Tere !
Kuidas oleks õige lahendada Sierra (87a. 2.0l 74kw Webber karb.) karteri tuulutus.
Originaalis on plokist voolik läbi tagasilõõgiklapi karburaatori alla sisselaskesse ühendatud, nii et kõva vaakum sees !
Arvatavasti õhu pealevõtt on õli korgist läbi metallfiltri.
Küsimus siis selline, et kui suur võib olla vaakum klapikambris, et õlipump ikka pumpaks normaalselt õli ringlusse ?
Hetkel imeb päris korralikult õli korgi peale tagasi !
Kas oleks vaja suurendada õlikorgi avasi või oleks parem ühendada voolik korki ja õhuvõtt panna kuhugi tolmuvabasse piirkonda ?
Mõõtsin vaakumit karterituulutuse voolikus, mis oli tühikäigul ca -55kPa (-0.5 atm) ja õli korgi tuulutuse avast -10kPa (-0.1 atm).
Hetkel puurisin avad veidi suuremaks, et õhk vabamalt liiguks ning pesin ka filtri ära !
Ette tänades: Sam
Karteri tuulutusest ?
Re: Karteri tuulutusest ?
krt, asi paistab seda moodi, et sul see klapp vist hapu. minu vanal scorpal jäi küll gaasi nagu üle veidi. seda seetõttu, et mootor oli suht hõre lõpuotsas. põhimõõteliselt peaks mul isegi üks töötav jurakas alles olema, saab proovida. otin üles, kui huvi on. saan tallinnasse kaasa ka võtta
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Re: Karteri tuulutusest ?
Tagasilõõgi klapp, mis asub ploki juures, on mõeldud vist ainult ühesuunaliseks liikluseks st. et tagaslõõki karterisse ei toimuks. Ei usu, et see vaakumit piiraks.
Uuematel sõidukitel, milledel on õlikorgis juba ka mingi sisse ja välja laske klapp, huvitav kui suur vaakum seal on ?
Ah jaa, tagasilõõgi klapp on suht uus alles !
Uuematel sõidukitel, milledel on õlikorgis juba ka mingi sisse ja välja laske klapp, huvitav kui suur vaakum seal on ?
Ah jaa, tagasilõõgi klapp on suht uus alles !