koobez kirjutas:mootori tõstmise all no nipetnäpet laseks midagi lihvida, puurida.Ning käänteljed peaks siis ka ära vahetama
seda "midagi" võid ju ise ka lihvida ja puurida, võimsust sellest ei tule. kui väga üldistatult öelda, siis saab kahes suurusjärgus võimsust juurde - esimene variant, saad panna koonuse ja torukolde jne, aga sellest on vähe, et sa arugi saaks, et miski parem on. - teine variant on kap.rem, koonus, mingi tänavasõidu nukkvõll, torukolle, kütuserõhu regulaator, aeglane ülekanne, kergem hooratas, kergem väntvõll jne...siis on mõniteist kw juures ehk. aga näiteks "valjema" nukkvõlliga sõidad linnavahel ainult 1. ja 2. käik pm, vahel ka kolmas.
kõige lihtsam on korras stockiga sõita

,ise olen ka seda teed läinud.