Sierra 2.0 -dohc- vvallo
Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo
Rusikareegli järgi võiksid lisakaugtuled olla eraldi relee all, eriti, kui sul on niigi autol tehase lisakaugtuledega laternad. Kui vähegi viitsimist on, siis võiksid osta poest lisatulede jaoks relee ja juhtmete komplekti ( u. 30 kr maksis vist) ning asja korrektselt lahendada. Aga auto sul sellepärast maha ei põleda ei tohiks. Pigem võib kunagi tulevikus tulla probleeme üle koormusest kannatada saanud kaugtule releega või lülitiga.
Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo
Vean vist nädalavahetusel tõesti õiged juhtmed+relee ikka. Lisatuled ise jäid sedasi (poes tundusid suuremad, nüüd auto ees polegi nii suured )

Lisaks sai vastu talve kruusakaid juurde hangitud veel


Lisaks sai vastu talve kruusakaid juurde hangitud veel


Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Saaremaa rr il käidud. Auto lõpuks kodus tagasi kah, väikeste vigastustega küll.
8ndal katsel lahkus summuti täies pikkuses, tõmbas sealt esimesest kinnitusest, kust koonustega kokku käib, toru pooleks ja läbi tagastange kõik minema.
Ok, elame üle, väriseb ja müriseb aga sõidab.
9s katse, sõnasin ära, et enam pole põhja alt midagi kaotada.
Mõnisada meetrit enne finishit uus krobin kostub. Bensiinipaagi kinnitus vitsa rebis lahti, see jooksis järgi koos sädemepilvega, paak viltu all pluss veel suht kohe alguses läks käigukasti padi jälle vist.
Nüüd siis vaja uus summuti jooks teha ja paak uuesti kinnitada jne.
Üldse tahaks põhja alla kangest plastist vms teha pikad kaitsmed, pidurivoolikutele jne , aga millega kinni lasta need, osadel olen vaadanud on neetida kuidagi pandud

Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo
kange plast? klaaskiudriie! v kasutad ( u-proofil ) metall kas või alumiiniumi. augud läbi ja polt sisse.
neetida on üks võimalus
teine võimalus on panna pop-mutrid. siis saad võimalusel eemaldada. muidugi eeldab see seda, et augud ei ole mitte enam 3,2 ja 4,2 mm vaid 7mm ja polt siis 5mm
tangid sama ehitusega nagu needitangid. kuid ma ei oska sulle öelda kust neid mutritange leida on. kindlasti kuskil on. aga mis hinnaga ei oska öelda.
kolmas võimalus on lihtsalt põhja alla keevitada mutrid vastavalt soovile!
nüüd siis said teada, mis oleks võinud mingi aeg ära kukkuda! nüüd põhjus ja võimalus asi korralikult korda teha
neetida on üks võimalus
teine võimalus on panna pop-mutrid. siis saad võimalusel eemaldada. muidugi eeldab see seda, et augud ei ole mitte enam 3,2 ja 4,2 mm vaid 7mm ja polt siis 5mm
tangid sama ehitusega nagu needitangid. kuid ma ei oska sulle öelda kust neid mutritange leida on. kindlasti kuskil on. aga mis hinnaga ei oska öelda.
kolmas võimalus on lihtsalt põhja alla keevitada mutrid vastavalt soovile!
nüüd siis said teada, mis oleks võinud mingi aeg ära kukkuda! nüüd põhjus ja võimalus asi korralikult korda teha
Viimati muutis contact, 30 Nov 2009, 13:54, muudetud 2 korda kokku.
€-contact
Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo
selline analoogne nagu millest porilapakaid tehakse, veidi paksem. Kummjas veidi.
Mutrid keevitus või pop mutter vist jah jäävad ainukesteks variantideks, läbi põhja ei taha väga lasta midagi.
Summuti tuleb jah nüüd teha ikka sirge toru, reso keskele, kõverik toru silla alt läbi ja pütt lõppu. see originaal pütt seal keskel on saatanast

Mutrid keevitus või pop mutter vist jah jäävad ainukesteks variantideks, läbi põhja ei taha väga lasta midagi.
Summuti tuleb jah nüüd teha ikka sirge toru, reso keskele, kõverik toru silla alt läbi ja pütt lõppu. see originaal pütt seal keskel on saatanast


Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo
Ja ma mötlesin et kelle see summuti seal enne finishit keset teed oli!!!
Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo


Sõitsite üle ?

tagasillas hakkab midagi väsima ? Et rattad sellise nurga alla vahest vajuvad ?
siin eriti ehe näide

ja kuna summuti paremad päevad jäid saaremaale, käisin täna ostsin veidi uue ehituse tarbeks juppe
resonaatori veel leidma.

Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo
Ei üle ei sõitnud aga ega palju puudu ka polnud...
Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo
Nägin tööriistamarketis ja hinnaks oli natuke üle 800.- Oleks endal ka nelja mutri jaoks neid tange vaja.contact kirjutas: Teine võimalus on panna pop-mutrid. siis saad võimalusel eemaldada. muidugi eeldab see seda, et augud ei ole mitte enam 3,2 ja 4,2 mm vaid 7mm ja polt siis 5mm
tangid sama ehitusega nagu needitangid. kuid ma ei oska sulle öelda kust neid mutritange leida on. kindlasti kuskil on. aga mis hinnaga ei oska öelda.

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo
Keegi võib resonaatori valimise koha pealt soovitusi anda, kust osta ja mida..
Samuti, et mis seda tagarataste kallet põhjustab ?
Samuti, et mis seda tagarataste kallet põhjustab ?
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo
http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... 325#p48325" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin teemas natukene arutatakse põhjuste üle, mis võivad tekitada selle rataste lääpas oleku.
Siin teemas natukene arutatakse põhjuste üle, mis võivad tekitada selle rataste lääpas oleku.
Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo
seal teemas tundub et neil koguaeg lääpas, mul aga vajuvad nurga alla kui külg ees vms survet saab kurvis, mõni õõtsa puks vms liiga pehme ?
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo
no minul on lääpas madaldusest ja kurv vajutab seda juurde(kui vaadata silla ehitus on see ju loogiline)vvallo kirjutas:seal teemas tundub et neil koguaeg lääpas, mul aga vajuvad nurga alla kui külg ees vms survet saab kurvis, mõni õõtsa puks vms liiga pehme ?
muidugist puksid on ka kindlasti oma aja ära eland
XR4i

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo
Eks kurvis jah surutakse aga kahtlaselt palju on viimasel ajal lääpa hakanud minema, puksivahetused ette võtma. Tagumisi poolraame keevitama hakkama varsti, siis peab silda eest ära kiskuma vist niivõinaa, saab pukse ka vahetada sama hooga.
Sattusin täna järjekordselt Fixusesse ja tulin seekord uute esimeste piduriketaste ja klotsidega välja, pluss välimised rooliotsad ja veel veidi mufflexi 60mm torusid summuti jaoks. Sierra juppide hinnad on ikka head, esimene ventileeritav ketas 216.-eek
Sattusin täna järjekordselt Fixusesse ja tulin seekord uute esimeste piduriketaste ja klotsidega välja, pluss välimised rooliotsad ja veel veidi mufflexi 60mm torusid summuti jaoks. Sierra juppide hinnad on ikka head, esimene ventileeritav ketas 216.-eek

Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo
Toonklaas peal , uus summuti all + katkine stange

ja uued pidurid ees + rooliotsad ka uued


ja uued pidurid ees + rooliotsad ka uued

Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!