Teist pidi aind vaatama, teises nr 3 steering column ja see näiteks asub valel pool. Esimesel pildil on süsteem joonistatud pealt vaadates teisel pildil on pildistatud alt vaadates
no see pole mõeldud päris sõnasõnalt, ega ratas kah tagurpidi edasi liikumiseks ju käima hakka inglastel, kuid kuna rool on inglastel valel pool siis mõningad asjad oli vaja ümber tõsta
tarmo kirjutas:jõu ülekanne on sama, kui mul homme meeles on ja mul viitsimist on siis ma otsin mis inglastel teistpidi on
See roolilatt mis ta vana pealt võtab sobib jah ma lugesin kümmet foorumit korraga ja natuke läks sassi.
Ega seal palju ei olegi teistpidi - sidurikoda, karteripõhi, vahekasti korpus, esisilla tala, sumpsi pulki mingi jagu ja kindlasti nipet näpet veel. Pealt vaates on mootor enamvähem sarnane.
Viimati muutis Ranta, 08 Jaan 2008, 17:48, muudetud 1 kord kokku.
Ah, vahet pole Kes selle pildi postitas, arvas vist et inglise varjandil on kogu esisild peegelpildis, mis ei ole muidugi õige. Käigukast, kardaan, esidiffer ja karteripõhi ei ole ju sõltuvuses sellest kummal pool autot rool asetseb. Loomulikult tean ma, et ka inglastele tehti parempoolse rooliga sierrasid, aga alt näevad nad välja pea identsed, võrrelduna niinimetatud mandri-euroopa variandiga. Tegelikult, huvitaks ka mind küsimus, millest see diskussioon alguse sai: milles seisneb siis taga- ja nelikveolise kere erinevus?
Ranta postitas, kuid ta ei arvanud et keegi sõnasõnalt võtab. algselt oli teema et kas põhjad on ühesugused ja inglise variant tuli mängu aind sellepärst et ei olnud euro versioonist altpoolt pilt ja siis sina hakkasid nokkima
sõdurpoiss kirjutas:Ah, vahet pole Kes selle pildi postitas, arvas vist et inglise varjandil on kogu esisild peegelpildis, mis ei ole muidugi õige. Käigukast, kardaan, esidiffer ja karteripõhi ei ole ju sõltuvuses sellest kummal pool autot rool asetseb. Loomulikult tean ma, et ka inglastele tehti parempoolse rooliga sierrasid, aga alt näevad nad välja pea identsed, võrrelduna niinimetatud mandri-euroopa variandiga. Tegelikult, huvitaks ka mind küsimus, millest see diskussioon alguse sai: milles seisneb siis taga- ja nelikveolise kere erinevus?
Kui sa juba selliseid tõeterasid jagad siis seleta kuhu mahub roolilatil see tigu osa kui seal on ees esimene differ ?
Palun näita siis mulle pilti sierrast, millel on esidiffer vasakul pool! Hakkasin jah nokkima, sest oleks ju inetu rääkida teistele asjadest mida ei ole olemas. Aga las ta olla, ma arvan et nüüd usuvad kõik, et parempoolse rooliga autol asub differ ikka sama koha peal, kui vasakpoolse rooliga sugulasel. Ja nagu öeldakse: vaidlustes selgub tõde...
sõdurpoiss kirjutas:Küll see foorum on ikka üks hariv asi, kohe loe ja imesta: tuleb välja et toodeti kohe inglismaa varianti nelikveolisest ja et seda tuleb peegelpildis ette kujutada!
Sellest postist jääb küll selline mulje. Kui just mitte võtta neliveo all aind esisilla reduktorit ja vahekasti. Kuid kui nüüd meenutama hakat siis meie rääkisime Rantaga autost ja sina jahusid aind oma kardaanidest