Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad

Kapotialused jutud
Vasta
jans
turist
Postitusi: 35
Liitunud: 21 Nov 2008, 15:00

Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad

Postitus Postitas jans »

1Mure siis selline, et kapoti all väga tugev klõbin, Tegemist ilmselt tõukurite probleemiga.
Mootoriks 2.0 pritsega 74kw

Kuidas tõukureid vahetada? Kas on mingeid nippe, kuidas seda kergemini teha? Mida silmas pidada tegemeisel? Mida mitte ära unustada?


Oleks väga tänulik, kui abi just siit leiaks!

2 Tühkäigul pöörded vahepeal kõiguvad. Lähevad nii madalale, et auto tahaks välja surra, kuid siis uuesti stabiliseeruvad.

Milles võiks viga olla? Kust peaks probleemi lahendama hakkama?
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad

Postitus Postitas Tarmo »

nr 1 vaata kõigepealt klapivahesi
jans
turist
Postitusi: 35
Liitunud: 21 Nov 2008, 15:00

Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad

Postitus Postitas jans »

Tarmo kirjutas:nr 1 vaata kõigepealt klapivahesi

Kas on ka kuskil manuaali, kuidas selle tegemine toimuma peab, või oskab keegi kiire õpetuse mulle anda selle kohta?
jans
turist
Postitusi: 35
Liitunud: 21 Nov 2008, 15:00

Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad

Postitus Postitas jans »

Kas 74kw mootoril võimalik klapivahesid ka reguleerida? Pairmal juhul ei peagi tõukureid vahetama hakkama?
Tõesti Sierradega eriti kodus pole:(


Kas on kuskil õpetust, kuidas seda teha?
Teet01
aktivist
Postitusi: 435
Liitunud: 04 Apr 2006, 18:48
Asukoht: Tartu

Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad

Postitus Postitas Teet01 »

Ohc puhul saab ise reguleerida jah. Tuleb osta lehtkaliiber ja soovitatavalt uus klapikambrikaane tihend.(täpselt ei mäleta, korktihend oli vist mingi 50kr) Tegelt ma olen ühe korra ka vana tagasi pannud ja jäi isegi pidama. Kunagi vist hakkas üks õpetus silma Lada foorumis. Otsi, äkki leiad üles. Töö ei ole iseenestest raske. Edu!
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad

Postitus Postitas Dexter »

eks paika panemine käib ikka silindrite töö järjekorras (1-3-4-2) , nendime et kui 1 silindi oled 0 seisu saanud siis iga vända poole pöördega on järgmise töö silindri klapid vabad (vt. töö järjekorda). klapivahed olid vist 0,2 ja 0,25 mm (vt. üle amordi püstakult ), vastavalt sisse- ja väljalase :roll:
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad

Postitus Postitas tann »

kas oskab keegi öelda, kas iCVH 1,8L 64kw bensukal on hüdrotõukurid? ise arvan et peaks olema nagu.
jans
turist
Postitusi: 35
Liitunud: 21 Nov 2008, 15:00

Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad

Postitus Postitas jans »

Dexter kirjutas:eks paika panemine käib ikka silindrite töö järjekorras (1-3-4-2) , nendime et kui 1 silindi oled 0 seisu saanud siis iga vända poole pöördega on järgmise töö silindri klapid vabad (vt. töö järjekorda). klapivahed olid vist 0,2 ja 0,25 mm (vt. üle amordi püstakult ), vastavalt sisse- ja väljalase :roll:


Klapivahed tõepoolest 0,2 sisse ja 0,25 välja.
Need ikka külma mootoriga?
Teet01
aktivist
Postitusi: 435
Liitunud: 04 Apr 2006, 18:48
Asukoht: Tartu

Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad

Postitus Postitas Teet01 »

Jah klapivahesid peab reguleerima kindlasti külma mootoriga.
Laurimees
kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 23 Okt 2007, 14:51
Asukoht: Tartu

Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad

Postitus Postitas Laurimees »

Kui klapikambri kaane maha võtad siis näed nukvõlli. Kui sellel on ikka korralikud sooned sees ,siis seda mootorit sa vaikseks ei saagi. Kulunud nukvõlliga võid enamvähem need umbes paika saada ,kuid tegelikkuses see vahe küll paigas pole sest need sooned ei lase kaliibril täpselt pindade vahele minna. Nässus nukvõlliga masin on kuskil 300 000 sõitnud ja siis võiks mingi väiksema kapremondi juba teha rõngad, saaled, nukvõll ,tihendid. Võibolla on ka lihtsalt reguleerimise küsimus.
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad

Postitus Postitas tann »

praegu tuli mõte, et kui nukkvõllil servad näiteks kulumataja keskel nookuri käidud sooned sees, siis kaliibriga paika ei saa panna. aga siis kellaga ju saaks vast, siis näed tegeliku vahe ära.
Vasta