Ghia istmed. Annab vähem tuge kui XR kuid sel on peatugi taga. sellel on "pumpavad" ristluu toed, mitte sellised nagu XR'l
xr4 iste
XR4i sport istmed tehtud Recaro poolt on palju paremad kui standart istmed, palju mugavamad ristluude toetusega, reguleeritav kõrgusega ja taga käetugi. See on kaetud pehme plüüsiga.
Uuemate Sierrade kohta ei tea ses osas, aga mk1-le 82-86 pandi peale kütusekompuutrit, mis näitas kütusekulu.
Seda pandi tellimisel peale nii GL-le, kui ka Ghiale.
Kuid peab märkima, et sierra varustus on aastatse jooksul alla käinud, kõige rikkalikumalt oli varustatud ikkagi Sierra mk1 Ghia.
ÜLdse, käetoed muutusid alates 87a sierradel kehvemaks, palju oli CL variante, mis= vana L-ga suht.
Pardakompuuter muutus kehvemaks, näitas vaid kütet ja aknapesu vedelikku.
Mk1 sierral näitas see kompuuter, kütusetuli, pidurklotsid esimesed, aknapesu vedelik, õlitase ja jahutusvedeliku tase. ehk siis olid tulukesed nende kohhta ja seda kompuutrit sai võtta, GL, GLX, Ghia, cosworthil vist oli kohe olemas, mingeid variante leiab ehk veel ei mäleta praegu peast, xr4-l ka midagi oli.
Istmesoojendused on üsna levinud sierral, isegi L variantidel kohtab neid.
al101 kirjutas:
Mk1 sierral näitas see kompuuter, kütusetuli, pidurklotsid esimesed, aknapesu vedelik, õlitase ja jahutusvedeliku tase. ehk siis olid tulukesed nende kohhta ja seda kompuutrit sai võtta, GL, GLX, Ghia, cosworthil vist oli kohe olemas, mingeid variante leiab ehk veel ei mäleta praegu peast, xr4-l ka midagi oli.
XR4i'l on see standardis sees
samas kui ma ostsin enda oma siis selle polnud algupäraselt el aknaid
tann15 kirjutas:
Nu ja kus sa täpselt seda tead oled koos minuga klaasi t6stnud ei joon seda täiesti tavalist gini ja viina ja viskit kah,6lli enam yltse ei joo eriti.
kunagi sai ka igast asju joodud, aga enam peale õlle eriti midagi ei joogi kui siis viina aga seda haru arva