auto 2.0clx - plankude plank. isegi katuseluuki pole. tahomeetrit ka pole, aga mul on head kõrvad
sisu ok, ilus puhas. ei kurda ka nende pinkide üle. mugavust annab tsenseeritud regull. aga lagi tagant poolt kuidagi ära määritud. ei aita mingid vahud ega fairy. taga istudes see ei häiri kui vaadata ei oska.
ostetud sai see siin juunis vist. seisis ja oli mingi võru vanamehe oma. lihtsalt oli ära koolenud meie ligidal. bensiini filtri juurest toru läbi roostetanud. ma aga vaatasin, et vägev masin ja jätsin sildi, et kui müüa tahad siis helista. vana helistas ja oligi diil. algul vaatasin ja mõtlesin küll, sest rs2000 oli ka endal ju olemas. aga ise rahul

3 võtit aga kuna fordi võti kulub, siis süüteluku mäletamist mööda keeras ainult 1, ukselukke vist 2 ja tagaluuki kõik 3

mis siis teinud. algul oli sumps umbes. siis sai see tühjaks tehtud. ja siis uuem korralik all nüüd. aga katid ikka tühjad praegu. 2.9l üks katt tühi ja teine korralik, ei viitsi seda sinna panna. võiks korralikud mõlemad otsida kunagi ja need alla. trummelpidurid üle vaadatud ja uus rem. komplekt sinna sisse pandud. pidurid nüüd ülihead sest mingi vaakumvoolik oli katki millest tingituna võimendit nagu poleks taga olnud. ees kettad ja klotsid ka vahetatud.
lähiajal siin siis plaanis genekas uuesti originaali moodi tagasi panna (enne hollandi reisi sai aretatud 2.9 oma, poolas kukkus pea, et küljest ja poolakat tegid veel kõvema süsteemi. keti, vedru ja paari poldiga ja lutikas äkki lisab pildi)
õlivahetus, klapikambrikaane tihendivahetus, siis esiots tuleb ilusaks teha. sai visatud 2.9 lisatäistulega esituled ja kuidagi lampi see nina kokku pandud (facelift - kortsud tiiva servataha ). mingi väike kolks ka esisillas aga see suht ok. sirts hea. puksid keskeltläbi 50.- ja sarniir 140.- tükk lettihindades. odav tegelikult.
muidugi tehtud ka kohustuslik osa, et supakas sisse ja kõlarid vahetatud tutikate vastu. heli suht ok. vähemalt mulle on piisavalt. alla pandud ka escorti alt veljed. siis pandud ka see stange alumine kummiriba.

plaanidest nii palju, et taha õrn toon. enne talve karbid millegiga üle teha. kere suht hea roostevaba, sest on tehtud värviparandusi mitte kõige õigema värviga. aga mul savi. vähemalt ei roosteta. paar täppi on, kuid need üritab ka ära teha. tahaks tegelt ette elektri akent ja katuseluuki ka. aga savi. saan ka ilma hakkama. käetoe panen mingiaeg keskele vist. meibi kunagi mootori keti ära vahetama ja vist saab mingiaeg dohlaka roolivõimu pumba ja voolikud, siis vahetab lati ka ära. kuigi õlitasin asja ja rattad käivad kergelt. ise rahul. käed tugevaks. kui auto küljes vähe asju on ka vähem asju mis katki läheks. mida lähemal kiviajale, seda parem
keskluku kala on. vist juhi poolne mootor katki. ei taha praegu tegeleda. kunagi teeb teema. äkki on midagi muud.
antennijuhtme pean ka uue vedama antenni ka uue panema. ja taga panin ühe lambi ja sigari süütaja. selle voolu ka paremini meibi vedama.
keegi stroboga süütenurka paneb paari õlle eest paika?
hollandis sai käidud sellega. autoga muud midagi ei olnud kui see genka jama. läks 1000km pärast lahkumist kakti ja sõitsi 4000km ja ka praegu veel edasi. sirst on suht pommi ja lollikindel.
kütusekulu tundub endal siin kekseltläbi nats alla 8 olema. kui ökotada saab umbes 800km paagiga. kui natuke raskema jalaga sõita, siis kütusekulu vist midagi 8.
auto on stabiilselt müügis. miks müün? smarti tahan.
km. ees praegu 10300 (sai õlivahetus teha). ise mingi ligemale 18k sõitnud sellega. ei ole aimugi mitmes tiir seal ees on.