Niisiis vana 1.8 karpa mootor hakkab otsi andma ja võtab jubedalt kütet ning sellepärast tekkis mõte, et kui keeruline oleks sinna vahele istudada 2.3 diisel mootorit. Kuskilt lugesin, et ei pidavat midagi väga keerulist olema, aga endal tekkis küsimus seoses kütusepaagi ja kütusetorustikuga. Kuidas on lood käigukasti, kardaani ja diffriga?
Äki keegi teinud sellist asja ja saaks infot anda veidi.
1.8 karpa 2.3 diisliks
Re: 1.8 karpa 2.3 diisliks
Kast tuleb samuti ära vahetada. Kardaanikohta 100% öelda ei oska.
Kütusepaak võib vana jääda, kõigil sierradel olenemata kas diisel või bensukas samasugune paak.
Kütusetorustiku, kui keegi seda ennem vahetanud pole soovitaks vedada uued vask torud, sest originaalid on selle ajapeale enamasti küllaltki väsinud olekuga.
Kütusepaak võib vana jääda, kõigil sierradel olenemata kas diisel või bensukas samasugune paak.
Kütusetorustiku, kui keegi seda ennem vahetanud pole soovitaks vedada uued vask torud, sest originaalid on selle ajapeale enamasti küllaltki väsinud olekuga.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: 1.8 karpa 2.3 diisliks
Ja põhiküsimus, et mis elektrijuhtmestikuga tegema peab? Diislil vist ei ole väga palju juhtmeid küljes?
Re: 1.8 karpa 2.3 diisliks
Ega ikka ei ole küll niisama lihtne. Kuju on küll sama, aga ntx diislil on kütuse peale ja tagasivool paagil hoopis teises kohas. Pealevool põhja all ja tagasivool läheb paagi pealt. Samuti paagisisese pumbaga(-dohc-) ei saa ilma modifitseerimata ju paagist kütet kätte. Pump vaja välja võtta ja torustikku vaja paagi sees pikendada. Karpaga mootoril võib paak samaks jääda.tamar kirjutas: Kütusepaak võib vana jääda, kõigil sierradel olenemata kas diisel või bensukas samasugune paak.
Vahetasin kuu aega tagasi enda -dohc--il moootori diisli vastu. Asjad mis tähele panin -
Kast teine, soovitavalt võiks panna mootoripadjad diisli omad(mul jäid samad), käigukasti padi teine, kardaan teine, tagadiffer teine(ülekanne), summuti esimene osa teine, radikas teine, paak teine. Karpaga saab vast mõne koha pealt lihtsamini hakkama... Kui mootori võtad teise auto pealt, siis võta koos juhtmestikuga sealtmaalt kus siis salongi sisse läheb(küünalde relee koos juhtemetega ka). Ühendada ei ole miskit keerulist muidu. Ise ühendasin salongi kelladeploki taha juhtmed ja kõik toimib... 5 juhet oli vist kokku üldse...
Kui vaja siis saan elektriga aidata....