Ja ta läks isegi tööle

Sõber tõi 85amprise aku mille algul lasime kohe igaks juhuks tühjaks
Siis viskas pilgu pumbale ja esimena asi mis ütles oli, et see ju jummlast paigast ära, hetk mõtles et mootor peaks käima nii pidi ja siis ütles et tugevalt hiline. Keeras paika ja olemas. Külmast peast kui segu rikkam pani üks pihusti näkku, soojaks läks siis ei suutnud ta gaasi lisamisel normaalselt pihustada, tühikäigul oli ok. Ja summutajast tuli sädemeid ehk tahm, mis summutajas põles, tulenevalt eilse hilise süütega sõitmisest ja varasemast solgiga sõitmisest.
Läksime Sigmariga siis linnapeale "rallima", kuid gaasitross arvas, et ta ei viitsi enam kinni olla ja nii oligi vaja natuke maad tühikäigul kulgeda kuniks sai majade vahele tõmmata, et siis pagasnikust (mille ennem ilusti tühjaks viskasime) leida üks traadi jupp ja sellega gaasitross oma kohale kinnitada jälle. Edasi sõitsime siis kohalikule kokukale probleemivabalt. Peale pooleteise tunnist jahtumist läks ikkagi ilusti tööle. Läksime siis maanteele proovima kas ka paremini edasi liigub kui eile, liikus, arvestades spidomeetri valetamist (linnas näitab umbes 35-40, maanteel kuskil 70-80) võis kiirus olla kuskil umbes 110-120, kui nüüd gaasitross ilusti kinni panna imeks võibolla veel mõned km välja. Kui sigmari juurde tagasi jõudsime vaatasime kas veel tuleb sädemeid, ei tulnud, ja pihusti tundus kah normaalselt toimivat kuna ei suitsenud kah enam. Homme hommikul kui Sigmar kooli minema hakakb proovib ka järgi kas külmast peast nüüd käivitub, kui ei käivitu sisi lõunaajal viin aku tööle laadima. Nüüd vaja autosse turvavarustus sebida, mille puudumist ma alles kokukal märkasin.