miks mitte kihutada meile tuntud sierraga
On ka oma kundede pildikogus üks sierralise pilt, mis maanteelt puusse kurssis. Pilt jäi kuhugi 50 ja 70 vahele, kuigi kiirus oli suurem. Kunde jäi labaselt magama. Sierras sõltub kõik õnnest. Kunde õnn oli see , et kardaan murdus tunnelisse sisse ja tegi põhja jäigaks.Pool pööret kardaani ja asi oleks vist fataalne olnud. Mootri pakkis akuraami alla( purunesid eest kõik rihmarattad, aga ülejäänud osis läks teisele autole ja töötab siiani ), koda lendas tükkideks, kasti korpus puruks, kardaan jooksis kasti pikendusse sisse. Rool oli vastu päikesevarju jne. Isikukahjuks oli ainult paar lahtist hammast ja sinine silm.Löögi tugevusest andis teada see , et roolilati ja samba vahelist kinnituspolti sai lävekarbil istudes lahti keerata - salongist.
nõka nõõ
Re: miks mitte kihutada meile tuntud sierraga
pöörane õnn, mis mul öelda viimasele kommijale, see tüüp on tõesti õnnesärgis sündinud või koguni õnnemantlis
.
Üldiselt jah, sierraga 50km/h puusse jääd ehk ellu, kui kere sade pole, aga kui 70-ga siis murrab pea ära, ja pea lendas ära 90km/h mitte 50.
Bmw 2000a turvatesti tahaks kohe näha, tean et 5-ne e39 2000a oma on turvalisem, kui sierra ,aga vat E34 kohta mis xr4-l on ja minulgi kunagi oli vat seda ei tea, olen näinud selle ja volvo kokkupõrget, samas ei tea kuidas sierra oleks samas olukorras käitunud.
http://www.youtube.com/watch?v=07WFJAZUn7U" onclick="window.open(this.href);return false;
siin on bmw E34 mats volvoga.
suur auto ei tähenda veel turvalisust, kere peab õieti ka ehitatud olema.

Üldiselt jah, sierraga 50km/h puusse jääd ehk ellu, kui kere sade pole, aga kui 70-ga siis murrab pea ära, ja pea lendas ära 90km/h mitte 50.
Bmw 2000a turvatesti tahaks kohe näha, tean et 5-ne e39 2000a oma on turvalisem, kui sierra ,aga vat E34 kohta mis xr4-l on ja minulgi kunagi oli vat seda ei tea, olen näinud selle ja volvo kokkupõrget, samas ei tea kuidas sierra oleks samas olukorras käitunud.
http://www.youtube.com/watch?v=07WFJAZUn7U" onclick="window.open(this.href);return false;
siin on bmw E34 mats volvoga.
suur auto ei tähenda veel turvalisust, kere peab õieti ka ehitatud olema.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: miks mitte kihutada meile tuntud sierraga
sõbrad niitsid sierraga 140km/h betoon posti ja mingi aia maha
sierral stange,radikas kapott tuled ja mõned pisi vidinad katki
kolmest kahel olid turvavööd kinnitamata
see kellel vöö kinni oli,tegi oma sõrme katki,teistel kahel ei juhtund midagi . . . sierraga sõites oleneb kõik õnnest.
ja seda ka turvalisuse koha pealt et autodel tehakse esi ja tagu osa hääääästi pehme et nad löögi ilusasti ära summutaks ja salongi osa tehakse tugev et reisijaid tervena hoida:)vot
et mida pehmem auto seda kindlam on seal sees olla(kere summutab löögi ära lihtsalt)
või ei ole nii?
pea asi et mootoriga näkku ei saaks kui pauk käib:P
sierral stange,radikas kapott tuled ja mõned pisi vidinad katki
kolmest kahel olid turvavööd kinnitamata
see kellel vöö kinni oli,tegi oma sõrme katki,teistel kahel ei juhtund midagi . . . sierraga sõites oleneb kõik õnnest.
ja seda ka turvalisuse koha pealt et autodel tehakse esi ja tagu osa hääääästi pehme et nad löögi ilusasti ära summutaks ja salongi osa tehakse tugev et reisijaid tervena hoida:)vot
et mida pehmem auto seda kindlam on seal sees olla(kere summutab löögi ära lihtsalt)
või ei ole nii?
pea asi et mootoriga näkku ei saaks kui pauk käib:P
tel:56 705 207
Re: miks mitte kihutada meile tuntud sierraga
sõber rääkis et uuematel ladadel on plekk mõlemalt poolt ära värvitud ja siis plekk väla tõmmatud 
