
Ford Sierra 2.0 Dohc 1992 a. - TOm / martinito
kle jah...sain koolis tunniplaani kätte...idiootsemat graafikut annab ikka teha, seega tööl eriti käia ei saa ja raha ja ei tule...seega parem auto maha myya kui talveks seisma jätta
vbla ostan mingi pisema säästu pilli asemele aga ex seda näeb. a klubist ei kao ma kuhugi nii et ärge seda lootke
kunagi kui jälle raha on siis raudpolt, et sierra uuesti ostan ja ilmselt siis juba projektikaks mis tuleb kindlasti kangem kui tavaline 2.0 Dohc.
Dani: ega matsu panna ei plaani jah...eelminegi tuli planeerimata


Dani: ega matsu panna ei plaani jah...eelminegi tuli planeerimata

powered by 2.0 Ohc
niii,
aeg siis oma autost kirjutada veidi.
külge said siis vahepeal laiendid.
sõbra käest soetasin sony pentagon woofri band bass kastis, veel 1 pilt mida toidab Bass Warrior 4 kanaliga võimendi. Too on muidugi sillatud
woofrisse peaks sisse jooksma kusagil 270W rms @ 4 ohm. woofer ise 400w rms ja 15 tolli.
peaaegu valmis said ka ustes olevad kõllid
viimastel vaja katteriide ja uksepolstri liitekohtadele mingi jura peale liimida et ilusam jääks.
aeg siis oma autost kirjutada veidi.
külge said siis vahepeal laiendid.
sõbra käest soetasin sony pentagon woofri band bass kastis, veel 1 pilt mida toidab Bass Warrior 4 kanaliga võimendi. Too on muidugi sillatud

peaaegu valmis said ka ustes olevad kõllid
viimastel vaja katteriide ja uksepolstri liitekohtadele mingi jura peale liimida et ilusam jääks.
powered by 2.0 Ohc
kas mulle tundub või ongi kast nii suur et hõlmab rohkem kui poole pagassi ruumist? ja kui tahad varuratast kätte saada siis pead kasti ikka välja tirima jah? teine kaalub ka kindlasti ikka päris mitu kilo ma arvan 

Viimati muutis erki, 27 Sept 2006, 13:20, muudetud 1 kord kokku.
see jurakas on vast 30 kilo...üksi jaksasin seda igatahes transportida...välja teda üksi ei saa võtta kuna ta on seal nii ropp tihedalt kinni
ja ma ei tea kas ja kui palju ma seal rajal sõidan, sest siin niisama paarutades ja kummi vilistades on selgund huvitav tõsiasi...nimelt rehvid on seestpoolt kulund ja välimine äär praktiliselt mitte :S seespool pole peeaaegu mustritki enam
ja siin lähiajal peax segluma kas saan tööd ühes ujulas valvetreenerina
kui saan siis loodan et tööpäev ei satuks 8-ndale kuupäevale (2-e peale on vaja 7 päeva ära jagada)

ja ma ei tea kas ja kui palju ma seal rajal sõidan, sest siin niisama paarutades ja kummi vilistades on selgund huvitav tõsiasi...nimelt rehvid on seestpoolt kulund ja välimine äär praktiliselt mitte :S seespool pole peeaaegu mustritki enam


kui saan siis loodan et tööpäev ei satuks 8-ndale kuupäevale (2-e peale on vaja 7 päeva ära jagada)
powered by 2.0 Ohc
mix uppumist...kas mu ujumisoskus jättis türil soovida vsierramen kirjutas: Kas lähed uppumist õpetama![]()


pean vaatama, et keegi ära väsib ja vee alla vajub, siis lajatan tellisega järgi et ta enam pinnale ei tõusekski
no tglt on minu ülesanne hoida korda ja registreerida sinna saabuvaid kliente + vajadusel mõni uppuja välja sikutada. aga no sealne veesügavus on max 170 cm niiet mul jalad põhjas koguaeg

töö hakkab olema õhtuti kella 5-t 10-ni...jagame sõbraga päevad nii, et kord on ühel pikk nädal, siis jälle teise pikk nädal....kord on üks 3 päeva tööl ja teine 4 ning vastupidi
powered by 2.0 Ohc
Rattad mullgi õrnalt lääpas, tagumised mõtlen ise kah kohe et mis nüüd saab aga kui ühes teeninduses äranägin audi a8 rehvivahetust ja kui lääpas tollel rattad on (kummijärgi oli kah asi hull sõi aint ühte külge) siis olin õnnelik et mul nii korras auto on .
Pane tagumised ette ja esimesed taha.
Pane tagumised ette ja esimesed taha.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...