oli siin veidi Kerstiga sel teemal juttu ja ta polevat kuulnud, et keegi midagi sierra vedrustuses muudaks. Samas ei pea just eriti geenius olema, et kasvõi piltidelt märgata esisillal ratta vale külgkallet ja tohutut tire-rolli (sõidad kurvis rehvi välimise ääre peal mida veetakse auto alla).
Ainus veermiku upgrade mida märganud olen, on tagumise otsa madaldamisel "de-camber kit".
Kas tegu laiskusega või mis? Äkki mõni kohalik mees oma auto normaalselt sõitma saanud, anti-dive ja camber-curve parandamine ei ole just väga rasked asjad. Viimast muutes saaks ka külgkallet oluliselt vähemaks, kuna madaldades auto roll centre kõvasti allapoole kisub, tunduvalt rohkem nimelt kui auto raskuskese.
Pildimaterjal ja kogemused oleks siia teretulnud. Kuna endal veel ühtegi sierrat käes pole (ilmselt ainult aja küsimus

Tulistage!
Marti