MIG ja TIG Keevitus
MIG ja TIG Keevitus
Et siinkohal vabandage minu rumalust ja asja aga äkki keegi oleks nii lahke ja seletaks mulle lahti mõisted
MIG keevitus ja TIG keevitus ja et mis vahe neil on ?
Ette Tänades Tyymiiz
MIG keevitus ja TIG keevitus ja et mis vahe neil on ?
Ette Tänades Tyymiiz
Life is way too short to Drive slow Evil PIston CCC&CCCR
Oleks mul vana koolikonspekt praegu siin, siis võiks selle kohta pika jutu kirjutada, homme lähen linna siis võin kirjutada, kõik ammu õpitud asjad aga praegu ei mäleta isegi



Viimati muutis erx, 09 Jaan 2008, 18:08, muudetud 1 kord kokku.
jään ootama igasugune inf olex hea !erx000 kirjutas:Oleks mul vanakooli konspekt praegu siin, siis võiks selle kohta pika jutu kirjutada, homme lähen linna siis võin kirjutada, kõik ammu õpitud asjad aga praegu ei mäleta isegi![]()
Ette Tänades Tyymiiz
Life is way too short to Drive slow Evil PIston CCC&CCCR
MIG on nn "traatkeevitus", elektrivoolu juhitakse läbi traadi, mis sulab ja moodusab õmbluse. Kuna õhu juurdepääs toob kaasa ebakvaliteetse keevisõmbluse, juhitakse õhu eest kaitsmiseks sinna peale inertset gaasi, enamasti kas CO2, või argooni ja CO2 segu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mig_welding
MIG sobib hästi autoremondiks, praktiliselt kõik asjad mida üldse on mõistlik tavalise auto juures ise keevitada, saab sellega tehtud.
TIG keevituse puhul kasutatakse keevituskoha kuumutamiseks volframelektroodi, lisatäidis antakse peale käsitsi traadijupi abil ning kaitsegaasiks on kas argoon või heelium.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tig_welding
Praktikas on TIG keevituse aparaadi hind nii kõrge, kasutamine keeruline ja kasutusala piiratud, et näiteks autoremondiks seda osta pole väga mõtet. Samas oma kasutusalas, ehk igasugu suurt koormust taluma pidavate konstruktsioonide keevitamisel, on ta parem kui MIG.
Kui valid, kumba osta, siis osta MIG.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mig_welding
MIG sobib hästi autoremondiks, praktiliselt kõik asjad mida üldse on mõistlik tavalise auto juures ise keevitada, saab sellega tehtud.
TIG keevituse puhul kasutatakse keevituskoha kuumutamiseks volframelektroodi, lisatäidis antakse peale käsitsi traadijupi abil ning kaitsegaasiks on kas argoon või heelium.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tig_welding
Praktikas on TIG keevituse aparaadi hind nii kõrge, kasutamine keeruline ja kasutusala piiratud, et näiteks autoremondiks seda osta pole väga mõtet. Samas oma kasutusalas, ehk igasugu suurt koormust taluma pidavate konstruktsioonide keevitamisel, on ta parem kui MIG.
Kui valid, kumba osta, siis osta MIG.
Väga Väga Sügav kummardus Härra jesperile minu poolt ja suurimad tänud abi eest TEEMA LUKKUJesper kirjutas:MIG on nn "traatkeevitus", elektrivoolu juhitakse läbi traadi, mis sulab ja moodusab õmbluse. Kuna õhu juurdepääs toob kaasa ebakvaliteetse keevisõmbluse, juhitakse õhu eest kaitsmiseks sinna peale inertset gaasi, enamasti kas CO2, või argooni ja CO2 segu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mig_welding
MIG sobib hästi autoremondiks, praktiliselt kõik asjad mida üldse on mõistlik tavalise auto juures ise keevitada, saab sellega tehtud.
TIG keevituse puhul kasutatakse keevituskoha kuumutamiseks volframelektroodi, lisatäidis antakse peale käsitsi traadijupi abil ning kaitsegaasiks on kas argoon või heelium.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tig_welding
Praktikas on TIG keevituse aparaadi hind nii kõrge, kasutamine keeruline ja kasutusala piiratud, et näiteks autoremondiks seda osta pole väga mõtet. Samas oma kasutusalas, ehk igasugu suurt koormust taluma pidavate konstruktsioonide keevitamisel, on ta parem kui MIG.
Kui valid, kumba osta, siis osta MIG.
Life is way too short to Drive slow Evil PIston CCC&CCCR
jepp ja mul kohe tekkiski küsimus uus kuna siisn suured autokeevitus plaanid ja võimalus oleks saada TIG keevitust .Probleem aga Väidetavalt siis järgmine tig pidi aga plekki läbi põletama et nagu tig keevitusega saab keevitada jämedamat rauda ! on Tõsi suht kiire nende vastustega kuna see ndlv tahaks "Si''uma " hakkatatarmo kirjutas:teema võib vast lahti jääda, et äkki kellegil on kunagi mingi täiendav küsimus nende kohta

Ette Tänades Hr Tyymiis
Life is way too short to Drive slow Evil PIston CCC&CCCR
TIG on suht mõttetu jah, see on nagu elektroodkeevitus ainult et elektrood ei sula vaid annad ise metalltraati peale. See probleem on ka, et kui kogemata kuidagi kaarleek ära kaob, keevitub elektrood detaili külge ja siis on teda väga raske sealt lahti saada. Koju garaasi on ta suht mõttetu, umbes samasuguste omadustega nagu tavaline elektroodkeevitus, ainult et elektroodkeevitusega on lihtsam väheste kogemustega normaalset keevisõmblust saada, plekki temaga kindlasti keevitada ei saa. Üks parandus ka: CO2 pole inertgaas vaid aktiivgaas, inertgaasid on heelium ja argoon. 

Re: MIG ja TIG Keevitus
Poes tasuks igaks juhuks mainida MIG/MAG keevitus, sest aparaadid põhimõtteliselt samad, vaid gaasi vahe nagu eelnevalt kirjutati just. Omast kogemusest julgen mainida, et Argooniga saab vähe ilusama keevituse kui CO2-ga kuid hind vähe kallim. Elmes 800 eek täitmine.
-
- turist
- Postitusi: 29
- Liitunud: 04 Nov 2007, 12:00
- Asukoht: tartu
Re: MIG ja TIG Keevitus
tig keevitusega super keretöid teha-lausa lust ja lillepidu 

toyota supra mk3 1992 turbo targa/ford sierra 1,8 1992-mõlemad pyssid garages=)
Re: MIG ja TIG Keevitus
sai kah mõned nädalad tagasi soetatud mig/mag keevitus ja alguseks võtsin tavalise co2 ja selle täitmine oli 400 kopikatega eek -see info siis saaremaal kehtimaMolotov51 kirjutas:Poes tasuks igaks juhuks mainida MIG/MAG keevitus, sest aparaadid põhimõtteliselt samad, vaid gaasi vahe nagu eelnevalt kirjutati just. Omast kogemusest julgen mainida, et Argooniga saab vähe ilusama keevituse kui CO2-ga kuid hind vähe kallim. Elmes 800 eek täitmine.