Koni regullitavad amordid
-40mm madaldus vedru
Momo sportrool
Poolkorv istmed, pärit on vist xr3'st
nn sportpütt taga
Pildid räägivad rohkem kui 100 sõna
Pildid on tehtud rohkem kui aasta tagasi-Hetkel kaunistab autot kitse "tuunitud" mõlkis kapott.



Fastfords's on ka pildid üleval jah:)tarmo kirjutas:kuskil foorumis olen ma seda autot näinud juba, aga tere tulemast ka siia
Ei käi kahjuks. Loodan, et see aasta leiab aega ka rinkale tulla:)kersti kirjutas:Lahe, sportvedrustus ja väike rool.. tekib küsimus, et kas kuskil rinkal ka sõitmas käid? Oled kindlasti oodatud meie suvistele rinkaüritustele![]()
Strutbaridega on natuke keeruline jah, enda omale sain romulast mõnesaja eeki eest, aga see oli haruldane leid ka.tint kirjutas: Tahaks veel vedrustuse poole pealt strutbare, aga vaevalt vist Eestist saab neid-tellimis lugu vist ainult...
Ijep, sama on ka RS-stangelisadega, mis pole küll nii haruldased aga kerge neid leida pole:Pkersti kirjutas:Strutbaridega on natuke keeruline jah, enda omale sain romulast mõnesaja eeki eest, aga see oli haruldane leid ka.tint kirjutas: Tahaks veel vedrustuse poole pealt strutbare, aga vaevalt vist Eestist saab neid-tellimis lugu vist ainult...
kas sul on talvel ja suvel sama mõõduga velg?tint kirjutas:195/60 käis
suvel oli 195/50 see ei käinud, nüüd talvel all 185/55 ees ja ruumi veel küllaga:)
Ah, see on niii minimaalne, selle rehviga mis praegu spidokas valetab 2km/h, proovisin just Adaverestarmo kirjutas:15" puhul peavadki profiili numbrid väiksemad olema kui 14" puhul, muidu hakkab spidomeeter valetama
No shit Sherlock?!tarmo kirjutas:mida suurem velg ja laiem rehv seda väiksem peab olema profiili nr