õlituli
õlituli
Tere
Selline probleem et kui auto hommikul käima panna siis ei kustu õlituli ära vaid jääb natukeseks ajaks põlema ja sellel ajal teeb mootor ka ikka suht koledat häält aga kui tuli ära kustub siis kaob ka lagin peaaegu ära õli olen iga 10000 tagant vahetanud et kehvas õlis ei tohiks küll probleem olla, et siis tundub nagu ei oleks alguses piisavalt õlisurvet, kuigi õli on normis.Äkki keegi teab kust viga otsida minu esimene mõte oli et äkki õlipump ei toimeta enam nii nagu peab.Mootoriks 2.0 dohc
Selline probleem et kui auto hommikul käima panna siis ei kustu õlituli ära vaid jääb natukeseks ajaks põlema ja sellel ajal teeb mootor ka ikka suht koledat häält aga kui tuli ära kustub siis kaob ka lagin peaaegu ära õli olen iga 10000 tagant vahetanud et kehvas õlis ei tohiks küll probleem olla, et siis tundub nagu ei oleks alguses piisavalt õlisurvet, kuigi õli on normis.Äkki keegi teab kust viga otsida minu esimene mõte oli et äkki õlipump ei toimeta enam nii nagu peab.Mootoriks 2.0 dohc
Re: õlituli
saaled hakkavad otsa saama.
Re: õlituli

Re: õlituli
ehk on viga õli filtris vajub seistes tühjaks
Re: õlituli
ei usu et filtris asi on olen ikka seda ka koos õliga vahetanud alati.lähen uurin täna natuke seda pumpa ehk leian midagi kahtlast sealt aga ei usu eriti.
Re: õlituli
Kuna sul see jama algas?
Re: õlituli
no ei oskagi päris täpselt öelda niimodi lagisenud hommikul käima pannes on ta algusest peale kui ma ta ostsin aga see õlitule värk hakkas umbes kevade alguse poole või nii peale talve.
Re: õlituli
Kõigelihtsam on sul ikkagi õlifilter ära vahetada. Siis võiksid veel ütelda ,et kui tuli ära kustub ,kas siis natukese aja pärast käivitades on sama jama ,et tuli jääb pikemaks põlema. Või on see ainult hommikuti. Kui peale filtri vahetust midagi ei muutu ,siis tuleks manomeetriga tegelik õlirõhk ära mõõta. Kui ikka rõhk nõrga on siis on mootor kulunud ja vajaks remonti.
Re: õlituli
njah rääkisin ühe spetsialistiga sellest ja ta ütles et kui filtrit on ikka regulaarselkt vahetatud siis selles viga ei tohiks olla ta arvas et saaled kulunud, tuli jääb natsaks põlema ainult külma mootoriga kui auto on pikemalt seisnud kui auto välja suretan ja siis uuesti käima panen siis seda jama ei ole või kui siis ainult külmalt vahest kuid siis ainult korraks
Re: õlituli
mul oli ka sama jama vahetasin õli ja filtri ära, tuli enam ei põle kuid klõbin on jäänud.