Pintole skandinaaviast parem kaas

Kapotialused jutud
Vasta
rookierice
turist
Postitusi: 25
Liitunud: 17 Nov 2007, 12:39

Pintole skandinaaviast parem kaas

Postitus Postitas rookierice »

Tervitused, olen naistega saunas käinud ikka paar korda elu jooksul ja noh sealt ka kuuldud juttu fordi mootoritest, mis volvo 16v plokikaantega ilma teevad. Aga praktikas vot ei ole otsa kommistanud ühelegi. Tean, et volvo 16v 2.3 turbokad on väga hinnatud nii siin kui sealpool väikest ja suurt vett aga volvo ja fordi ühendamise osas teadmised puuduvad.
Googeldamine ka midagi head välja ei andnud. 2.3 pintole (mustang 2.3turbo näiteks) pidi istuma B234F volvo plokikaas. Tõsi? Aga 2.3 on ju suurma kolviga kui euroopas levinud 2.0 eksole.
Eesmärk oleks kandiliste kanalite asemel ümarad saada, parem voolavus, rohkem klappe...

Või on paremaid ideid?

tänud juba ette!

Marti
tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Re: Pintole skandinaaviast parem kaas

Postitus Postitas tamar »

Üks volvo 2.3T müügil turboklubis.
Variant on teha pinto-turbo...
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
rookierice
turist
Postitusi: 25
Liitunud: 17 Nov 2007, 12:39

Re: Pintole skandinaaviast parem kaas

Postitus Postitas rookierice »

Tähendab neid 2.3t volvo mootoreid on omajagu liikvel ja müügis aga tehniline info on hetkel reaalsest asjast olulisem.
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: Pintole skandinaaviast parem kaas

Postitus Postitas lapik »

ütlen sulle saladuskatte all, et cossu kaas hakkab ka, kuigi päris palju tuleb ülejäänud mootorit ringi teha(rihmarattad ja muu teema)
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Pintole skandinaaviast parem kaas

Postitus Postitas Tarmo »

lapik kirjutas:ütlen sulle saladuskatte all, et cossu kaas hakkab ka, kuigi päris palju tuleb ülejäänud mootorit ringi teha(rihmarattad ja muu teema)
ütlen sulle saladuskatte all et selles ei olnud küsimus
rookierice kirjutas:...Aga 2.3 on ju suurma kolviga kui euroopas levinud 2.0 eksole...
Kas nad üldse samad mootorid on? ja alati ei pruugi suurem kubatuur tähendada suuremat kolbi, võibolla on kolvi käik pikem lihtsalt
Vasta