Paras segadus, ei oska ühte teisele ega teist kolmandale eelistada.
Auto on 92 aasta 3-ukseline, all on jäigemad vedrud ja auto kõrgus langes ka mingi 2 cm umbes.
Praegu seis see, et kuidagi ebastabiilne on ja kipub ujuma teel.
Mõte on, et kuivõrd hetkel amordid jäid originaalid, siis need ilmselt ei saa eriti hästi enam hakkama ja tahaksid vahetust võimekamate vastu.
Aga milline on see õige amort, ei oska valida.
Bilsteinil on B4 ja B6. Mingeid tavalisi bilsteini gaasiamorte pakutakse suht normaalse hinnaga aga nende jäikusest ei tea nagu midagi.
Üks mees pani madaldusvedrudega alla miskid Monroe Original Sport asjad. Lisaks on Monroel veel mingid reflexid ja sensa-trac'id. Monroe vist ainult ei kipu väga hästi vastu pidama, nagu mulle räägitakse.
Konid ja eriti muidugi reguleeritavad on ka kindlasti toredad aga hind tahab ära tappa.
Kyb, Boge, Sachs jmt on täiesti tundmatud loomad.
jne.
Eesmärk oleks saada auto originaal-vedrustuse suurest pehmusest ja vedelusest üksjagu paremaks ja konkreetsemaks aga samas väga jäigaks ka ei taha ajada. Igapäevaselt vaja sõita sellega ikkagi ja salongi mitte-nagisemine on ka suht oluline.
Samas mõned korrad aastas tahaks ka rajapäevadel jmt pädevalt osaleda.
Mis see hea valik võiks olla? Jooks peaks alla 4kEEKi jääma.
Rain
K: mis amort on hea
K: mis amort on hea
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: K: mis amort on hea
Sachsiga pole siiamaani probleeme olnud. 

Re: K: mis amort on hea
Noh, üks asi on probleem. See on ka muidugi hea teada.
Aga kui jäigad/pehmed mingid Sachsid on...
Aga kui jäigad/pehmed mingid Sachsid on...
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: K: mis amort on hea
noh mina soovitaks koni regullitavat aga jah hind...
samas oleks ju viimasepeal et tänaval sõidad pehmes seades ja rajajaoks keerad kangemaks
samas blisteinid peaksid ka head olema, ilmselt kui mul vajadus tekib siis proovin ka kunagi need ära
samas oleks ju viimasepeal et tänaval sõidad pehmes seades ja rajajaoks keerad kangemaks
samas blisteinid peaksid ka head olema, ilmselt kui mul vajadus tekib siis proovin ka kunagi need ära
XR4i

Re: K: mis amort on hea
Sachs Advantage asjadest oskab keegi miskit arvata?
Niipalju on, et on twin-tube gaasikad ja twin-tube vist ei ole kõige parem tehnoloogia külmade ilmade puhul. Aga see ka selline "naised-saunas-rääkisid" jutul põhinev info hetkel.
Niipalju on, et on twin-tube gaasikad ja twin-tube vist ei ole kõige parem tehnoloogia külmade ilmade puhul. Aga see ka selline "naised-saunas-rääkisid" jutul põhinev info hetkel.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: K: mis amort on hea
nendime et KYB gaasikad on mondeol originaalis vist all (minu omal vähemasti on), ja orig vedrudega on nad piisaval jäigad, kui ainult tagumine stabikas enda tööd teeks 

Re: K: mis amort on hea
Veidi abi võib küsimustele leida ka siit - http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopic.php?f=3&t=1932" onclick="window.open(this.href);return false;