Ford Sierra XR4i 1984a Tarmo
Ford Sierra XR4i 1984a Tarmo
Et siis ´´uus´´ auto. Mõtlesin et seniaeg kui pahtel kuivab teen väikse teema...
Auto ajaloost ja kopi eelmise omaniku jutust natuke
Ford Sierra Xr4 (05.1984)
Mootor: 2.3D (1987)
Ajalugu:
Auto toodi Eestisse 1994 a. ,väidedavalt FORDI esinduse ühe juhtiva töötaja poolt. Kuna masin on suhteliselt halvas seisus, tehti kohe põhjalik värskendus. Peale mõnda aega sõitmist müüdi see auto maha FORDI teeninduse töölisele, kelle naine sellega kusagil aasta sõitis. Siis liikus see auto Tallinnast Võrru, kus järgmine omanik sai Xr4 sõita kusagil 1 kuu ning oli sunnitud võlgade katteks müüma auto kiiresti maha. Järgmine omanik sõitis autoga kusagil 1 aasta ja siis müüdi auto Põlvasse. Põlva omanik kasutas autot kusagil 7 aastat. Selle ajaga toimusid suured muudatused.Paar aastat sõitis ta orginaal mootoriga, kuid kuna autot kasutati põhiliselt tööl, siis vahetati 2.8(V6) mootor ära ning peale aretati vanematüübi 2.3D. See mootor kestis kuskil 150K/KM. Kuna aga läbisõit oli suhteliselt suur ning auto kasutus mitmes vahetuses, siis see mootor suhteliselt kiiresti kohviks sõideti. Toimus uuesti mootori vahetus ning peale sai uuema tüübi 2.3D(1987). Kuna vargapoisid käisid autos, siis pandi peale ka signa, kesklukk.
Eelmise omaniku poolt tehtud keretööd 2004a lõpus.
Lisad:
*El. peeglid (soojendusega)
*Kohtvalgustid
*Udutuled
*Katuse luuk
*Valgustus sirmis
*Tagaluuk salongist avatav
*Kesklukk
*Käetugi ees ja taga
*Signa
*Väli/sise termomeeter
*Nahkiste taga
*Uued reg. nr. (ilma EST lisandita)
Tänaseks päevaks on kunagine ilu hakanud kaduma. Tegemist vajaks salong ja kere. Kuna kapott ja esiklaas on natuke segi siis tegelen hetkel nendega. Mootor jääb seesama diisel arvatavasti kuna omad plaanid sellega.
Mõningaid pilte.
http://tamar.relibet.ee/thumbnails.php?album=37" onclick="window.open(this.href);return false;
Veljed on müügis kui keegi tahab.
Tegemist vajab :
Sierra XR4 mis vaja teha
1. jõuda garaazini tööriistadega
2. katusest mõlgid välja
3. tagaluku ümbrus korda teha
4. mõned roostetäpid likvideerida
5. kapotialune rooste ja akukasti juures rooste surnud
6. esiistmed, kas teised või katted peale nahast
7. armatuur vahetada
8. rool nahatada
9. tagatule pirn vahetada niilebo töö et imestan mix kirjutasin
10. õhufiltri kast asendada vist koonusega
11. esiklaas vahetada KLAAS OLEMAS OMME VAHETAMA VIST
12. kapott vahetada OLEMAS TEGELEN VÄRVIMISEGA
13. esivõre nurk kinni panna TEHTUD
14. aku täis ja tühjaks mitukorda laadida, ei aitand, aku tsenseeritud
15. radikas paigata nurgast
16. makk ja audio
17. katuseluugi system nõks määrida käib kehvasti natukene
18. suunatulekang paigaldada signaalinupuga, rs roolil pole signaalinuppu
19. tagaiste kreemitada
20. normaalne käigukangi nupp ja kott
21. pesta ja kasida korralikult
22. alarm ja lukustussüsteem korda
23. tagaluuk ei seisa omaljõul püsti uued amordid olemas
24. värv mullitab a noh seda vähe
25. klapisääretihendid vahetada
Valmimise tähtaeg 1august.
Kui keegi viitsib võib pildid siia nagu panna niiet näha kõik oleks, ise lähen pahtlit lihvima.
Auto ajaloost ja kopi eelmise omaniku jutust natuke
Ford Sierra Xr4 (05.1984)
Mootor: 2.3D (1987)
Ajalugu:
Auto toodi Eestisse 1994 a. ,väidedavalt FORDI esinduse ühe juhtiva töötaja poolt. Kuna masin on suhteliselt halvas seisus, tehti kohe põhjalik värskendus. Peale mõnda aega sõitmist müüdi see auto maha FORDI teeninduse töölisele, kelle naine sellega kusagil aasta sõitis. Siis liikus see auto Tallinnast Võrru, kus järgmine omanik sai Xr4 sõita kusagil 1 kuu ning oli sunnitud võlgade katteks müüma auto kiiresti maha. Järgmine omanik sõitis autoga kusagil 1 aasta ja siis müüdi auto Põlvasse. Põlva omanik kasutas autot kusagil 7 aastat. Selle ajaga toimusid suured muudatused.Paar aastat sõitis ta orginaal mootoriga, kuid kuna autot kasutati põhiliselt tööl, siis vahetati 2.8(V6) mootor ära ning peale aretati vanematüübi 2.3D. See mootor kestis kuskil 150K/KM. Kuna aga läbisõit oli suhteliselt suur ning auto kasutus mitmes vahetuses, siis see mootor suhteliselt kiiresti kohviks sõideti. Toimus uuesti mootori vahetus ning peale sai uuema tüübi 2.3D(1987). Kuna vargapoisid käisid autos, siis pandi peale ka signa, kesklukk.
Eelmise omaniku poolt tehtud keretööd 2004a lõpus.
Lisad:
*El. peeglid (soojendusega)
*Kohtvalgustid
*Udutuled
*Katuse luuk
*Valgustus sirmis
*Tagaluuk salongist avatav
*Kesklukk
*Käetugi ees ja taga
*Signa
*Väli/sise termomeeter
*Nahkiste taga
*Uued reg. nr. (ilma EST lisandita)
Tänaseks päevaks on kunagine ilu hakanud kaduma. Tegemist vajaks salong ja kere. Kuna kapott ja esiklaas on natuke segi siis tegelen hetkel nendega. Mootor jääb seesama diisel arvatavasti kuna omad plaanid sellega.
Mõningaid pilte.
http://tamar.relibet.ee/thumbnails.php?album=37" onclick="window.open(this.href);return false;
Veljed on müügis kui keegi tahab.
Tegemist vajab :
Sierra XR4 mis vaja teha
1. jõuda garaazini tööriistadega
2. katusest mõlgid välja
3. tagaluku ümbrus korda teha
4. mõned roostetäpid likvideerida
5. kapotialune rooste ja akukasti juures rooste surnud
6. esiistmed, kas teised või katted peale nahast
7. armatuur vahetada
8. rool nahatada
9. tagatule pirn vahetada niilebo töö et imestan mix kirjutasin
10. õhufiltri kast asendada vist koonusega
11. esiklaas vahetada KLAAS OLEMAS OMME VAHETAMA VIST
12. kapott vahetada OLEMAS TEGELEN VÄRVIMISEGA
13. esivõre nurk kinni panna TEHTUD
14. aku täis ja tühjaks mitukorda laadida, ei aitand, aku tsenseeritud
15. radikas paigata nurgast
16. makk ja audio
17. katuseluugi system nõks määrida käib kehvasti natukene
18. suunatulekang paigaldada signaalinupuga, rs roolil pole signaalinuppu
19. tagaiste kreemitada
20. normaalne käigukangi nupp ja kott
21. pesta ja kasida korralikult
22. alarm ja lukustussüsteem korda
23. tagaluuk ei seisa omaljõul püsti uued amordid olemas
24. värv mullitab a noh seda vähe
25. klapisääretihendid vahetada
Valmimise tähtaeg 1august.
Kui keegi viitsib võib pildid siia nagu panna niiet näha kõik oleks, ise lähen pahtlit lihvima.
Viimati muutis tamar, 28 Apr 2008, 07:47, muudetud 1 kord kokku.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra XR4 2,3D 1984a TaMaR
XR4 ja diisel ei sobi kohe mitte üldsegi kokku, kuna ma ei tea mis plaanid sul selle mootoriga on siis mina vahetaks küll selle diisli välja 

Motorsport is a lifestyle
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra XR4 2,3D 1984a TaMaR
nagu ma aru sain siis esialgu üritab see diisel toiduõliga töötada ja kui see ei õnnestu, siis läheb täispuhutud is peale
Re: Ford Sierra XR4 2,3D 1984a TaMaR
Ja no plaanid võivad muutuda väga kiiresti, huu nõus äkki homme juba plaanin v6 biturbot ?
Üle kõige eelistaks ikkagi toiduõlipealt töötamist, see Serra ongi ainus öko lootus, ülejäänud masinatest keegi alla 10sajale bensu eitaha võtta (olgugi et võrri mootoritega).
Üle kõige eelistaks ikkagi toiduõlipealt töötamist, see Serra ongi ainus öko lootus, ülejäänud masinatest keegi alla 10sajale bensu eitaha võtta (olgugi et võrri mootoritega).
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra XR4 2,3D 1984a TaMaR
Klaas vahetatud, imelik autost välja vaadata lausa.
Kapott värvitud, kuivab praegu, muidu keeran mingipäev külge
Salongis `´mõned´´ klaasikillud kaa nüüd
Kapott värvitud, kuivab praegu, muidu keeran mingipäev külge
Salongis `´mõned´´ klaasikillud kaa nüüd

Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra XR4 2,3D 1984a TaMaR
Täna valasin vana toiduõli sisse, läbi 2 lehtri, käib nagu ikka käib, diisli vinguasemel tuleb hoopis mingit kahtlasemat lõhna välja. Igaksjuhuks sai nagu aetud nii, et kui ära peaks koolema saame garaazi kohe lükaga, aga omal rattal sõitis tagasi sisse. Garaaziees sai tiirutatud natukene seal et ikka ära loksuks kõik paagis.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra XR4 2,3D 1984a TaMaR
kas sisi lihtsalt läbi 2 lehtri metall sõela või oli mingi riie kah filtreerimiseks et pihustid umbe ei läheks? Aga anna teada kuidas mõni veidike pikem katsetus kujuneb
Re: Ford Sierra XR4 2,3D 1984a TaMaR
Läbi kahe tavalise lehtri.
Kusjuures 25liitrises kanistris põhjas 5L on seda solki ja friikaid aga ülejäänd suhteliselt puhas.
Kusjuures 25liitrises kanistris põhjas 5L on seda solki ja friikaid aga ülejäänd suhteliselt puhas.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra XR4 2,3D 1984a TaMaR
Kust sa seda õli hangid?
Re: Ford Sierra XR4 2,3D 1984a TaMaR
Tuttaval on kohvik. Arvan et kui mõnest restost või baarist vms küsid viisakalt siis ikka saad seda, sest selle utiliseerimise eest pead ju pappi maksma 

Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra XR4 2,3D 1984a TaMaR
Sa hakka parem Mc Donald's iga läbirääkimisi pidama. 

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra XR4 2,3D 1984a TaMaR
nii palju kui mina kuulsin pidi mäkdonalds minema ise oma masinatega wvo kütusele
Re: Ford Sierra XR4 2,3D 1984a TaMaR
Hakkasin kapotti vahetama, ofkoors ei õnnestunud kõik väga hästi ja ühe poldiga sai ikka kaua jamatud.
vahetasin tagaluugi amordid ära, tulemus sama mis ennem
ei aja närvi vähe vist... See riiul nii raske vist et ei hoia üleval, kaigas alla mulle kohe üldse ei istu...
Uut kapotti peale ei pannud, kuna praegu palju parem juurdepääs igalepoole
Ahjaa uued veljed ostsin kah siis et natukenegi välimust parandada, on nad siis sellised nagu sellel iludusel all http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html" onclick="window.open(this.href);return false; (7tuh ajaks suure hädaga kokku, 30 jääb puudus, muidu ostaks )
Kui kellegil on mõni töökorras kütusepump pakkuda (tagavaraks, endaoma on täitsa ok ) siis võite pakkuda sellist mulle ps-i hea hinnaga.
Aga uute velgedega et piduritrummlid ja esimesed need noh vidinad värvida punaseks või siniseks. Ise pakuks punast, tekitab inimestes tunde et tegu on performans jupiga mis maksis suurt raha.
vahetasin tagaluugi amordid ära, tulemus sama mis ennem


Uut kapotti peale ei pannud, kuna praegu palju parem juurdepääs igalepoole

Ahjaa uued veljed ostsin kah siis et natukenegi välimust parandada, on nad siis sellised nagu sellel iludusel all http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html" onclick="window.open(this.href);return false; (7tuh ajaks suure hädaga kokku, 30 jääb puudus, muidu ostaks )
Kui kellegil on mõni töökorras kütusepump pakkuda (tagavaraks, endaoma on täitsa ok ) siis võite pakkuda sellist mulle ps-i hea hinnaga.
Aga uute velgedega et piduritrummlid ja esimesed need noh vidinad värvida punaseks või siniseks. Ise pakuks punast, tekitab inimestes tunde et tegu on performans jupiga mis maksis suurt raha.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra XR4 2,3D 1984a TaMaR
pigem tekitab tunde et järjekordne mees kes tahab teistele punase värviga mõista anda et oi mis performance.
mina värviks auto värvi, kuid valge sinna nii hästi ei sobi siis mustaks.
mina värviks auto värvi, kuid valge sinna nii hästi ei sobi siis mustaks.
Re: Ford Sierra XR4 2,3D 1984a TaMaR
Piduritrumlid tulevad punased ikkagi... Eriti tuunima ei hakka (strobod, leedid, karvased armakad, type err istmekatted jne jäävad ära )
Augusti keskel hiiumaale minek selle masinaga
tööd on palju aga elab üle, vähemalt odav sõita sinna...
Imestan seda, et varem polnud ühtegi huvilist kui pakkusin seda masinat kõigile et osta ära osta ära... Aga nüüd kui minu garaazis ja enam müügiplaane pole siis kõik ütlevad et vedas et kilohinna eest autot küllaga...
Seniks aga pakkuge 10 õlle eest töötavat kütusepumpa sellele masinale...
Augusti keskel hiiumaale minek selle masinaga

Imestan seda, et varem polnud ühtegi huvilist kui pakkusin seda masinat kõigile et osta ära osta ära... Aga nüüd kui minu garaazis ja enam müügiplaane pole siis kõik ütlevad et vedas et kilohinna eest autot küllaga...

Seniks aga pakkuge 10 õlle eest töötavat kütusepumpa sellele masinale...
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...