Tere
Sai peale pandud siis sierrale 2,3 diisel oma meeletu 49kw-ga. Peale käivitamist aga tekkisid järgmised küsimused:
Mis põhjustab diiselmootori valju ja lärmakat töötamist? Nimelt siis asi selles, et auto juures on isegi rääkimine raskendatud, kuigi summuti on korralik all. Küll bensuka oma, aga siiski. Kõik ühendused ka peaksid nagu pidama. Hääl tuleb nagu rohkem mootorist tagumisest otsast käigukasti juurest kui pealtpoolt kuulata. Selline tugev lagin on sees. Lähipäevadel proovin klapid ka ära reguleerida, ehk siis läheb natuke vaiksemaks. Aga mis veel võib sellist müra põhjustada?
Mis põhjustab kehva käivitust? Isegi soojas +20 kraadi juures käivitades teeb umbes 1,5 pööret mootor enne kui käivitub. Külmas -2 kraadiga täna hommikul täpselt samuti. Kuna külmkäivitusel mootor lonkab ja viskab sinist ka tagant, siis on selge, et pihustiotsad ilmselt ka läbi.
Küünlad on kontrollitud ja akulaadija peal ilusasti punaseks aetud, siis nende viga ei saa olla.
usun et ka pump vist paigast ära pisut. Kuna kippus mootor madalatel pööretel lonkama ja tahtis välja surra, siis reguleerisin seda kruvi, mis läheb külmkäivitushoova küljest pumpa sisse(mitte eelpritsenurka). Käima hakkas küll paremini ja suurematel pööretel. Kas see hoob on kütuse pealeandmiseks siis?
Muidu iseenesest minek on nagu normaalne, küttekulu kohta ei oska vastust anda, sest ei taha niiviisi palju sõita, kuna võib miskit kapitaalselt ära rikkuda. Jõudu tundub aga diisli kohta veidi vähe olevat, samuti pöördeid andes ei viska tagant tahma ka mitte üks gramm.
Ja kui kaua peaks õlituli põlema peale külmkäivitust? Hetkel kuskil 5sek, pöördeid andes vähem.
Targemad kes diisliga kokku puutunud aidake ja soovitage. (ka kütuselisandeid mida kasutada).
Mootor olevat läbinud mõni aeg tagasi kappremondi(rõngad, saaled, klapid). Pärast seda sõitnud mõnda aega ja siis seisnud ligemale aasta kuivas keldris
Diiselmootori käivitus ja lärmakus
Re: Diiselmootori käivitus ja lärmakus
mootori lärmakus tuleb pumbast(lisa küttele 2t õli võib leevendada seda probleemi). üldiselt on iga auto erinev ja ka diislimees ei oska öelda miks üks vähem ja teine rohkem lärmab.käivitab 1,5 pöördest kuna eelsüüteküünlad ei lähe enam nii punaseks kui uued(proovitud) ja viga võib olla ka süütes mida muudetakse pumba keeramisega. mootori küljest tuleb pumba külge tross mis on külmkäivitus,aga kümnest üks pidi töötama ja seega mõtekas vedada ise tross salongi samast kohast pumba küljest ja seda korra tõmmates jääb see hoob pumba küljes ise asendisse mis hoiab külmalt pöörded üleval ja mootori soojenedes laseb selle hoova vabaks ja pöörded normis. edu 2,3 ga. küttelisandina kasuta kahetakti õli. saada mulle oma tel nr võib pilgu peale panna nädalavahetusel. päikest
jään fordide juurde