Probleem 2.0 dohc.
Probleem 2.0 dohc.
Foori all suri välja, ja enam käima ei läinud. Säde kadunud. Any ideas?
Re: Probleem 2.0 dohc.
süütepool ?! edasi jagajasse sealt edasi piipu.
sõrmi ära sinna pista.
sõrmi ära sinna pista.
€-contact
Re: Probleem 2.0 dohc.
Süütpoolist edasi ei tule. Poolile tuleb plus peale.contact kirjutas:süütepool ?! edasi jagajasse sealt edasi piipu.
sõrmi ära sinna pista.
Re: Probleem 2.0 dohc.
sul teist süütepooli pole, et proovida ?
siis oleks pilt kohe selgem.
siis oleks pilt kohe selgem.
€-contact
Re: Probleem 2.0 dohc.
Ei ole jaa, kahjuks:S Ja kõik jama juhtus otseloomulikult Soomes:D Täna pidin autoga Eestisse tulema, aga ju siis auto ei tahtnud.
Aga muidgi auto läks korraks käima slepis, käis mingi aeg ja siis suri uuesti välja uuesti proovides natukene jõnksudas, tegi paar pauku, aga siis jällegi ei midagi. Seega üks vend pakkus vända asendi andur peetis. Eks tuleb eestist siis mõlemad igakjuhuks sebida kaasa...
Aga muidgi auto läks korraks käima slepis, käis mingi aeg ja siis suri uuesti välja uuesti proovides natukene jõnksudas, tegi paar pauku, aga siis jällegi ei midagi. Seega üks vend pakkus vända asendi andur peetis. Eks tuleb eestist siis mõlemad igakjuhuks sebida kaasa...
Re: Probleem 2.0 dohc.
kas ka mitte ühtegi vanema (vahet pole mis) auto oma kah pole käepärast prooviks võtta?tint kirjutas:Ei ole jaa, kahjuks:S
kunagi minevikus sai vanale (87a) opelile (4 klemmiga) sigla (2 klemmiga) oma peale aretatud ja toimis nagu kella värk. sierral ju kah kahe otsaga mälu järgi ...

Re: Probleem 2.0 dohc.
Kui vänada andur ei tööta või ei ole pistik ühendatud, siis jah sädet ei ole. Aju ei oska süütemoodulile mitte millegi põhjal impulssi anda. Anduri pistik asub kahe nukaga mootoril starteri kohal, kinnituspoltide kõrval. Silmaga hästi näha pole, aga kui kombata, siis leiab ülesse. Kontrolli igaksjuhuks ka süütemooduli juhtmed üle. Kui omad ka testrit, siis võiks ära mõõta, kas mooduli pistikusse ikka vajalikud kibenad kohale jõuavad.
-
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: Probleem 2.0 dohc.
Ole hea ja nüita mulle ka kus süütemoodul on?
-
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: Probleem 2.0 dohc.
Ja kullamehed vända asendiandur on pöörete jaoks(2004a autodata näitab nii)
Re: Probleem 2.0 dohc.
vända asendi andur annab ajule süüte impulsi ja see impulss paneb ka tahoka käima seega näitab ka pöördeidXcosworthX kirjutas:Ja kullamehed vända asendiandur on pöörete jaoks(2004a autodata näitab nii)
XR4 2.9i
Re: Probleem 2.0 dohc.
Asi juhtus soomes:D hetkel auto soomes, ise Eestis. Mis mul siis kaasa vaja võtta on igaksjuhuks? Süütepool ja asendi andur?
Re: Probleem 2.0 dohc.
Täpsusta kohamäärust *Soome* , kui äkki mulle kuskil lähistel, siis saan vast aidata pisut.
Ainult vaesel on kiire!
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94
Re: Probleem 2.0 dohc.
Olen hea ja seletan, kus see on ja mille jaoks iga juhe sellel vidinal on. Süütemoodul (electronic ignition module) asub süütepooli all rattakoopa küljes. Selline risküliku kujuline seadeldis, mille pistikusse läheb 4 juhet. Pruun on mass, must saab +12v, kui süüde sees, rohelist mööda annab süütepoolile ja tahhomeetrile impulsi, sinine punasetriibuga läheb ajusse, mis omakorda saab süüteajastuse jaoks vajaliku signaali väntvõlliasendi anduri pealt.Soovitan ära kondrollida, kas süütemoodul saab kõikidesse juhtmetesse vajalikud voolud,impulsid, massi ja samuti vändaandur, juhe ja pistik üle vaadata. Kui need ühendused kõik olemas ja korralikud, siis tõenäoliselt süütepooli viga, sest sädeme jaoks 2.0 dohc mootoril rohkem komponente ei ole.XcosworthX kirjutas:Ole hea ja nüita mulle ka kus süütemoodul on?
-
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: Probleem 2.0 dohc.
Vot seda ma ei teadnud
Aga pole hullu vast

Aga pole hullu vast

Re: Probleem 2.0 dohc.
Soomes olen tamperes.