jah, nii ta on, mitsu eelmise põlvkonna colt'idel ja lancer'itel 1.3, 1.6 ja 2.0 (kui mälu ei peta) on üks nukk ning 16 klappi - klapid asetsevad ikka silindri kohta ruudu kujuliselt
oot oot et siis sellest 8v kaanest pole midagi siis kasu kui juba olemas on, aga ikkagi need kolvid, kas sobivad mingid muu kubatuuriga mootori omad? ning mis kasu on sellest vasest plokki tihendist kas tõstab surve astet, ning kui tahaks selle turbo värgiga jamada hakkada kas siis peab olema kõrge või madal surveaste vms. sorry ei teagi kohe kuidas seda värki võtta, plaan on olemas asjad oleks ka olemas vaja veits lisainfot ning tuld ajee ning uurisn veits ning mul läheb vaja neid piduri torusid tagumisi, endal on torud kuid pakutakse voolikuid kas neil on mingi vahe. tänud
Tarmo kirjutas:või scorpa
kui paned tavalise 8v kaane sinna otsa siis saad umbes 2,2l ja päris hea surveastmega
kuid alati võib panna ka terve scorpa 2,3 sinna, karteri jahutusribisi tuleb aind natuke õgvendada
Ärme unusta et scorpa 2.3 dohc kaan on tehase praak oma sisselaskega
Seda ei soovita kasutada.
tahaks kah teada mille järgi ta tehase praak on, jagad ehk oma teadmisi selles vallas
Issand tarmo kuidas sa siis selle asja kohta midagi ei teadnud Kuhu nüüd risti t6mbama peaks http://www.fordscorpio.ee/forum/viewtop ... 78&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuskil oli veel juttu aga ei viitsind pikalt otsida.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD / Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi Ford Mondeo mk1 1.8 16v
wikipedia kirjutas:The MX-3 came with three engine options: a 1.5 L I4 (only found in the Autozam AZ-3), a 1.6 L I4 and a 1.8 L V6. The 1.6 L was available in two versions, an 88 hp (66 kW) SOHC/16-valve B6-ME unit which powered 1992 and 1993 models, or a 106 hp (79 kW) DOHC/16-valve B6-D unit which was found in 1994 and later models. The Japanese market DOHC/16-valve B5-ZE produced 115 hp (86 kW) and the most powerful DOHC 24-valve V6 K8-DE produced 130 hp (97 kW). All were available with an optional 4-speed automatic transmission, depending upon the market.
Fordi 8 klapiline kaas on tegelikult igapäevasõiduks tunduvalt mõistlikum valik, kui näiteks 16 klapiline analoog, kuna võimaldab tuua maksimaalse pöördemomendi palju madalamale, kui see on 16 klapilistel, mis suurendab üsna märgatavalt sõidumugavust ja isegi ökonoomsust, kuna mootori pöörded püsivad madalamad. DoHC mootorite omanikud on vast täheldanud, et peale 3500-4000 pööret jääb vedu juba märgatavalt lahjemaks, tehae andmetelgi on maksimaalne pöördemoment 2500 juures. uuema Scorpio 2,3 mootoriga nägid insenerid kõvasti vaeva, et saaks vanale DOHC mootorile sarnaneva pöördemomendi graafiku, kuid see mootor on juba ka märgatavalt suurema kütusekuluga. probleem pragunevate sisselaskekollektoritega täiseti olemas, kuna need valmistatud plastmassist. lappida on üsna keeruline, kuna sinna plasti külge ei taha ükski asi kinni jääda.
Dohc mootorile suuremate kolbide aigaldamine on üsna keerukas, kuna plokk on üsna lühike, seega ka silindrite seinad õhemad ja suurt puurimise ruumi pole. isiklikult pooldaksin ka seda 2,3 liitrist plokki 8 klapilise kaanega.
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
langeb küll, sel lihtsal põhjusel, et klappidest ei mahu nii palju õhku enam läbi. ja langeb se ka KÕIGIL mootoritel, aga erinevates ulatustes. ja mõnele mootorile on enne pöördemomendi kõvera langemist lihtsalt piiraja ette pandud. DOHC mootoril on max pöördemoment ca 2500 juures, sealt edasi läheb ühtlaselt mingi3500-4500 ja hakkab siis ühtlaselt langema.
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!