Klõbin mootoris
Re: Klõbin mootoris
Castrol kindlasti üks parimaid, aga mobil-i kohta ei oska öelda.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Klõbin mootoris
Ma olen ka Castroli fänn... sierra viimased 8 aastat selle õliga sõitnud ja kõik peenestamised ilusti üle elanud.
Re: Klõbin mootoris
Castrol ja Mobil peaks omadustelt suht ühte auku olema.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Klõbin mootoris
castrol kuna panin oma sierrale ka, oli ka sama mure et klõbises, viga oli õlis vahetasin ära survetuli tagasi ja tugev klõbin kadus ära kuid väike jäi peab vist regul. viima või on veel mingeid varjante
Re: Klõbin mootoris
ma panin adinol eco synt sisse.
Et kas se on hea??
Et kas se on hea??
Re: Klõbin mootoris
Vanemale autole läbisõiduga üle 200 000km ,millega ei peenestata ja millel vahetatakse õli kord aastas või iga 10 000 km tagant võiks soovitada poolsünt 10w-40 aastaringseks kasutamiseks.
Re: Klõbin mootoris
mul ka klõbinaga mure, koguaeg on klõbin sees, nii soojalt kui külmalt ja mida rohkem pööret, seda rohkem klõbinat ja klõbin on kõva!... mootoriks on 2.0 OHC...ise arvan et äkki on midagi ühe klapiga juhtund. äkki on kellegil sama mure olnud ja saab ka mind aidata 

Re: Klõbin mootoris
Kui sul on see klõbin pikapeale tulnud ja auto läbisõiduks on kuskil 300 000 km siis on nukvõll kulunud. Reguleerimine ei aita . Kui läbisõit on väiksem ,siis on arvatavasti klapipaisumispilud suurenenud ja piisab reguleerimisest. Kui klõbin tuli mingil kindlal hetkel siis võib olla ka muid põhjuseid lisaks võib olla viga ka väntmehanismis. Reguleerimine toimub külma mootoriga soovitavalt ööläbi seisnud. Sisselaskeklappidel on paisumispilu 0.20 ja väljalaskeklappidel 0.25. Töö sarnane nagu zigulitel. Kui on soovi ja asukoht sobib siis võin aidata. 5280338
Re: Klõbin mootoris
mainin et ohc mootoritel on tüüpiline viga et klapi reg. polt põrub lihtsalt lahti ja laseb vahe suureks 

Re: Klõbin mootoris
mul on ka klõbina mure ikka aga võtsin kaane maha ning leitsin hammasrataste peal mingid jooned, milleks! mootoriks on dohc ning samas peenestatud pole ning kas on raske reguleerida, ning mis järjekorras või mis töövõteid peaks kasutama.
Re: Klõbin mootoris
dohc mootoril kahjuks ise reguleerida ei anna - seal teevad selle töö ära hüdrotõukurid (automaatselt reguleeruvad) . need märgid nuka ratastel on selleks, et saaksid teada millal 1 silinder on ÜSS. muidugi need mõlemad märgid peavad olema siis välja poole, ning oli kas 2C üle plokikaane serva või alla.Henn kirjutas:mul on ka klõbina mure ikka aga võtsin kaane maha ning leitsin hammasrataste peal mingid jooned, milleks! mootoriks on dohc ning samas peenestatud pole ning kas on raske reguleerida, ning mis järjekorras või mis töövõteid peaks kasutama.

Re: Klõbin mootoris
. muidugi need mõlemad märgid peavad olema siis välja poole, ning oli kas 2C üle plokikaane serva või alla.
ehk siis need jooned peavad olema rataste poole ehk väljapoole ja mis see 2C on, ning mis vahe on kas ta on üle või alla kaane serva. tegelikult lähen vaatan kas leian selle
ehk siis need jooned peavad olema rataste poole ehk väljapoole ja mis see 2C on, ning mis vahe on kas ta on üle või alla kaane serva. tegelikult lähen vaatan kas leian selle
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Klõbin mootoris
2c = 2 kraadi
Re: Klõbin mootoris
ma ütlesin nii, kuna ei mäleta peast kas oli üle või alla. peamine, et mõlemad märgid oleksid ühel pool (üleval/all)Henn kirjutas:ning mis vahe on kas ta on üle või alla kaane serva. tegelikult lähen vaatan kas leian selle
Re: Klõbin mootoris
kui see c täht ja siis paremal hammasratta küljes olev joon jäid nähtavale siis vasakpoolse hammasratta küljes olev joon jäi veits peitu nii 4mm umbes. samas kettil oli ka mingine kahtlne tühikäik sees või siis polnud pinges, kui liigutasin edasitagasi siis tekkis see tühimik sisse.