niisiis....teema järgmine....et sai vahetatud hammasrihm (Ise vahetasin) ning peale vahetamist...hakkab väljalaske kollektor minema vaikselt punaseks pika sõiduga.....seega küsimus oleks....mitmes täke riharattal on õige ü.s.s märk?(Ise võtsin rihmarattal paremalt vasakule lugedes neljanda sälgu)....ning kas on kah sellel jagaja rattal mingine märk?...ise nagu leidnud pole...:S
Ahjaaa, mootoriks 2.0 74kw
Teie abinõudele lootma jäädes: Dexter
Rihmaratta,Nukkvõlli ratta ja jagaja ratta märgid?
Kriss kirjutas:jagaja rattal vist vahet pole sest süüdet saad teisti ka muuta,mitu ringi kui tahad, eks ta ikka hiline ole kui väljalase punaseks läheb
Aga kui varasemaks panna....siis lakkab auto vabakäigul töötamast

Olen proovinud juba erinevaid reg. meetodeid, ja loodan et lahenes nuka ühe hamba võrra varasemaks tõstmisega....hetkel pole veel olnud pikemat sõitu...et oleks saanud kaeda mis see kollektor teeb (väiksema sõiduga ei kisu punaseks...)Ahjaaa, süüte vaatasin üle ühe aparaadiga, mis näitas et on enam-vähem paigas.
m6tisklus
vanal teemal,imelik probleem sul. Jagaja saab ju paika panna viimasena. Paned esimese kolvi yss i ja seej2rel jagaja rootoriotsa samuti esimesse asendisse. Samuti saab ju jagajat edukalt kahes suunas liigutada.