mina ei pidand..-kmh- kirjutas:Uue juhtme lisamiseks pead sa kastimaha võtma. Need tuled mis ma sain, neist üks tutikas ja teine ka suht uus.waher kirjutas:tagutule anduri panen kohe tagasi ja tuled ..mina ei tea...tuled on head..mul on tunne et sa wõtsid pasemad...sest nendel on reflektor ülikorras![]()
aga eniveis veljed on linnamäe tõnise vana musta sierra alt...minuteada need engman andi omad kyll polnud...ja sirged nad on kusjuures...
Ford Sierra 2,0dohc '91 Iff
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
thunder kirjutas:Heh, vaher..astud minu jälgedes w:D? Ei aga ma olen alati öelnud ju et DOHC mootoriga universaal on kõva(Y). Igastahes sierradest mu lemmik mootori/kerega variant ning isegi kui aeglasem, siis igakell etem igsugu golfidest, passatitest jne. Niiet hoia autot, velg on kena, värv on kena, auto on normaalne. Edu sulle!
Terv. Steimo

Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
vahepeal toimunud ka progressioon:rooliotsa vahetasin ära,numbrimärgi tuled sai väljavahetatud,õigemini pirnid,kütuseseier sai korda tehtud,VDO makk sisse pistetud,2 supakat ilma võimuta,arvestades kui juustud need supakad on ja ilma võimuta teevad üldiselt päris head heli,amortisaatorite kontrollis käidud,kõik olid normis,endal tunne et need on vahetatud ja mis kõige tähtsam ülevaatus sai tehtud.Alata võivad keretööd.
Plaanis:Tagatuled ära toonida,keretööd(küljekarbid,koopad üle käia,esiots viisakamaks,värviparandus(kui mitte uus värv),ja ette mingi parem stange kuna praegune tundub kuidagi tuhmund olevat,toonklaas ka ja küünlad.
Kaalun varianti ka RS madalduse suhtes aga muretsema paneb mind see et mu tänava otsas on megasuur lamav politseinik ja teine tänava ots on ühesuunaline.Niiet jahm ilmselt tuleb kodukohta vahetada või auto megakaugele parkida,sest põhja ma parandada ei taha kuna see on korralik.
Plaanis:Tagatuled ära toonida,keretööd(küljekarbid,koopad üle käia,esiots viisakamaks,värviparandus(kui mitte uus värv),ja ette mingi parem stange kuna praegune tundub kuidagi tuhmund olevat,toonklaas ka ja küünlad.
Kaalun varianti ka RS madalduse suhtes aga muretsema paneb mind see et mu tänava otsas on megasuur lamav politseinik ja teine tänava ots on ühesuunaline.Niiet jahm ilmselt tuleb kodukohta vahetada või auto megakaugele parkida,sest põhja ma parandada ei taha kuna see on korralik.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
kõik siin ülistavad rs madaldust, ütle mulle kah kus neid saab ja kas on ka muust kohast võrdluseid hangitud või aind tann15 põhjal?
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
ei kaugeltki mitte ainult tanni põhjal...no nt eile sain erki vana auto uue omanikuga kokku...sellel olid ka rs-sid all,ütles niiet kruusateel on ikka tükk tegu et põhi vasta maad ei käiks,2 korda istus kinni ka, põhjapeal,mis siis lamava mendiga teeks?Kust neid ikka saab?tellida kuskilt,eBay?kuskilt tuttava käest mis iganes...aga üks küsimus ka...et kas ja kui palju erineva madaldusega neid on?või äkki keegi on ise teinud kodukootud rs-se,relakaga maha lasknud või nii..igasugused näpunäited tuleksid kasuks...või peaks unustama selle idee sest noh...eesti teed,need on teada millised need on.Tarmo kirjutas:kõik siin ülistavad rs madaldust, ütle mulle kah kus neid saab ja kas on ka muust kohast võrdluseid hangitud või aind tann15 põhjal?
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
Tarmo,ega sul ometi kadeduse uss sees ei voha nende Rs vedrude poolest
vedrud minumeelest väga head ja jäigad,vahest muidugi jama kuna auto päris jama,aga põhi pole lamaa politseinikust üles6ites veel vastu käind,aga samas mul vedrudel need kummi junnid kah vahel olnud algusest peale,aga kui suekad nüüd alla panen siis 6tan need kummimuhvid vahelt ära.
Mina sooitan igaljuhul neid vedrusid..

vedrud minumeelest väga head ja jäigad,vahest muidugi jama kuna auto päris jama,aga põhi pole lamaa politseinikust üles6ites veel vastu käind,aga samas mul vedrudel need kummi junnid kah vahel olnud algusest peale,aga kui suekad nüüd alla panen siis 6tan need kummimuhvid vahelt ära.
Mina sooitan igaljuhul neid vedrusid..
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
vedrude tootjaid igasuguseid, kadest ei tunne et sul kasutatud madaldused on, kui keegi kuskilt tööks mingi võrdluse erinevate madalustega siis võibolla oleks.
rs nagu me tannilt ja erkilt teada oleme saanud on kindel toode ja seda sa ei tee relakaga (pealegi ei taha vedru kuumutamist)
lesfjörs on üks pakkuja, sigmaril on need -40 versioonid pole eriti sõitnud, kuid madalad ja jäigad on küll, hind oli vist mingi 1,6k vms interneti poes
rs nagu me tannilt ja erkilt teada oleme saanud on kindel toode ja seda sa ei tee relakaga (pealegi ei taha vedru kuumutamist)
lesfjörs on üks pakkuja, sigmaril on need -40 versioonid pole eriti sõitnud, kuid madalad ja jäigad on küll, hind oli vist mingi 1,6k vms interneti poes
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
ei ma tean seda,ma lihtsalt olen kuulnud et mõned vennad teevad enda pillidel kerge relaka ravi,mul sõber tegi nt 3-seeria bemarile..päris kaiff jäi...ilus,madal,ekstra jäikuse eest hoolitses muidugi bilstein.Aga okei...uurin veel ja pean nõu...
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
üks sõber tegi siin ka hiljuti kolmesele buumerile ja teine mitsubishi galandile, ega relakaga ise tegemine midagi hullu ei ole.
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
kasutage sel juhul rauasaagi, see ei muuda metalli omadusi, relakaga kuumutades muutub küll
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
mis juhtub siis?läheb hapraks w?
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
ei mina soovitaks küll RS tooteid, siiski ju spetsiaalselt fordile tehtud, ja nagu tarmogi ütles, kindel toode.
esimene aasta kui rs vedrud ja rs amordid ette külge kruvisin ja mul põhjakaitset ei olnud, siis polnud mingeid probleeme politseinikest üle sõitmisega ega muidu sõitmisega, aga nüüd kui põhjakaitse alla kruvisin, siis see asus omakorda mingi umbes 10cm all pool ning sierra sügas oma kõhtu iga politseiniku peal ning kui mõni inimene istus veel ees siis isegi maanteel natukene suurtematest mühkudest/lohkudest läbi sõites käisid päris kõvad paugud. õnneks oli asi duralumiiniumist ning ei juhtunud midagi, lihvisin mutrid ära ainult..
igatahes selle pika jutu võiks nii kokku võtta et muretse endale rs vedrud ja kui võimalik siis ka rs amordid(minul olid regullitavad, aga on ka mitteregullitavaid) ning loomulikult ei tee paha ka põhjakaitse
esimene aasta kui rs vedrud ja rs amordid ette külge kruvisin ja mul põhjakaitset ei olnud, siis polnud mingeid probleeme politseinikest üle sõitmisega ega muidu sõitmisega, aga nüüd kui põhjakaitse alla kruvisin, siis see asus omakorda mingi umbes 10cm all pool ning sierra sügas oma kõhtu iga politseiniku peal ning kui mõni inimene istus veel ees siis isegi maanteel natukene suurtematest mühkudest/lohkudest läbi sõites käisid päris kõvad paugud. õnneks oli asi duralumiiniumist ning ei juhtunud midagi, lihvisin mutrid ära ainult..
igatahes selle pika jutu võiks nii kokku võtta et muretse endale rs vedrud ja kui võimalik siis ka rs amordid(minul olid regullitavad, aga on ka mitteregullitavaid) ning loomulikult ei tee paha ka põhjakaitse

Motorsport is a lifestyle
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
kas ma eksin kui ma avaldan oma arvamust ja ütlen et minu arvates ei tohiks eriti vedru oma omadusi muuta kui tal pole pinget peal?
Motorsport is a lifestyle
-
- turist
- Postitusi: 5
- Liitunud: 21 Mai 2009, 16:53
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
ei pidanud enam korralikult vastu pidama ja mingiajapeale ära vajuma.