
Bensiini kulu
Re: Bensiini kulu
üx tarkpea rääkis et sierra pidavatki põhinemal ameerika tehnikalantu1 kirjutas: 100 km peale läheb u nii 15-20 l. Naq ameeriklane juba:S

aga kokku pannakse saksas.
Muidex seda ka veel et lambdat annab kodus testriga ka kontrollida. mootor peab soe olema. otsid üles lambda pistiku, teed kindlax "+" ja "-"juhtmed ning lükkad nõelad sinna pesadesse (pistikut ei tohi lahti võtta) nõelte kaudu mõõdad testriga pinget. kuna sealt tulev ei ole üle 1v siis testrile panna peale 2v piirkond. Näit peaks jääma kusagile 0,6...0,7v siis on lambda töökorras.
enda autol tegin nii ja igaxjuhuks kontrollisime väljalaske gaasidest asja üle ja asi oli korras (nagu ka tester näitas)
ehk sai keegi aru mida mõtlesin:D
Kas see pistik ongi mis akukõrval töllerdab mingite testrite jaoks?
Lambda andur on väga kuum asi tundub, kõik räägivad sellest ja et oi mul see läbi ja puha ja vahetasin mina ära jne.
Mina eiteagi kas mul seda ongi, katalüsaatorit enam pole.
Lambda andur on väga kuum asi tundub, kõik räägivad sellest ja et oi mul see läbi ja puha ja vahetasin mina ära jne.
Mina eiteagi kas mul seda ongi, katalüsaatorit enam pole.

Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
piilu kapoti alt sumpa toru...sealt peax nägema kas sumpa toru küljes on andur või ei... kui on siis hakka mööda tema juhtmeid ülespoole tulema...mul igatahes oli lambda pistik teisel pool (mitte aku kõrval). aga vot ma ei tea kummal pool sul VL kollektor asub.tamar kirjutas:Kas see pistik ongi mis akukõrval töllerdab mingite testrite jaoks?
Lambda andur on väga kuum asi tundub, kõik räägivad sellest ja et oi mul see läbi ja puha ja vahetasin mina ära jne.
Mina eiteagi kas mul seda ongi, katalüsaatorit enam pole.
aku kõrval on ka mingid imelikud pistikud...üx neist peax justkui diagnostika oma olema (autoData nii väitis) aga ei viici syveneda neisse...kui nad midagi halba ei tee siis las olla.
powered by 2.0 Ohc
ma ei ole kindel kas sierradel on nii, aga lambda peaks olema kruvitud vl kollektorisse ja kui see ära võtta siis jääb sinna lihtsalt tühi auk. anduril peaks olema 3-4 juhet, millest siis kasutuses on põhimõtteliselt 2 kanalit. mõte on see, et lambda annab infot ajule ja see omakorda pritsele küttesegu kohta. tegelikult on nii, et kui lambda tsenseeritud või seda pole siis aju lükkab ennast vearežiimi peale ja juhib pritset (karbussi) vastavelt tehaseseadistustele. kui lambda katki siis võib bensukulu 30L peale ka tõusta kui mingi -tsenseeritud- aju on, mis ei saa aru, et lambda valet infot edastab. mul oli eelmise autoga selline laks.
ma kunagi kahtlustasin ka et lambda peetis on...külmast peast oli suisa piin sõita...kakkus ja suri välja koguaeg...kontrollisin lambdat...funkas
puhastasin ka tyhikäigu mootorit...ikka mei saand masinat normaalselt sõitma.
lõpuks isal meenus, et kunagi oli meil ühe mitsuga sama jama, aga siis oli süüdi ventika termoandur...vahetati ära ja vsjo
tegime siis minu autoga sama...proovisime algul...nu raibe puterdas nii kuidas jaksas ja suri välja...võtsime ventikate termoanduril pistiku tagant ära ja töötas nagu kellavärk...nyyd sellest juba 3-4 kuud möödas ja sõidab....ventikas käib nyyd nupust...salongis.
veider või mis
puhastasin ka tyhikäigu mootorit...ikka mei saand masinat normaalselt sõitma.
lõpuks isal meenus, et kunagi oli meil ühe mitsuga sama jama, aga siis oli süüdi ventika termoandur...vahetati ära ja vsjo
tegime siis minu autoga sama...proovisime algul...nu raibe puterdas nii kuidas jaksas ja suri välja...võtsime ventikate termoanduril pistiku tagant ära ja töötas nagu kellavärk...nyyd sellest juba 3-4 kuud möödas ja sõidab....ventikas käib nyyd nupust...salongis.
veider või mis

powered by 2.0 Ohc
ÄÄ mul põle ültse vendikat.
See kollektoriküljes olev asjandus, mõtlesin ta mahakeerata aga eiviitsind auku kinnikeevitada niiet jätsin ta peale, aga juhtmed lõikasin ikkagi tagant ära kuna töllerdasid niisama jalus.
Kui kedagi huvitab siis kui isa ostis selle sierra aastal 1995 ja 16 juunil, juba siis olid pistikud lahti ühendatud ja neid KEEGI ka kunagi kokku ühendanud pole, nüüd lõikasin üldse need küljest ära.
Kütusekulu on linnas mingi 10sajale, maanteel 7-8 ja järvepeal keskmiselt 15 sajale, kui kõvasula ja paks lumi kah takkatipuks võtab ikka mehiselt üle 20.
See kollektoriküljes olev asjandus, mõtlesin ta mahakeerata aga eiviitsind auku kinnikeevitada niiet jätsin ta peale, aga juhtmed lõikasin ikkagi tagant ära kuna töllerdasid niisama jalus.
Kui kedagi huvitab siis kui isa ostis selle sierra aastal 1995 ja 16 juunil, juba siis olid pistikud lahti ühendatud ja neid KEEGI ka kunagi kokku ühendanud pole, nüüd lõikasin üldse need küljest ära.
Kütusekulu on linnas mingi 10sajale, maanteel 7-8 ja järvepeal keskmiselt 15 sajale, kui kõvasula ja paks lumi kah takkatipuks võtab ikka mehiselt üle 20.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Rahvas! Mul kah sihuke probleem ,et võtab kütet palju umbes 15l sajale
mootoriks 2.0 OHC 74kw EFI pritsung 91a. ! Kas aitab kah äkki lambda lahti ühendamine või on viga milleskis muus ? küünlad ja juhtmed vahetatud õhufilter vahetatud kuid bensu filter veel mitte (kas võib asi olla mustas bensu filtris ?) või äkki pihustid vajavad vahetust ?
Ja selline asi, et kui kiirendad nt 2 ja 3 käiguga siis jõuab umbes 3 tuhande pöördeni ja jääb seisma nagu oleks piirajas ja siis hakkavad pöörded tasakesi tõusma , äkki keegi teab ka milles probleem ?
mootoriks 2.0 OHC 74kw EFI pritsung 91a. ! Kas aitab kah äkki lambda lahti ühendamine või on viga milleskis muus ? küünlad ja juhtmed vahetatud õhufilter vahetatud kuid bensu filter veel mitte (kas võib asi olla mustas bensu filtris ?) või äkki pihustid vajavad vahetust ?
Ja selline asi, et kui kiirendad nt 2 ja 3 käiguga siis jõuab umbes 3 tuhande pöördeni ja jääb seisma nagu oleks piirajas ja siis hakkavad pöörded tasakesi tõusma , äkki keegi teab ka milles probleem ?