta ainult kasti küllest ja reduktori külles, keskel on ainult rist,
uuri hoolega..gardaani saab ka keskelt pooleks võtta!!....kena gebernii on küll kui risti lahti ei võta (risti taga polt)..aga kui spets võtme oled käianud/meisterdanud...saab ka ilma risti lahti võtmata gardaani pooleks..
Mingit spetsvõtit vaja ei läinud. Lahti tegime nii, et keerasime selle risti kere küljest lahti ja sealt samast risti kõrvalt käib kardaani üks ots nagu teise sisse, painutasime siis kardaani allapoole (käigukasti poolt paindus see kummileevendi), üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli. Kõike seibid jne mis ära sai võetud panime ka tagasi aga seda 100% kindlalt ei julge väita, et need seibid tugilaagri ja kere vahele said. Kui ei siis jääb jah kardaan viltu ja põhjustab vibratsiooni. Peab jah selle asja üle kontrollima.
PJack kirjutas:Mingit spetsvõtit vaja ei läinud. Lahti tegime nii, et keerasime selle risti kere küljest lahti ja sealt samast risti kõrvalt käib kardaani üks ots nagu teise sisse, painutasime siis kardaani allapoole (käigukasti poolt paindus see kummileevendi), üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli. Kõike seibid jne mis ära sai võetud panime ka tagasi aga seda 100% kindlalt ei julge väita, et need seibid tugilaagri ja kere vahele said. Kui ei siis jääb jah kardaan viltu ja põhjustab vibratsiooni. Peab jah selle asja üle kontrollima.
üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli VOT!!! kas panid tagasi täpselt samadesse asendise neid üksteise suhtes? need on balanseeritud koos!!!
Osta endale pigem uus kardaan - mis oli alati koos, see on lihtsam kui nüüd SEE õige asend leida mitu nuuti - samapalju võimalusi kokku panna.
Viimati muutis Tarmo, 15 Jaan 2008, 23:27, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus:võtsin entereid vähemaks
PJack kirjutas:Mingit spetsvõtit vaja ei läinud. Lahti tegime nii, et keerasime selle risti kere küljest lahti ja sealt samast risti kõrvalt käib kardaani üks ots nagu teise sisse, painutasime siis kardaani allapoole (käigukasti poolt paindus see kummileevendi), üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli. Kõike seibid jne mis ära sai võetud panime ka tagasi aga seda 100% kindlalt ei julge väita, et need seibid tugilaagri ja kere vahele said. Kui ei siis jääb jah kardaan viltu ja põhjustab vibratsiooni. Peab jah selle asja üle kontrollima.
üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli VOT!!! kas panid tagasi täpselt samadesse asendise neid üksteise suhtes? need on balanseeritud koos!!!
Osta endale pigem uus kardaan - mis oli alati koos, see on lihtsam kui nüüd SEE õige asend leida mitu nuudi - samapalju võimalusi kokku panna.
Njah. Ise suht võhik selles asjas tegelikult ja enne kui lammutama hakkasime ei uurinud ka täpsemalt, ei teadnud, et tuleb ära märkida mis asendis oli ennem Nüüd jama kui palju
Viimati muutis Tarmo, 15 Jaan 2008, 23:28, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus:vähendasin entereid
Niisiis sain teda mis mul vibreerib auto all, samuti kardaan, kuid sellest ristist mis seal tugilaagri juures on. Remondimees ütles et oleks vaja uut kardaani. Kas tõesti ei anna siis risti ära vahetada seal või on mul mingi muu jama ma ei tea.
Aga küsimus on hoopis selles et kui palju erinevaid pikkusi sellel tagumisel otsal on sierradel, või siis 2,0 dohc 8v sierradel?