Ostetud sai ta Kadaka turult 4 aastat tagasi. Mees otsis endale autot ja tingimused olid, et ei tohiks olla valget värvi ja kindlasti ei tohiks olla Ford (omasime eelnevalt escorti, mis vajas pidevat remonti, seega Fordisoovi ei olnud)
Sellegipoolest hakkas see konkreetne valge Ford meeldima ning peale proovisõitu oli selge, et selle ostame. Selgus, et tegu väga töökindla autoga ja nüüd viimased paar aastat on see auto minu oma olnud. Üldse on see mu kolmas auto ja teine tagaveoline.
Ostes oli paigaldatud fordi recaro sportistmed ning nelipunkt turvavöö. Turvavöö sai tavalise vastu tagasi vahetatud.
Mootoriga võib igati rahul olla, suht energiline ja samas ökonoomne. Suvel käisime sõpradega omavahel lennuväljal kiirendamas, siis 97 aasta 85kw-ne celica polnud eriline vastane, temast sain korduvalt kenasti jagu. Samuti sai tagatulesid näidatud 97a 100kw vectrale, mis oli küll automaatkastiga ja seetõttu uimane. Kiirendusrajale sattus tookord ka mingi võõras tüüp oma 2,0 -dohc- sierraga, kellega ka ühe sõidu tegime mille ma võitsin. Alla jäin tookord ainult sõbra 110kw calibrale, mis kolmanda käiguga mulle järgi jõudis ja finishijooneks autopikkuse jagu eest ära jõudis. Kolmas käik on sierral nii masendavalt nõrk

Millalgi eelmisel aastal vajusid tagarattad rohkem lääpa ja tagavedrud väsisid suht kiirelt peale uute paigaldamist. Sellepeale ostsin scorpa tagavedrud, mis tagarattad ilusti otseks ajasid, aga samas ka taguotsa nõmedasti püsti. Peaks jälle vedrud laskma välja vahetada, kole kits on ta praegu.
Minu ajal on paigaldatud mürasummutust ustesse, 15-tollised valuveljed, 2x elektriaknad, sportlikum summuti tagapütt sai installitud eelmisel nädalal peale seda, kui tavaline küljest ära pudenes. Elementaarsed asjad nagu kesklukk, roolivõim ja ABS ka olemas. Taga ketaspidurid miskipärast.
Audio pool praegu suht algjärgus veel, HU on Alpine makk, esiustes Signati midbassid ning armatuuril Signati tweetrid. Neid kõiki toidab hea vanakooli JBL 4-kanali võimendi. Subwoofrit hetkel ei ole, aga sellest eriti puudust ka ei tunne. Pigem tahaks järgmiseks osta ette korralikud midranged ja tweetrid paremate vastu vahetada.
Plaane seoses selle sierraga on palju, vaja oleks teha keretöid, kuna rooste hakkab juba ülekäte minema. Välist tuuningut siiski teha ei kavatse, jääb stockiks sest stock on minumeelest kõige ilusam


Mulle vaadatakse küll veidi imelikult otsa tihtipeale, et miks sa selle vana sierraga sõidan ja mingit uuemat naistekat ei osta. Mul aga pole plaaniski vahetada... kui ma mõtlen sellele, mis annaks sierraga näiteks 50k investeerimisega ära teha, siis võib arvata, et paremat autot on raske sellise hinna eest leida.
Auto ju ikka sõitmiseks mitte imetlemiseks. Superlahe on talvel jäärajal tiirutada või tulevikus ka suvel ringrajal. Ringrajal olen küll vaid korra käinud, kuid see oli suht mõttetu nende kõrgete scorpa vedrudega. Kevadel plaanis vedrustus sportlikumaks muuta


