mure mootoriga

Kapotialused jutud
Vasta
kniht
kasutaja
Postitusi: 87
Liitunud: 27 Okt 2008, 18:58

mure mootoriga

Postitus Postitas kniht »

tere taas.
Kuna otsides ei suutnud leida minu küsimustele vastuseid siis teen uue teema.
Nimelt sellised küsimused:
- Kas on võimalik nookuleid fordil segamini ajada? jutt siis 2.0 ülemise nukvõlliga mootorist R4. Põhjus on selles et vaja klapivahet reguleerida kuid paraku ei anna enam sisselaske klappe reguleerida, kuna reguleerimiskruvid on põhjas kinni. Tänu sellele rüüpab masin ka hetkel 20L 100km-le :| Samas kui sisselaske klapidel on reguleerimiseks ruumi enam kui küll, ligemale 5mm reguleerimisruumi.
- Kas 1.6 mootori kaas läheb 2.0 mootrile peale? Mõlemad on R4 ja ülemise nukkaga.

tänan kiire vastuste eest sest sooviks väiksemate kulutustega hakkama saada kuna finanskriis on tabanud ka minu rahakotti. Kuigi jah, võimalik on saada sootsalt remonditut mootorit, kuid transporti pole.

ah jaa, oleksin unustanud mainida et mõlemad mootorid on karpa toitega ja masinate vanuste vahe on 2 aastat. 2.0 on 84aasta ja 1.6 86aasta
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.
Teet01
aktivist
Postitusi: 435
Liitunud: 04 Apr 2006, 18:48
Asukoht: Tartu

Re: mure mootoriga

Postitus Postitas Teet01 »

Olen paar korda sierra ohc klappe reguleerinud küll. Kui ma õigesti mäletan, siis nookuritel mingit vahet ei olnud. Need on lihtsalt soovitatav panna tagasi selle klapi peale, kust võetud, sest iga nookur on kulunud vastavalt sellele nukale, mis tema kohal algselt on olnud. Kui nad omavahel segi ajada, siis võib mootor tiksuma hakata. Mismoodi su klapivahed paigast on, kas liiga suured või klapivahed hoopis puuduvad? Mismoodi need reguleerimispoldid sul kinni on, kas lihtsalt ei jõua keerata, või on täiesti põhjas? Veendu, et reguleerimise ajal ei oleks nukkvõlli nukk vastu reguleeritava klapi nookurit. Minumeelest 1.6 ja 2.0 plokikaaned ei sobi üksteisega, sest neil olid vist erinevate pikkustega klapid.
st ühel tulid klapid rohkem alla poole. Parandage mind keegi, kui ma eksin.
kniht
kasutaja
Postitusi: 87
Liitunud: 27 Okt 2008, 18:58

Re: mure mootoriga

Postitus Postitas kniht »

nood on paigast ära selliselt et väljalaske klappidel on järgmised, esimene silinder, 0.2mm, teine 0,01mm, kolmas, puudub!, neljas 0.2mm. reguleerimispoldid on teisel ja kolmandal põhjas kinni, nii et enam sissepoole keerata ei anna, kontra mutter on vastas.
kuidas neid reguleerida seda ma tean, mosul olen seda tööd teinud pidevalt, ja mitte ainult mosul, vaid ka GAZ53-l :D
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.
Teet01
aktivist
Postitusi: 435
Liitunud: 04 Apr 2006, 18:48
Asukoht: Tartu

Re: mure mootoriga

Postitus Postitas Teet01 »

:shock: No kuramus, sellist asja küll eriti ette ei kujuta, aet reguleerpolt põhjas ja klapivahe ikka puudub. Kui ise kunagi reguleerpoldid põhja keerasin, siis oli vahe nii suur, et sain kõik nookurid lihtsalt klapi ja nuka vahelt välja korjata. Äkki saad pilti teha ja meile ka seda imelooma näidata. Äkki hakkab midagi veidrat silma.
kniht
kasutaja
Postitusi: 87
Liitunud: 27 Okt 2008, 18:58

Re: mure mootoriga

Postitus Postitas kniht »

eks ma see nv teen pilti. Õnneks saan sootsalt teise mootori mis väidetavalt on korras. Kui vana mootor maas, siis saan ka pildi tehtud.
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.
hannes5
kasutaja
Postitusi: 75
Liitunud: 26 Juul 2007, 23:17
Asukoht: Türi

Re: mure mootoriga

Postitus Postitas hannes5 »

kuna ohcl on malm kaan siis puuduvad kaanel eraldi klapipesad klapi all on malmis kõva kiht mis sinu kaanel on lihtsalt otsa saanud mingil põhjusel.
aitab kaanevahetusest.
Teet01
aktivist
Postitusi: 435
Liitunud: 04 Apr 2006, 18:48
Asukoht: Tartu

Re: mure mootoriga

Postitus Postitas Teet01 »

Vot jahh, vaata, kas klapi sääre otsad on ühe kõrgused. Kui need olematu klapivahega klapiotsad on kõrgemal, siis tõenäoliselt ongi klapid uppunud ja siis jah uut kaant vaja.
kniht
kasutaja
Postitusi: 87
Liitunud: 27 Okt 2008, 18:58

Re: mure mootoriga

Postitus Postitas kniht »

tnx. siis on selge mis selle mootoriga teha. Kisun 1.6 laiali, samuti ka 2.0 ja üritan hübriidi kokku meisterdada. Ühe sellise laupäeval osin ja nurrub nagu naine õhtul voodis kaisus. 9 tundi küll kulus mootori ringi viskamisele kuid asja sai :D
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.
Vasta