Bensiini kulu ilma ja käiguga pidurdades
Bensiini kulu ilma ja käiguga pidurdades
sihuke teema et kui pritsungmootoriga autol hoo pealt käik välja vötta ja lasta veereda siis ta ei vöta ju kütsi rohkem kui käiguga söites vaid samapalju kui tühikäigul?
Re: Küsimus??
Vaba hooga võtab sama palju kui tühikäigul. Teooria järgi aga võtab käiguga pidurdades veelgi vähem, kui lihtsalt vabakäigul...kermz kirjutas:sihuke teema et kui pritsungmootoriga autol hoo pealt käik välja vötta ja lasta veereda siis ta ei vöta ju kütsi rohkem kui käiguga söites vaid samapalju kui tühikäigul?
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Küsimus??
kui sõidad maanteel ning lähened näiteks ristmikule, lased varakult gaasi maha, kuid käiku välja ei võta ja need meetrid mis sedasi kulged on kütuse kulu pmst 0
Re: Küsimus??
kui sõidad/veered käik sees ilma gaasita ja pöördeid on üle tühikäigu siis peaks pihustid kinni olema ja kütusekulu null, ma kahtlustan 

Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Küsimus??
Seletaks keegi maakeeli, kui pihustid kinni ja kütusekulu 0 siis kuidas mootor töötab ? Midagi ta ju põletama peab töötamiseks.
Autokooli aegadest mäletan jah, et 5käik sees ja gaas maas näitas kompuuter kütusekulu 0 ja kui gaas põhja vajutada näitas kohe 27L sajale
Autokooli aegadest mäletan jah, et 5käik sees ja gaas maas näitas kompuuter kütusekulu 0 ja kui gaas põhja vajutada näitas kohe 27L sajale

Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Küsimus??
kui kiirendad või sõidad siis põletab, et edasi liikuda, aga kui pidurdad käiguga(gaas maas , käik sees) siis pihustid kinni ja mootor pidurdab autot, sest kütet peale ei anta.
Ei seletanud vist kõige paremini aga vb läks selgemaks
Ei seletanud vist kõige paremini aga vb läks selgemaks

Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!