ohc vs dohc
sa võrdled tehase ohciga või? sellest on muidugi jõudu rohkem ,aga tuunitud ohcist küll jõudu palju rohkem olla ei saa, lisaks pakun et -dohc- sierra tuunimise mõttes küll mingeid eeliseid ei oam ohci ees sest sierra -dohc- ei ole 16 klapiline vaid ikka 8, tema eelis on võibolla pritse mille võid ka ochile peale aretada võta või 2,0is ei ole mitte lahja asi.terror15 kirjutas:Ehitasin mitte väga kaua aega tagasi ühele tuttavale toch-i ei kurda raha läheb tõesti rohkem aga jõudu on sul och-ist palju rohkem.
Aga jh eks asi jääb ikka raha taha kui raha on rohkem siis kindlasti -dohc-
ja kui nii palju raha ei ole siis och.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
kas sellisel juhul on nokanäitus ka Ferrari F40 3,0 twinturbo 475 hobujõudu.3,9 sekundit 0-60 mphsõdurpoiss kirjutas:Oh noored, mis te kemplete! Sama hästi võiks vaielda selle üle, kumma mootor on parem: mosse või ziguli? Kõik mis on alla nelja liitri töömahu, on nii kui nii nokanaäitus
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Eesti kõige kiiremat suprat ei tasu ka unustadaal101 kirjutas:kas sellisel juhul on nokanäitus ka Ferrari F40 3,0 twinturbo 475 hobujõudu.3,9 sekundit 0-60 mphsõdurpoiss kirjutas:Oh noored, mis te kemplete! Sama hästi võiks vaielda selle üle, kumma mootor on parem: mosse või ziguli? Kõik mis on alla nelja liitri töömahu, on nii kui nii nokanaäitus

sierra dohc mootori hea külg on just vastupidavus aga "tuunimiseks" valiks ikka ohc

Sixi mootor on parem !sõdurpoiss kirjutas:Oh noored, mis te kemplete! Sama hästi võiks vaielda selle üle, kumma mootor on parem: mosse või ziguli? Kõik mis on alla nelja liitri töömahu, on nii kui nii nokanaäitus




Sõites dohc sierraga... siis pole selle vastu küll midagi. Tundub igati hea olevat

Kui sai mootoripesu tehtud. Siis igalt poolt kapoti alt ikka pestud jne...
Ja peale seda pesu. Huvipärsat proovisin ka käima, ja läks kohe ilusti käima.
See vaevalt nüüd mingi eelis on, aga imestasin ise lihtsalt

Lasin veel jagaja kaant ja juhtmeid usinalt jne.
Mõlemad OK mootorid minumeelest.
Isa sõitis OHC-ga ca 400tuh. Käib siiani mootor, häda ei midagi. Koragi pole ühtegi kaantki avatud. Sõitnud on see mootor enamasti Shell Helixi mineraal õliga, punases kanistris. Kuskilt midagi välja ei jookse, aa korra hakkas ajama ülemise kaanealt aga keerasin polte koomale ja ei jookse kusagilt välja. Ei mingit klappide regulli vms, pole vaja nagu.
Kogu masin sõitnud mingi 600tuh. Sõidab veel.
Mõttetu vaielda siin ju nagu et kumb parem.
Kui ütlete et cossu dohc on parem siis ma nõus.
Isa sõitis OHC-ga ca 400tuh. Käib siiani mootor, häda ei midagi. Koragi pole ühtegi kaantki avatud. Sõitnud on see mootor enamasti Shell Helixi mineraal õliga, punases kanistris. Kuskilt midagi välja ei jookse, aa korra hakkas ajama ülemise kaanealt aga keerasin polte koomale ja ei jookse kusagilt välja. Ei mingit klappide regulli vms, pole vaja nagu.
Kogu masin sõitnud mingi 600tuh. Sõidab veel.
Mõttetu vaielda siin ju nagu et kumb parem.
Kui ütlete et cossu dohc on parem siis ma nõus.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
tegelikult ohc või dohc vaidlus on ju kas üks nukkvõll või kaks nukkvõlli. Loomulikult kaks on parem. Kui nüüd täpsemaks minna et kas pinto 8 klapiline või i4 8 klapiline originaal konditsioonis (eks iga -tsenseeritud- kiida oma -tsenseeritud-). kas modifitseeritud pinto või modifitseeritud i4 (cossu on kah üldiselt ju pinto). kuid odavamalt saab vast siiski dohcist, sest sinna tõstad rs 2000 kaane koos andurite ja ajudega peale ning oledki juba õnnelik, teed veel sisse/välja laske voolavamaks ja ongi hea. miks see variant odavam on (sest keegi ju ei osta neid 1 naelaseid cossu kaani ja rs2000 kaani vast mõned on saadaval eestis (kui seda ei leia pane scorpa 16 klapiline kaan peale) ja peaks suht sama olema
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere