
Sierrast kahju aind

Kui too kaubik ja sierra oleksid sõitnud üksteisele täpselt vastu, sierra näiteks 70-ga ja kaubik 70ga, kokkupõrge oleks toimunud ilma pidurdamata, oleks sierra juht praegu tõenäoliselt surnud, sest ta oleks lihtsalt lömastatud, salong oleks tugevalt deformeerunud.IvoK kirjutas:No sellest ma saan aru et uued autod on turvalisemad, aga ma tahtsin öelda oma jutuga seda et kui oleks ninapidi kokku pannud siis poleks kere niipalju deformeerunud, sest esiots võtab suurema osa paugust endasse ja ka inimene ei saa vb nii palju viga kui külg kokkupõrkes.
millisest sõnast sa aru ei saanud, aitab jubatann15 kirjutas:Sa alz101 oled ikka eriline haige,mine mölise kuskil delfis
AlarT kirjutas:Kui rääkida nüüd uutest õigesti konstrueeritud autodest, siis auto nina on pehmem kui külg.
Tegelikult on asi nii, et salong on tugev, kuid avarii korral esiots deformerub teatava pehmusega, kuni salongini, samuti on antud küljele teatav deformeerumis maa, aga see on tunduvalt väiksem, kui esiotsal.
Nii, et tegelikult on uuel õieti konstrueeritud autol, kõige tugevam osa hoopis salongi ümber olev niiöelda turvapuur, mida pole näha otseselt.
Sierra puhul muidugi jah, on terve see auto pehme, eks külg võibolla pehmemgi, kuid probleem ongi suuresti selles, et külje puhul on vähem ruumi deformeeruda, kui esiotsal, seega ei ole võimalik ka niipalju jõudu sujuvalt maha pidurdada, et auto ei deformeeruks inimesi või et inmene ei saaks surma laksu.
Kui tuua näiteks uus Vw Passat b6, hakati tootma 2005a, siis sellel on sigakõva külg, samuti on tal külje turvapadjad olemas, selle masinaga poleks tõenäoliselt sierramees haiglase sattunud.
Miks ma toon selle auto näiteks? Sest selle auto küljeturvalisus külg ees posti sõites oma raskusega, on lausa muljetavaldav, selle võiks tuua teistele autodele eeskujuks.
Külg ees posti 28 km/h on kõigi autode valukoht, enamus autosid põrub selles testis minu arvates, sest inimesele on seal liiga suur oht.
Kuid Vw Passat B6, sooritas selle testi lausa muljetavaldavalt, ütlen veelkord siinkohal.
Kindlasti peame arvesse võtma, seda et sõiduauto ja kaubiku kokkupõrkes kipub kaubikule jääma eelis, kuid siiski on sõiduautol võimalik ka kaubiku vastu saada, sest kaubiku puhul on tegemist siiski sõiduauto moodi sõidukiga, vahe pole tohutu, aga see on olemas.
Kui minu töökaubikule sõitis väiksema poolne seat sisse, käis ikka väga kõva mürakas ja minu viskas teega põhimõtteliselt risti, seati kiirus oli 30-35 km/h minul 50 km/h, kui mul aasta alguse poole avarii oli, seati juhi süül.
Kaubiku kohta on mul tööautoks, suur ja raske kaubik, taga on isegi topeltrattad.