Ford Sierra XR4 1984
Re: Ford Sierra XR4 1984
Raskelt meeldib tagantvaates pilt.
Nüüd ilusad ilmad, auto juba teedel ?

Nüüd ilusad ilmad, auto juba teedel ?
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: Ford Sierra XR4 1984
Praegu veel natukene vaja teha ja siis saab korralikult sõitma hakata.
Re: Ford Sierra XR4 1984
nüüd olen vahepeal load saanud ja rohkem autoga sõitma hakkanud
enne suve kui auto veel seisis sai siis ära vahetatud osad asjad
kõigepealt muidugi õli, kasutasin seda mootori sisepesu ainet ka enne vahetust ja panin Liqui Moly poolsünt õli(mingite lisanditega) ja loomulikult õlifiltri
Vahetatud on ka õhufilter, termostaat, termosidur, tagapiduri silindrid ja vedrud, küünlajuhtmed, siis esituledesse panin philipsi 400kr pirnid( näitavad paremini küll), uued numbrid ja numbrimärgi alused, klapikambrikaane tihendid( klapid said ka reguleeritud), uued suunatuled, gaasi trossi ja roolivõimendi rihma. Algus ostsin ka denso küünlad aga need hakkasid millegi pärast ükshaaval läbi minema ja seejärel ostsin motorcrafti omad( siiamaani ilusti töötanud). Ostsin ette ka uued rehvid(BF Goodrich g-Force Profiler 205/50 R15) aga pole veel alla saanud kuna vahetan roolilatti ja käin sillastendis ennem ära.
Vahepeal võtsin ka käigukasti maha ja vahetasin käigukasti simmerid ja kaks tihendit ära, sisse sai ka uus õli ja uus survelaager.
Kui talv tuleb ja auto uuesti seisma jääb, siis panen arvatavasti ka lsd diffri ja taha ketaspidurid.
Tulevikus on vaja ka ära vahetada pihustid( sooja mootriga läheb raskemini käima) ja põhja alt on vaja natukene keevitada. Ette on vaja ka uusi piduri kettaid kuna eelmine omanik on sinna millegi pärast tavalise sierra omad pannud(230mm) ja klotsid on üleääre.
enne suve kui auto veel seisis sai siis ära vahetatud osad asjad
kõigepealt muidugi õli, kasutasin seda mootori sisepesu ainet ka enne vahetust ja panin Liqui Moly poolsünt õli(mingite lisanditega) ja loomulikult õlifiltri
Vahetatud on ka õhufilter, termostaat, termosidur, tagapiduri silindrid ja vedrud, küünlajuhtmed, siis esituledesse panin philipsi 400kr pirnid( näitavad paremini küll), uued numbrid ja numbrimärgi alused, klapikambrikaane tihendid( klapid said ka reguleeritud), uued suunatuled, gaasi trossi ja roolivõimendi rihma. Algus ostsin ka denso küünlad aga need hakkasid millegi pärast ükshaaval läbi minema ja seejärel ostsin motorcrafti omad( siiamaani ilusti töötanud). Ostsin ette ka uued rehvid(BF Goodrich g-Force Profiler 205/50 R15) aga pole veel alla saanud kuna vahetan roolilatti ja käin sillastendis ennem ära.
Vahepeal võtsin ka käigukasti maha ja vahetasin käigukasti simmerid ja kaks tihendit ära, sisse sai ka uus õli ja uus survelaager.
Kui talv tuleb ja auto uuesti seisma jääb, siis panen arvatavasti ka lsd diffri ja taha ketaspidurid.
Tulevikus on vaja ka ära vahetada pihustid( sooja mootriga läheb raskemini käima) ja põhja alt on vaja natukene keevitada. Ette on vaja ka uusi piduri kettaid kuna eelmine omanik on sinna millegi pärast tavalise sierra omad pannud(230mm) ja klotsid on üleääre.
Re: Ford Sierra XR4 1984
G-Force Profilerid on head rehvid 
Bomsch tegi kunagi Raplas imesõidu nendega, kõik olid hämmingus, kuna ajad olid võrreldavad slikiaegadega.

Bomsch tegi kunagi Raplas imesõidu nendega, kõik olid hämmingus, kuna ajad olid võrreldavad slikiaegadega.
Re: Ford Sierra XR4 1984
käega katsudes tundus suht kõva seguga, eks näis kunagi kuidas peavad.
Re: Ford Sierra XR4 1984
eks kunagi kindlasti saab, aga kindlasti mitte enne roolilatti vahetust ja silla paika panemist.
Re: Ford Sierra XR4 1984
pane autost v2rskemaid pilte.. muidu v2ga kena XR4..
Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Re: Ford Sierra XR4 1984
värskemaid pilte pole suurt mõtet panna kuna auto näeb välja täpselt sama sugune,
ainult ees on aiutiselt 14 tollised plekkveljed.
vahepeal vahetasin ära bensufiltri ja täna ostsin õiges mõõdus kettad(260mm) ette
ja uued klotsid. Ühepoole sain ilusti vahetatud, teisel poolel ei läinud silinder tagasi ja lõpuks ei
jäänud muud üle kui see sealt välja pumbata. Välja võtmisel suutsin ära lõhkuda selle käitse kummi mis seal on
ja seega jäigi täna vahetamata....eks tuleb esmaspäeval fixusest see remont komplekt või mis ta on
osta ja see kumm ära vahetada. silindri sain pärast ilusti liikuma.
seoses sellega jäävad üle vanad kettad, mis tunduvad päris korralikud. Arvatavasti on eelmine omanik neid vahetanud.
ainult ees on aiutiselt 14 tollised plekkveljed.
vahepeal vahetasin ära bensufiltri ja täna ostsin õiges mõõdus kettad(260mm) ette
ja uued klotsid. Ühepoole sain ilusti vahetatud, teisel poolel ei läinud silinder tagasi ja lõpuks ei
jäänud muud üle kui see sealt välja pumbata. Välja võtmisel suutsin ära lõhkuda selle käitse kummi mis seal on
ja seega jäigi täna vahetamata....eks tuleb esmaspäeval fixusest see remont komplekt või mis ta on
osta ja see kumm ära vahetada. silindri sain pärast ilusti liikuma.
seoses sellega jäävad üle vanad kettad, mis tunduvad päris korralikud. Arvatavasti on eelmine omanik neid vahetanud.
Re: Ford Sierra XR4 1984
piduritega on praegu korras nüüdseks...
ostsin vahepeal teise rooli lati ja selle uue rooli varda, rooliotsad ja need kaitse kummid.
siis ka ette õõtsa puksid ja kõik stabika puksid, et ikka korralikult silla pärast paika saaks.
eks lähiajal läheb siis vahetamiseks...
ette tulid ka uued õõtasd koos šarniiridega.
õõtsad ja stabika varras on nüüdseks all.
ostsin vahepeal teise rooli lati ja selle uue rooli varda, rooliotsad ja need kaitse kummid.
siis ka ette õõtsa puksid ja kõik stabika puksid, et ikka korralikult silla pärast paika saaks.
eks lähiajal läheb siis vahetamiseks...
ette tulid ka uued õõtasd koos šarniiridega.
õõtsad ja stabika varras on nüüdseks all.
Re: Ford Sierra XR4 1984
täna panin teise roolilatti, ja valuveljed ette,
tundub parem ja rool läks ka kergemaks, nüüd vaja sild ära reguleerida.
Oskab äkki keegi soovitada Tallinnas mõnda head kohta?
tundub parem ja rool läks ka kergemaks, nüüd vaja sild ära reguleerida.
Oskab äkki keegi soovitada Tallinnas mõnda head kohta?
Re: Ford Sierra XR4 1984
sild on paigas, sõita on kohe täitsa mõnus.
lähiajal tuleb veel vasak esimene rattalaager ära vahetada(mainiti et hakkab läbi minema), eks siis võibolla juba mõlemad korraga vahetada. Ja vaja vahetada veel roolist kuni latini mineva varda puks( nimetati seda vist torpeedo puksiks, nii ma kuulsin.)
lähiajal tuleb veel vasak esimene rattalaager ära vahetada(mainiti et hakkab läbi minema), eks siis võibolla juba mõlemad korraga vahetada. Ja vaja vahetada veel roolist kuni latini mineva varda puks( nimetati seda vist torpeedo puksiks, nii ma kuulsin.)