Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad
Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad
1Mure siis selline, et kapoti all väga tugev klõbin, Tegemist ilmselt tõukurite probleemiga.
Mootoriks 2.0 pritsega 74kw
Kuidas tõukureid vahetada? Kas on mingeid nippe, kuidas seda kergemini teha? Mida silmas pidada tegemeisel? Mida mitte ära unustada?
Oleks väga tänulik, kui abi just siit leiaks!
2 Tühkäigul pöörded vahepeal kõiguvad. Lähevad nii madalale, et auto tahaks välja surra, kuid siis uuesti stabiliseeruvad.
Milles võiks viga olla? Kust peaks probleemi lahendama hakkama?
Mootoriks 2.0 pritsega 74kw
Kuidas tõukureid vahetada? Kas on mingeid nippe, kuidas seda kergemini teha? Mida silmas pidada tegemeisel? Mida mitte ära unustada?
Oleks väga tänulik, kui abi just siit leiaks!
2 Tühkäigul pöörded vahepeal kõiguvad. Lähevad nii madalale, et auto tahaks välja surra, kuid siis uuesti stabiliseeruvad.
Milles võiks viga olla? Kust peaks probleemi lahendama hakkama?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad
nr 1 vaata kõigepealt klapivahesi
Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad
Tarmo kirjutas:nr 1 vaata kõigepealt klapivahesi
Kas on ka kuskil manuaali, kuidas selle tegemine toimuma peab, või oskab keegi kiire õpetuse mulle anda selle kohta?
Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad
Kas 74kw mootoril võimalik klapivahesid ka reguleerida? Pairmal juhul ei peagi tõukureid vahetama hakkama?
Tõesti Sierradega eriti kodus pole:(
Kas on kuskil õpetust, kuidas seda teha?
Tõesti Sierradega eriti kodus pole:(
Kas on kuskil õpetust, kuidas seda teha?
Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad
Ohc puhul saab ise reguleerida jah. Tuleb osta lehtkaliiber ja soovitatavalt uus klapikambrikaane tihend.(täpselt ei mäleta, korktihend oli vist mingi 50kr) Tegelt ma olen ühe korra ka vana tagasi pannud ja jäi isegi pidama. Kunagi vist hakkas üks õpetus silma Lada foorumis. Otsi, äkki leiad üles. Töö ei ole iseenestest raske. Edu!
Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad
eks paika panemine käib ikka silindrite töö järjekorras (1-3-4-2) , nendime et kui 1 silindi oled 0 seisu saanud siis iga vända poole pöördega on järgmise töö silindri klapid vabad (vt. töö järjekorda). klapivahed olid vist 0,2 ja 0,25 mm (vt. üle amordi püstakult ), vastavalt sisse- ja väljalase 

Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad
kas oskab keegi öelda, kas iCVH 1,8L 64kw bensukal on hüdrotõukurid? ise arvan et peaks olema nagu.
Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad
Dexter kirjutas:eks paika panemine käib ikka silindrite töö järjekorras (1-3-4-2) , nendime et kui 1 silindi oled 0 seisu saanud siis iga vända poole pöördega on järgmise töö silindri klapid vabad (vt. töö järjekorda). klapivahed olid vist 0,2 ja 0,25 mm (vt. üle amordi püstakult ), vastavalt sisse- ja väljalase
Klapivahed tõepoolest 0,2 sisse ja 0,25 välja.
Need ikka külma mootoriga?
Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad
Jah klapivahesid peab reguleerima kindlasti külma mootoriga.
Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad
Kui klapikambri kaane maha võtad siis näed nukvõlli. Kui sellel on ikka korralikud sooned sees ,siis seda mootorit sa vaikseks ei saagi. Kulunud nukvõlliga võid enamvähem need umbes paika saada ,kuid tegelikkuses see vahe küll paigas pole sest need sooned ei lase kaliibril täpselt pindade vahele minna. Nässus nukvõlliga masin on kuskil 300 000 sõitnud ja siis võiks mingi väiksema kapremondi juba teha rõngad, saaled, nukvõll ,tihendid. Võibolla on ka lihtsalt reguleerimise küsimus.
Re: Klõbin mootoris + tühikäigul pöörded kõiguvad
praegu tuli mõte, et kui nukkvõllil servad näiteks kulumataja keskel nookuri käidud sooned sees, siis kaliibriga paika ei saa panna. aga siis kellaga ju saaks vast, siis näed tegeliku vahe ära.