DOHC rihmapinguti vahetamine
DOHC rihmapinguti vahetamine
Vaja kiiret abi DOHC Sierra rihmapinguti vahetamisel ? Mis seal lahti tuleb võtta ? Hetkel lagistab ikka meeletult, tühikäigul on ilusti näha kuidas pinguti mingil hetkel allapoole liigub. Hääl on nagu klapitiks, ainult kolm korda valjem ja sõites nagu õmblusmasin.
Re: DOHC rihmapinguti vahetamine
Rulliku enda vahetamine on lihne - 17 võtmega vajutad pinguti allapoole, võtad rihma maha ja siis keerad sellesama võtmega lahti (selle poldi, mis rulliku keskel on). Mina oma väikeste kätega pole isegi õhukopsikut eest ära võtnud.
Re: DOHC rihmapinguti vahetamine
Proovin hoopis uut rihma kuna praegune paistab vigane olevat. Nimelt üks koht sälguga ja kõrvalt välja ning kõveraks veninud, see siis tekitab arvatavasti pinguti naksumise ja üles-alla liikumise.
Re: DOHC rihmapinguti vahetamine
Kui ostad, siis osta veidi lühem rihm. Liiga pikk rihm võib ka tekitada sellist asja, kus siis pinguti hakkab teatud hetkel põhja lööma ja siis tekib selline totter heli.
Re: DOHC rihmapinguti vahetamine
Ei ikka õige pikkusega tuleb osta, muidu ei pruugi pealegi saada liiga lühikest ja pinguti võib ka pinge alla jääda. Ühesõnaga peab tähelepanelik olema.
Re: DOHC rihmapinguti vahetamine
Unustasin siia öelda, et sai kohe rihm ära vahetatud ja asi korras. Pinguti toimib nii nagu peab. Vana rihm oli vigane ja pinguti "lonkas" rihma kõvera ja välja veninud kohapeal tekitades koleda klõpsimise.
Re: DOHC rihmapinguti vahetamine
Ketipinguti kohta ka küsimus. Lihtsalt uus pinguti ploki sisse aukku ja korras ? Kett jääb ilgelt lõdva niiviisi alguses ju?! Käima pannes pingutab ise kohe õlirõhuga ära ?
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: DOHC rihmapinguti vahetamine
Paned pinguti plokki, hammasrattad paika, kett peale. Kontrolli veelkord et märgid paigas oleks ja kui kõik on ok, siis vajutad ketipinguti peale, näiteks pika kruvikeerajaga. See vabastab pinguti pingest ja annab ketile algse pinguse, edasi toimib asi juba õlisurve pealt.
