Väntvõlli pikilõtk
Väntvõlli pikilõtk
Targemad, rääkige juttu. Kas üldse ja palju võib väntvõlli pikilõtk olla? Väntvõlli vahele juba mingisugused pikilõtku seibid pandud, kas neid saab erinevaid variante osta ja uued vahele toppida või on kasulikum miskit ära vahetada seal allotsas? Millest see pikilõtk üldse tekib seal?
Re: Väntvõlli pikilõtk
Väntvõllil ja nukvõllil on olemas päris selleks ette nähtud detailid,ehk siis pikkilõtku saaled.
ja neid peaks saama vahetada ka, oleneb kuidas ja mis ültse kulunud on et lõtkud sees.

ja neid peaks saama vahetada ka, oleneb kuidas ja mis ültse kulunud on et lõtkud sees.


Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Väntvõlli pikilõtk
Crankshaft
Endfloat . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.08 to 0.28 mm
Seda siis Haynesi andmetel
Using a dial test indicator if available, or
feeler blades, check that the camshaft
endfloat is within the limits given in the
Specifications. If not, renew the thrustplate
and re-check. If this does not bring the
endfloat within limits, the camshaft must be
renewed.
Maakeeli:
Võimalusel kasutades kellindikaaatorit või vähemalt lehtkaliibreid kontrolli et väntvõlli pikkiliikumine mahuks lubatud piiridesse mis on antud siis ülevalpool. Kui pikiliikumine ületab piirarve siis vaheta surveplaat(pikilõtku saaled) ja kontrolli uuesti. Kui ka see ei aaita siis peab väntvõlli välja vahetama.
Suht yldine pläma. Ameeriklastel kontrollitakse sedasi et enne väntvõlli pukkide lõplikku momenti pingutamist, keeratakse poldid paike kerge jõugaa ja seejärel koputatakse pronksvasaraga väntvõlli rihmarattapoolsesse otsa nii et väntvõll liiguks maksimaalselt siduripoolsesse asendisse, seejärel vändapukid pingutatakse kinni ja siis mõõdetakse rihmarattapoolsest vahest lõtk lehtkaliibriga.
Endfloat . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.08 to 0.28 mm
Seda siis Haynesi andmetel
Using a dial test indicator if available, or
feeler blades, check that the camshaft
endfloat is within the limits given in the
Specifications. If not, renew the thrustplate
and re-check. If this does not bring the
endfloat within limits, the camshaft must be
renewed.
Maakeeli:
Võimalusel kasutades kellindikaaatorit või vähemalt lehtkaliibreid kontrolli et väntvõlli pikkiliikumine mahuks lubatud piiridesse mis on antud siis ülevalpool. Kui pikiliikumine ületab piirarve siis vaheta surveplaat(pikilõtku saaled) ja kontrolli uuesti. Kui ka see ei aaita siis peab väntvõlli välja vahetama.
Suht yldine pläma. Ameeriklastel kontrollitakse sedasi et enne väntvõlli pukkide lõplikku momenti pingutamist, keeratakse poldid paike kerge jõugaa ja seejärel koputatakse pronksvasaraga väntvõlli rihmarattapoolsesse otsa nii et väntvõll liiguks maksimaalselt siduripoolsesse asendisse, seejärel vändapukid pingutatakse kinni ja siis mõõdetakse rihmarattapoolsest vahest lõtk lehtkaliibriga.
Ainult vaesel on kiire!
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94
Re: Väntvõlli pikilõtk
Qubik: Su esimene ots oli küll inforikas, aga muu jutt oli camshafti ehk nukkvõlli kohta. Nukkvõlli ma tean, mis teda paigal peab hoidma ja kuidas seda kontrollida, aga kas nendel pikilõtku seibidel on mingi kindel kohta ka kuhu need paigutada? Mõtlen just, millise vändakaela peale vms.
Re: Väntvõlli pikilõtk
kui mälu ei peta, siis käisid need keskmise raamsaale puki juurde
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Re: Väntvõlli pikilõtk
Margo_325 kirjutas:Qubik: Su esimene ots oli küll inforikas, aga muu jutt oli camshafti ehk nukkvõlli kohta. Nukkvõlli ma tean, mis teda paigal peab hoidma ja kuidas seda kontrollida, aga kas nendel pikilõtku seibidel on mingi kindel kohta ka kuhu need paigutada? Mõtlen just, millise vändakaela peale vms.
ka lõpuosa käib Cranckshaft nimelise vidina kohta... aga ameeriklastel on sutsu erinev ehitus nendel pikilõtku seibidel(saaledega kokku ehitatud) aga kua ma oma mootori komplekteerisin ammuaega tagasi siis ei mäleta täpselt kuidas seal oli.
Ainult vaesel on kiire!
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94