

Mul scorpal oli kat kinni ja siis tegi seda trikki et ei läind korralikult pöördesse ja susises kahtlaselt.Aga jah sõbra sierral oli ka kunagi tagumine sumpapütt kinni ja sama jama et ei käinud ikka üldse edasi.waher kirjutas:viimased kaks pütti on umbsed ja ta ei saa õhku sealt läbi lasta või noh heitgaase ja siis ta otsibki endale parema koha...pressib kuskilt väljanagu KIT´iga sõidad sama vile taga...üks Calibra vend arvab siiamaani et turbolaadur peal...ei julge joonele panna
Scorpal lõikasin kati lahti,korjasin selle läbu välja ja keevitasin kinni tagasi.Põhimõtteliselt oleks võinud lihtsalt toru vahele keevitada,aga ülevaatusel vahivad kas on või ei. Sierral ei teadnudki et kat ära oli.Kui ostsin oli ta nagu uus ja aasta hiljem juba tühjaks põlenud.Ise ka imestasin,sest -tsenseeritud- kütust pole sisse pannud.Kui muidugi statoili mitte sitaks saab nimetadawaher kirjutas:votvot...a mis tegite?sest kui ma selle ka tyhjaks teen siis on puhas toru pm.otsast lõpuni![]()
et lihtsalt lõikasite lahti ja puhastasite ära?
aiman et see enam-vähem sama hääl kui porgand sumpa otsa kinni lüüawaher kirjutas:viimased kaks pütti on umbsed ja ta ei saa õhku sealt läbi lasta või noh heitgaase ja siis ta otsibki endale parema koha...pressib kuskilt väljanagu KIT´iga sõidad sama vile taga...üks Calibra vend arvab siiamaani et turbolaadur peal...ei julge joonele panna
erki kirjutas:kui saladus pole siis kus kohast neid on võimalik nii odavalt saada?