K: 2.0 EFI ohc 85 kw
K: 2.0 EFI ohc 85 kw
Tervist oleks siis paar küsimust targematele, kuna endal suht must maa mootorite poolelt
Sooviks teada saada selle mootori head ja vead . kuidas vastu pidavusega on , (mootoriks 2.0iEFI ohc 85 kw ), eelised ja miinused DOHCi suhtes. Ja kas 2.0i EFI och 85kw on võimalik klappe pähe lasta rihma purunemisel.
Ühesõnaga tahaks teada kõike mida oskate selle mootori kohta rääkida.
Sooviks teada saada selle mootori head ja vead . kuidas vastu pidavusega on , (mootoriks 2.0iEFI ohc 85 kw ), eelised ja miinused DOHCi suhtes. Ja kas 2.0i EFI och 85kw on võimalik klappe pähe lasta rihma purunemisel.
Ühesõnaga tahaks teada kõike mida oskate selle mootori kohta rääkida.
Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw
Ma tean seda, et IS´i mootorit oli lihtne turbotada
Aga klappide kohapealt jään vastuse võlgu. Muidugi mootor on pommikindlam kui DOHC ja performance juppe on kõvasti rohkem saada, ning odavad on ka.

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw
http://sierraclub.ee/foorum/viewtopic.p ... 59e81241f7" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw
nendime jah, klappe pähe sellel suht raske saada - härra kriimsilm teab seda omast käest (2x hammarihm ribadeks ja uue pannes ikka töötab nagu kellavärk)
Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw
kas on ka mingeid kindlaid kohti midagi tuleks jälgida mootori juures enne ostmist
Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw
No kui ta tööle läheb ja hind on vastuvõetav, siis ilmselt tasub juba ära osta. IS-e suht vähe liikvel ju tänapäeval. Mootor töökindel, samas remont suht soodne.
Minek on ka hea ja magus.
Minek on ka hea ja magus.
Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw
Paned vähe teravama nuka, siis ei soovita rihma puruks lasta. Enda omal korra läks rihm puruks, siis sain kõik 8 klappi välja vahetada. Väga kallid ei olnud, aga tüütu töö on see krdi soobeldamine. Mootor ise on päris pommikindel ja kannatab korralikut iga sõidustiili. Mina olen igati rahul selle mootoriga.
Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw
Olen kuulnud et 2.0i ohc 74 kw ja 2.0iS ohc 85kw on väliselt suht sarnased millised on siis nende täpsed erinevused kui keegi oskab öelda ja kas on ka mingeid koode või muid numbreid mida mootoril ploki pealt või mujalt vaadata , et kindel olla kas on ikka iS või tavaline 74kw.
Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw
77kw

85kw

Mootor sisuliselt sama, aga 80-date lõpus pandi sellele mingi järelpõletus vmt jura peale, et vähendada heitgaase. Aju on ka teine.

85kw

Mootor sisuliselt sama, aga 80-date lõpus pandi sellele mingi järelpõletus vmt jura peale, et vähendada heitgaase. Aju on ka teine.
Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw
egr-Exhaust gas recirculationkersti kirjutas: mingi järelpõletus vmt jura peale

sierra mk I 5d
Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw
Täname piltide eest,muidu oleks äärepealt vale mootoriga auto ostnud 

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw
Minumeelest on need pildid vahetuses. 85kw mootoril on EGR peal ja antud pildil on ka tühikäigumootor teisipidi. Ajusid pole uurinud pihusteid kah mitte kuid plokikaaned peaksid samad olema vähemalt proovisin mingeid mõõte võtta kuid erinevusi ei näinud. Lisaks on vist erinevused ka karterituulutuses.
Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw
Alumine mootori on 85kw ja tühikäigu mootor peaks olema kõigil nii pidi, nagu alumisel mootoril.
alumisel puudub siis EGR, lambda, katalüsaator.

alumisel puudub siis EGR, lambda, katalüsaator.


Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw
Võrreldes dochi suhtes, kuda on kütusekulu ? Naised saunas rääkisid, et -dohc- on ökom - kommentaare?
SierraSõber
Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw
Nii ta on ,kindlaid numbreid küll ei oska öeldaAris kirjutas:Võrreldes dochi suhtes, kuda on kütusekulu ? Naised saunas rääkisid, et -dohc- on ökom - kommentaare?