Sai vahetatud esiamorte.. mõned tähelepanekud ja küsimused.
Enne ostu autot proovides midagi "kolksus" kui rooli keerata lõpuni. Vahtisin sealt-siit kuid midagi eriti kahtlast ei paistnud silma. Et tegu oli ainsa sierraga mis tõestatult ühe omanikuga Eestis sõitnud, sellel hetkel, siis sai ära ostetud. Oli teine suht heas korras, mitte just vähe sõitnud aga omaniku jutu järgi ainult linnas kasutatud.
Suve lõpul sai selgeks et esimene asi, mis remonti vajab, on sillad-amordid. Eelmine omanik oli lasnud vahetada pidurikettad ja väidetavalt rattalaagrid - ja midagi ka sildade juures putitanud. Jäi silma et poole aastaga "vajusid" esirattad koopasse, kuid muid probleeme ei olnud.
Doonoriks olevalt autolt, mille esiots dziibi alla ära nulliti, sai võetud amordid (uued) ja kõik mis sinna juurde kuulub. Hankisin ka tõmmitsad, sealt Tallinnas Marja poe lähedal olevast Fordi poest.
Masin pukile aetud, selgus tõsiasi et ilmselt piduriketaste vahetusega koos olid millegipärast vahetatud ka vedrud... ja ülemist otsa pehmemaks lastud ... keevitusega ? Igatahes värvi seal peal ei olnud. Parem pool oli enam-vähem (vedru pooleteise keeru ulatuses kokku vajunud), vasakul aga vedru kahest kohast murdunud. Imelik oli see, et ei kuulnud mingisugust kolinat v.a. see mida ma eespool kirjeldasin.
Survelaager mis asetseb muidu üleval, kahe "kausi" vahel, oli paigutatud vedru SISSE, s.o. ülemisest "kausist" allapoole. Ilmselt arvas remontija, et tema funktsioon on ... üleval hoida plastist porikaitset, mis on vedru sees

Amorte tagasi pannes tekkis küsimus - ei õnnestunud vedrusid nii palju kokku suruda, et amordi/vedru ühend oleks vabalt paika läinud... auto esiotsa sai niiviisi üles kergitatud et rattad tulid maksimaalselt alla (roolivarda otsa lasin ka lahti), kuid amordi paigalduseks pidi seda ikkagi sinna kuidagi vahele nillima keskmise jõuga piduriketast alla surudes. Oskab keegi kommenteerida ?