DOHC -> OHC-ks
DOHC -> OHC-ks
Otsides ma ei leidnud sellist varianti mootori vahetusest, kuigi kunagi vist käis läbi.
Igatahes jah ma tahaks teha downgrade vahetust, 2.0 DOHC mootor vahetada 2.0 OHC i karpa vastu
Mootori käigukasti ja kardaani tõstan kõik ümber, sellega probleeme ei tohiks olla, teiselt autolt otse. Aga..kui palju juhtmetega mul probleeme tuleb ?
Sellel ohc il on kapoti all see karbikene ka veel mis veidi häirib mind, mida ta sealt juhib, karpal midagi ja sädet ka ?
starteri saan dohci juhtmetega toimima vist ?
Päris kogu juhtmestikku ei tahaks ümber tõsta, ei tule selline igapäeva auto asi. või elutähtsate organite juhtmed vedada uued ja panna lülitiga salongist, palju neid tal on ? süüde ja starter
Igatahes jah ma tahaks teha downgrade vahetust, 2.0 DOHC mootor vahetada 2.0 OHC i karpa vastu
Mootori käigukasti ja kardaani tõstan kõik ümber, sellega probleeme ei tohiks olla, teiselt autolt otse. Aga..kui palju juhtmetega mul probleeme tuleb ?
Sellel ohc il on kapoti all see karbikene ka veel mis veidi häirib mind, mida ta sealt juhib, karpal midagi ja sädet ka ?
starteri saan dohci juhtmetega toimima vist ?
Päris kogu juhtmestikku ei tahaks ümber tõsta, ei tule selline igapäeva auto asi. või elutähtsate organite juhtmed vedada uued ja panna lülitiga salongist, palju neid tal on ? süüde ja starter
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: -dohc- -> OCH iks
Hiljuti tegin vastupidi just cvh dohciks. Ühesõnaga vaja vahetada kõik mis ohc juurde kuulub ja mis -dohc- juurde kuulub, ära võtta. Mootori aju juurest hakkad minema ja kapoti alt siis aku tagant 3 pistikut ja muu mootori ümber andurid jms asjad, starteri juhtme pistik kõik samad ja punast värvi. Käigukasti anduri pistik isegi on sama, ainult et dohcil on seal pistiku sees üks keeleke, aga see tuleb sealt näpitsatega ilusti ära.
Re: -dohc- -> OCH iks
ok aga see piirdub kõik kapotialusega, salongi eraldi mingit kimpu juhtmeid uuesti ei vea ?
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: -dohc- -> OCH iks
no vaja võtta kindalaegas ja vb ka armatuuri alumine osa ära, et sealt tagant aju pistikust hargnevad juhtmed ära võtta (see siis salongi pool). Ja kapoti all sellest samast aju kimbust lähed edasi(aku alt tuleb läbi luti) ja võtad ära. Ja kui doonorit lammutad, siis võtad ka selle juhtmestiku mis mootori juurde käib(kui on mingi tarkus seda juhtimas). starteril siis paks punane juhe,mis läheb otse aku klemmile ja teine peenem,mille jaoks on pistik olemas(kust ühendad dohci oma lahti). Minul oli cvh-dohc vahetus ja siis oli lihtne. Ehk siis on umbes sama. ABS jäi nii nagu oli, seda ei torkinud ja jäi tööle.
Staretri juhtmed ja aku taga 3 pistikut:

kasti pistik(peaks natuke kõrgemal olema, seal serva vahel vb)

Ilmselt tuleb jama ka roolivõimendiga, vb aitab, kui doonori pealt teised torud võtta, vast latt on sama. Kui aga tahad ilma roolivõimuta jätta, siis pead lati ka vahetama.
Staretri juhtmed ja aku taga 3 pistikut:

kasti pistik(peaks natuke kõrgemal olema, seal serva vahel vb)

Ilmselt tuleb jama ka roolivõimendiga, vb aitab, kui doonori pealt teised torud võtta, vast latt on sama. Kui aga tahad ilma roolivõimuta jätta, siis pead lati ka vahetama.
Re: -dohc- -> OCH iks
ok, tänud põhjaliku seletuse eest 

Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: -dohc- -> OCH iks
ma ei viitsi uut teemat teha, sama ürituse alt küsimus,
kas mehaanilise karpaga ja siis selle elektrilise karpaka 2.0 ochil on sisselaske kollektorid samad ? elektrilisel tuleb sealt paar juhet ja asja.. aga ideepoolest klapivad ?
kas mehaanilise karpaga ja siis selle elektrilise karpaka 2.0 ochil on sisselaske kollektorid samad ? elektrilisel tuleb sealt paar juhet ja asja.. aga ideepoolest klapivad ?
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: -dohc- -> OCH iks
tann kirjutas:no vaja võtta kindalaegas ja vb ka armatuuri alumine osa ära, et sealt tagant aju pistikust hargnevad juhtmed ära võtta (see siis salongi pool). Ja kapoti all sellest samast aju kimbust lähed edasi(aku alt tuleb läbi luti) ja võtad ära. Ja kui doonorit lammutad, siis võtad ka selle juhtmestiku mis mootori juurde käib(kui on mingi tarkus seda juhtimas). starteril siis paks punane juhe,mis läheb otse aku klemmile ja teine peenem,mille jaoks on pistik olemas(kust ühendad dohci oma lahti). Minul oli cvh-dohc vahetus ja siis oli lihtne. Ehk siis on umbes sama. ABS jäi nii nagu oli, seda ei torkinud ja jäi tööle.
Staretri juhtmed ja aku taga 3 pistikut:
kasti pistik(peaks natuke kõrgemal olema, seal serva vahel vb)
Ilmselt tuleb jama ka roolivõimendiga, vb aitab, kui doonori pealt teised torud võtta, vast latt on sama. Kui aga tahad ilma roolivõimuta jätta, siis pead lati ka vahetama.
Ei hakka uut teemat tegema!
Vend ostis is ohc mootori millega tuli kaasa selle juhtmestik kolme pistikuga, pärast selgus et meie omal polegi seda pistikut seal aku taga ja juhe jookseb otse mööda lansekat igale poole-autoks siis 84a 2.0 ohc karpaga!
Et siit küsimus, et kas on lihtsamat lahendust ka kui kogu juhtmestiku hankimine ja peale aretamine või kannatab kuidagi lihtsamalt seda asja teha!?
mille juhtmed seal pistikutes jooksevad?
XR4i

Re: -dohc- -> OCH iks
ei tea, minu och-il küll seal midagi keerulist pole, starteri juhtmed seal kus vaja, vesi, õli, tagasivool ja ongi kõik. SiAga noh eks targemad selgitavad ligemalt sest sierra mul alles suht uus asi mis ei lagune nii tihti kui näiteks opel või golf
minul siis 77KW 2.0 OCH-iga tegu

minul siis 77KW 2.0 OCH-iga tegu
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.
Re: -dohc- -> OCH iks
Tundub, et hakkab mingi seaduspärasus tulema, millel on lihtne vahetada ja millel peab muud juhtmed ka vahetama. Aga on see siis seoses aastaarvuga või pritse-karpa vahe, ei tea. Eks swapi peale mõeldes tuleb vist ennem vaadata, kas need 3 pistikut on olemas. Ei oska öelda, mis nendest pistikutst läbi käib, ilmselt nende tekitamine eriti lihtne pole 

Re: DOHC -> OHC-ks
mina täiesti loobusingi nendest juhtmetest, vedasin ise elutähtsad juhtmed ise, õigemini siiamaani vean neid
Sädet ei ole, aga viga ilmselt kommutaatoris, sai korra vool läbi lastud sellest , kui tal korralikku massi ei olnud, ilmselt läks läbi.
Kas starteri andmise hetkel peab kommukasse või süütepooli tulema ka veel ekstra voolu peale ?

Kas starteri andmise hetkel peab kommukasse või süütepooli tulema ka veel ekstra voolu peale ?
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: DOHC -> OHC-ks
ei pea
vvallo kirjutas:mina täiesti loobusingi nendest juhtmetest, vedasin ise elutähtsad juhtmed ise, õigemini siiamaani vean neidSädet ei ole, aga viga ilmselt kommutaatoris, sai korra vool läbi lastud sellest , kui tal korralikku massi ei olnud, ilmselt läks läbi.
Kas starteri andmise hetkel peab kommukasse või süütepooli tulema ka veel ekstra voolu peale ?
elukutselt eestlane
Re: DOHC -> OHC-ks
IS mootoril peaks olema kolm elutähtsat juhet seal pahna sees
31(pruun) maandus aku külge.
30(paksem juhe punane või mingi lilla triibuga) + aku külge
15( must või must kollase triibuga. ei ole paks juhe) süüde on off
31(pruun) maandus aku külge.
30(paksem juhe punane või mingi lilla triibuga) + aku külge
15( must või must kollase triibuga. ei ole paks juhe) süüde on off
elukutselt eestlane
Re: DOHC -> OHC-ks
oh, hakkab looma-kipun arvama et elutähtsad juhtmed sinna pistiku on lihtsam vedada kui tervet juhtmestiku vahetada!jaan175 kirjutas:IS mootoril peaks olema kolm elutähtsat juhet seal pahna sees
31(pruun) maandus aku külge.
30(paksem juhe punane või mingi lilla triibuga) + aku külge
15( must või must kollase triibuga. ei ole paks juhe) süüde on off
See pistiku puudumine võib olla tingitud mõlemast nii aasta arvust (84)kui ka ilma ajuta karpa versioonist, vaatasin ka enda XR4i 83a masina pealt ja seal ka polnd neid pistikud
XR4i

Re: DOHC -> OHC-ks
kellel juhtmetega jama on tõmmake endale internetist autodata. mina sain sellise lehe pealt nagu http://www.mininova.org/search/?search=autodata&cat=0" onclick="window.open(this.href);return false; ja tõmbamiseks on vaja programmi utorrent väga asjalik progre autohaigetele 

elukutselt eestlane
Re: DOHC -> OHC-ks
üldiselt on neti teel raske seletada ja aru saada juhtmestiku ümbertegemise teemat...kui karpaga siis hea lihtne on sigulli oma peale visata 

XR4 2.9i