
Ja kui töökojast saadetakse kuhugile kaugemale, siis mainida Võsa Peetrit.
Isa lasi Transitil Roosna-Allikul esisilda reguleerida, aga reguleeriti valesti ja nüüd sööb rehvi ühte külge

aga kas näiteks rehvirõhk oli normis, veljed sirged, latt korras, rehvid õige mõõduga...tamar kirjutas:Isa lasi Transitil Roosna-Allikul esisilda reguleerida, aga reguleeriti valesti ja nüüd sööb rehvi ühte külge, kahju et nii kaugel Roosna-Alliku on muidu läheks näitaks neile vähemalt seda.
Kristjan kirjutas:No see valge suits ei ole ju kohe mingi näitaja. Kui jahutuses survet ei ole siis ei tohiks ju midagi väga hullu olla. Ilmad külmemad ja masinad auravadki rohkem. Kui kaas ise ok on siis sellise asja remont ei ole ju väga kallis. Kui ma enda dohc lahti võtsin kulus vist 4-5h tööd ja 800 eest juppe.
Kersti... vii Dexterile... ta ei tee üle T*** (mõelge ise mida see tähendab) töödDexter kirjutas:Kui oli ametlik töö siis parem mitte ise torkida.Pigem teenindusse viia kus vahetati!-ja neil on ju kohustus oma lohakalt tehtud töö parandada oma kuludega (tavaliselt lukksepa rahakotist)! -mina ju ise kah õlinäpp ja tean mis asi on (üle T*** ) lohakalt tehtud töö:D)xr4 kirjutas:kurvad uudised.
aga ma saan aru et töökoja lohakuse tõttu läks asi keema, arvatavasti nad hüvitada ei taha midagi aga kahjud võiksid ikka kindlaks teha-kaas maha jne!?
või parem on mitte seda kohta torkida
Tore et auto ikka korras on.Kellel neid üleliigseid kulusid vaja onkersti kirjutas:Nii nii, teema muutunud juba.
Sierra tegi mulle lihtsalt sajandi tünga, ehk tegelt on kõik korras. Auru tuli, enam ei tule, rohkem ei oska kommenteerida
Toyo Proxies T1-R olid väga head uuena märjal asfaldil ning isegi kruusal pidasid, ilmselt pehme segu tõttu.rookierice kirjutas:Kuidas sa oma toyodega rahul oled olnud? Mul ühel focusel sama rehv all ja tee mis tahad ülitüng asi on, kurvikiirus võrreldes 7a vanade kütusesäästurehvidegA (mingid jamad firestoned) langes ikak 10kmh alguses. nüüd kui 5000km sõidetud ja välimised ääred täiesti kulunud hakkavad juba enamvähem pidaga aga ikka mitte nii hsäti kui suvaline läbikulundu 700kroonine rehv. Mitte et proxes t-1R hea rehv poleks aga ta on nagu lamell, pehme, vaikne, ebatäpne. Roolitunnetust pole enam ollagi. Väidetakse et see rehv muutub heaks alles siis kui natuke alla 2mm mustrit alles, tuleb oodata. Ja muidu on ta mõeldud ülikergetele autodele (focuse 1070kg käib selgelt üle) või siis nendele mille vedrustuse geomeetria seatav (suhtlesin inimesega kes neid rajal kasutanud ja 2-3kraadi ( !!!) negatiivset külgkallet soovitas,et siis võtab kurvis rehvi all sirgeks ja peab ka, sest kummisegu kui selline on hea, tükke ei lennuta kulub peene puruna ja muud kvaliteetrehvi näitajad.
Igal juhul teist korda sellist lollust enam ei teeks oma kiire-fordi üritusele tuleb ikka R888 alla panna proxes on rämps.
Vecu on alles veel, aga muusika välja tõstetud. Sellepärast pole ka SQ võistlustel käinud.rookierice kirjutas: Ja teil pole enam vecut ka või aint omega müüdud? Ma mõtlesin miks teid SQ-s see aasta näind pole. Raini laugpärasse tuleb väike soundikas?Hoian pöialt kiire-dohc-sierraga
Mis mootoris jutt täpsemalt käib siisrookierice kirjutas:Aga siis kui see on hobiauto peaks olema ainult aja (et raha teenida) küsimus, millal 2.0 durateq vahele lendab? Ausalt öeldes usun et oleks päris mõnus sierraga paugutada millel 260 vabalthingava kahese hobust ja honda hääl. Pealegi kui natuke otse läheb siis plekid on endiselt odavad.
7000 NaelaAivis kirjutas:Vinge masin aga hinda ei näind