K: Koonusepaigaldamise suhtes!
K: Koonusepaigaldamise suhtes!
Küsimus siis selline et kui 2.0 EFI ohc mootorile koonusfilter panna mis saab sellest juhdmest mis enne selle õhuvõtu karbiküljes oli ???? !! või seletage ära mulle kuda sellele mootorile see junn paigaldada! Tänud!!!
Sooviks sedaan sierrat...seisukord ei oma tähdsust!
Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!
Õhupuhastaja kaane teed ümber ja aretad koonuse sinna külge.
St õhulugeja ja koonusevahelisi vahetükke isegi müügil poodides, olen näinud vähemasti.
Ega sa õhulugejat ja neid juhtmeid küljest võta.
St õhulugeja ja koonusevahelisi vahetükke isegi müügil poodides, olen näinud vähemasti.
Ega sa õhulugejat ja neid juhtmeid küljest võta.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!
Olen näinud ka nii et seda õhulugejat polegi! ja on otse koonus! Kuda see siis tehtud on ??tamar kirjutas:Õhupuhastaja kaane teed ümber ja aretad koonuse sinna külge.
St õhulugeja ja koonusevahelisi vahetükke isegi müügil poodides, olen näinud vähemasti.
Ega sa õhulugejat ja neid juhtmeid küljest võta.
Sooviks sedaan sierrat...seisukord ei oma tähdsust!
Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!
Ma arvan ,et sul on lihtsam see originaal õhupuhasti minema visata ja siis see koonusfilter otse õhulugeja külge panna. Jama on ainult selles ,et õhupuhasti poolne õhulugeja ots pole eriti meeldiv ümmarguse koonusfiltriga ühendamiseks ja selle saab kõigeparemini mingist topsikust või torust teha, mille põhjast teed augu läbi ja paned sinna õhulugeja külge. Ümmarguse osa peale kinnitad klambriga koonusfiltri.
Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!
Need vahe flansid siis õhulugeja ja koonuse vahele . Kindlasti on neid eestis ka müügis aga hinda ei tea , kui kellegil huvi siis PS. Ise kasutan vastavalt olukorrale õhulugejat kui see eemaldada läheb segu kole rikkakas .tt990 kirjutas:http://www.biltema.fi/ pakub 265.- krooni eest
kõige lihtsam oleks seda nii teha

Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!
mul oli ka koonukas peal..ega muud ta ei annagi kui häält...tähendab juhipool mootoriruumi ääres läheb suht soojaks aga mootorisse võiks nagu külm tulla kuna efekt on sedakorda parem,olen näinud nt teisepool koonukat.Ja öeldakse on parem kui seda vahekopsikut poleks.

vahetükk on ilmselt ise tehtud.

vahetükk on ilmselt ise tehtud.

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!
see ju sigmari auto, pane tähele kus paisupaak on ja lisaks tuleks ehitada eraldus sein mootori ruumist ning külmaõhu juurde vool ehitada
Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!
ma ei tea kelle auto see on mul oli arvutis see
aga siis oleks mõtekam õigele kohale sein ehitada...paisupaaki ma ei märganudki algul

aga siis oleks mõtekam õigele kohale sein ehitada...paisupaaki ma ei märganudki algul

Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!
aga OHC mootorile on lihtsam koonust panna
kahjuks auto suht kaugel muidu teeks paar pilti 


Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!
Ohc le peale 6hulugejat koonus otsa ja toimib kll,sele lisamisest dohcile ei arva ma midagi head 

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!
mis ta siis dohc'l jkehvem on kui ohc'l?
Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!
Dohc on juba niigi surnud mootor,paremaks ta seal nagunii midagi ei tee,pigem pling-pling 

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!
Pigem võiks nii öelda,et ega ta ühelegi mootorile midagi tuntavat juurde ei anna.See tunne lihtselt tekib seal kahekõrva vahel,et nagu läheb paremini,sest hääled on paremad.Enda dohc-il kah koonus vahel aga midagi peale häälte ta juurde küll ei anna.tann15 kirjutas:Dohc on juba niigi surnud mootor,paremaks ta seal nagunii midagi ei tee,pigem pling-pling
Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!
nõustun..aga noh eks see hääl ole ikka kena külllegendaarne666 kirjutas:Pigem võiks nii öelda,et ega ta ühelegi mootorile midagi tuntavat juurde ei anna.See tunne lihtselt tekib seal kahekõrva vahel,et nagu läheb paremini,sest hääled on paremad.Enda dohc-il kah koonus vahel aga midagi peale häälte ta juurde küll ei anna.tann15 kirjutas:Dohc on juba niigi surnud mootor,paremaks ta seal nagunii midagi ei tee,pigem pling-pling

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!
siit loeme välja tann15 mootori alased teadmisedtann15 kirjutas:Dohc on juba niigi surnud mootor,paremaks ta seal nagunii midagi ei tee,pigem pling-pling

kui lisad fordi 8v dohc'le koonuse siis ei saa midagi juurde ja kui lisad mingile muule siis saad sitaks juurde ilma mootori juures midagi muutmata
