mootori föönitamine

Kapotialused jutud
Vasta
Molotov51
turist
Postitusi: 44
Liitunud: 25 Juul 2007, 20:03

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Molotov51 »

Sa ei pea sellist teemanime sinna teemat tehes panema. Kindlasti suhtutakse ka positiivselt asjasse, kui suudad näidata, et sul asjast mingid baasteadmisedki olemas on, ja ei karda mitut sierra väärtust paljalt sellesse süsteemi matta.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tarmo »

Mis siis ütlen pealkirjas, et tahan panna auto mootorile turbot, ja kui keegi küsib mis autole, siis salgan maha?
Kui suur ühik on sierra väärtus?
Ära nüüd asjast valesti aru saa, ma ei nori praegu.
Tegelikult sai see teema tehtud selleks et äkki keegi kogemata on pannud ja teab üelda "ten easy steps to turbo my dohc". Kunagi Jesper ütles kah et ma seda vist tahan kuulda, kuid ma ei olnud siis veel nõus seda endale tunnistama et ma nii naiivne olin :D
audcedes
turist
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Veebr 2009, 22:32
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas audcedes »

kas keegi teist on juba turbo peale ka kruttinud v on kellegi praegu säärane projekt käsil?
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tarmo »

tann15 ostis endale ühe millel oli peal, siis tamaril on pooleli ja klracing pani peale. võimalik et on siin veel mõni, kuid hetkel ei tule meelde
tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas tamar »

Ja ühel kaasfoorumlasel on Sierral turbo peal. Hõbedane sedaan Sierra ja 2,0 OHC pinto mootor. Siin peaks isegi autost teema kuskil olema.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Margo_325
turist
Postitusi: 26
Liitunud: 14 Dets 2008, 00:46

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Margo_325 »

Endal ka sama asi käsil. See 0,2bari tähendab seal skogenracingus seda, et originaalpihustitega ta rohkem välja anda ei jõua, mis tähendab seda, et tuleb panna lisapihustid, mis siis umbes 0,2 bari juures rakenduvad ja täiendavalt kütet peale annavad.
Selle esimeses postis mainitud sportnuka kohta niipalju, et mina panen igatahes korraliku originaali, sest sportnukal üldjuhul overlap (või kuidas seda nimetatakse, kui mõlemad klapid avatud) palju suurem, mis aga turbomootorile hea ei ole.

Turboclubi pole jah mõtet selliste säästuprojektide teematki teha, kõigepealt hakatakse jahuma, et kogu 50 000.- ja siis hakka mõtlema ja pärast räägivad, et osta parem omale cosworth, ühesõnaga, kui juba originaalis turboauto pole, siis on -tsenseeritud- ja mõttetu jamada, kui ülikooli teadlane ja tuumafüüsik pole.

Eks see säästuprojekt rohkem katsetamise asi ole, kui aega ja tahtmist on, siis edu kõigile.
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas lapik »

ja ma toonitan jätkuvalt, et ei ole olemas võimatuid asju, on ainult saamatud mehed!!!!!
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas TOm »

Margo_325 kirjutas: Endal ka sama asi käsil. See 0,2bari tähendab seal skogenracingus seda, et originaalpihustitega ta rohkem välja anda ei jõua, mis tähendab seda, et tuleb panna lisapihustid, mis siis umbes 0,2 bari juures rakenduvad ja täiendavalt kütet peale annavad.
siin klubis on inimesi kes on pannud sierrale opeli v6-e pihustid. need on suurema tootlikkusega.
powered by 2.0 Ohc
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tanel »

Mul hetkel müügis varuosade all v6 opli/saabi pihustid,olid Is peal :roll:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tarmo »

kas is'il ja dohc'l on sama kujuga pihustid?
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tarmo »

TOm kirjutas:
Margo_325 kirjutas: Endal ka sama asi käsil. See 0,2bari tähendab seal skogenracingus seda, et originaalpihustitega ta rohkem välja anda ei jõua, mis tähendab seda, et tuleb panna lisapihustid, mis siis umbes 0,2 bari juures rakenduvad ja täiendavalt kütet peale annavad.
siin klubis on inimesi kes on pannud sierrale opeli v6-e pihustid. need on suurema tootlikkusega.
lisaks võib veel survet ju juurde keerata, samas kui juba ostad mingid pihustid, siis uurida mis veel on sama kujuga ja mis autol ning suurema tootlikusega.
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tanel »

Tarmo kirjutas:kas is'il ja dohc'l on sama kujuga pihustid?
Silmajärgi vaadates väga väike erinevus,st pihusti alumine osa on Is natukene teine,pistik on sama.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Margo_325
turist
Postitusi: 26
Liitunud: 14 Dets 2008, 00:46

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Margo_325 »

Palju neil Opeli V6 pihustitel tootlikkust on ja mis rõhul töötavad originaalis? Kui iS-il originaalis 168 või miskit sellist, siis väga palju suuremad ei ole ka kõige paremad. Pole küll kõige targem selle koha pealt, kuid ega ainult suuremate pihustite panek väga midagi ei mõjuta, kui EFI süsteemis kõik samaks jääb. Selles mõttes originaalid+lisapihustid hea mõte, et kui turbo teatud rõhuni ei jõuagi, st rahulikult sõitmisel toimib kõik nagu tavalisel vabalthingaval ja nagu ette nähtud.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tarmo »

3 bar'i juures on dohc originaal 191cc, mondeo hilisem 2,0 mk2 200cc ja opeli 2,5 v6 omad on 210cc
plutolane
kasutaja
Postitusi: 90
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:07
Asukoht: Tallinn

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas plutolane »

Kas keegi oskab nimetada mõne auto pihustid, mis on ligikaudu 350ccm-i voolavusega?
Vasta